R_R doelt al jaren op het feit dat Pogacar in een dopingprogramma zit dat zijn gelijke niet kent. Dit is nooit bewezen of überhaupt iets van bewijs voor maar iedereen die dit niet vind is dom volgens R_R, hele vervelende act.quote:Op zondag 13 april 2025 15:52 schreef Reljem het volgende:
[..]
Sorry vrind, maar waar doel je nu op? Ik vind het net zo vervelend en saai.
Pogacar gaat dat sprintje gewoon regelen, Gianetti vindt dit leuk.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Koers gedaan, want Pogacar raakt nooit van MvdP af.
Philipsen ging er al eerder een keer af heh. Die is gewoon net niet goed genoeg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef H.Vviv het volgende:
Door de actie van Van der Poel is Philipsen eraf, niet slim
Als Pogacar in zo'n programma zit, dan zitten er nog wel meer in zo'n programma.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
R_R doelt al jaren op het feit dat Pogacar in een dopingprogramma zit dat zijn gelijke niet kent. Dit is nooit bewezen of überhaupt iets van bewijs voor maar iedereen die dit niet vind is dom volgens R_R, hele vervelende act.
Geen sprint normaal rechtdoor kunnen rijden, en het boeit hem letterlijk geen flikker als hij iemand de hekken in rijdt.quote:
Wout juicht van binnen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Aert wacht niet op zijn kopman.
En niet relevant voor de verwachting of Pogi Roubaix aan zou kunnen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
R_R doelt al jaren op het feit dat Pogacar in een dopingprogramma zit dat zijn gelijke niet kent. Dit is nooit bewezen of überhaupt iets van bewijs voor maar iedereen die dit niet vind is dom volgens R_R, hele vervelende act.
Ik vind het juist fantastisch een tourwinnaar in Parijs Roubaix te zien.
Wie zit niet aan de doping? Mathieu? Of begint het bij Pedersen. Of Jumbo.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Alleen de bergetappes, massasprints sla ik altijd over.quote:Op zondag 13 april 2025 15:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Niet naar grote rondes gekeken de laatste jaren?
Van der Poel en koersintelligentie gaan niet samen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Je kunt Pogacar hier in een positie dwingen om te blijven rijden om Philipsen af te houden. Waarom ga je in godsnaam overnemen?
Jij kijkt wielrennen met je ogen dicht? Zijn rijden is het allergrootste bewijs dat je maar kan hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij Pogacar kan lossen op de Carrefour.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Je kunt Pogacar hier in een positie dwingen om te blijven rijden om Philipsen af te houden. Waarom ga je in godsnaam overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |