Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lars Boom won die rit, dat zegt genoeg.
Naar rato teruggerekend denk ik de duurste touretappewinst.quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lars Boom won die rit, dat zegt genoeg.
Ik begrijp niet dat mensen alles maar met de mantel der liefde blijven bedekken. De geschiedenis haalt je vanzelf in.quote:Op zondag 13 april 2025 15:48 schreef Reljem het volgende:
[..]
En elke meter was te nat. Goede klassementsrenners zakken meestal niet weg in de kasseien rit omdat ze hard kunnen trappen. Ze doen alleen nooit mee aan vandaag omdat het risico te groot is. Pogi kan alles, doet een x wel mee, het materiaal is nog 3x zo goed als toen Nibali bijna iedereen naar huis fietste.. ik snap niet dat mensen het gek vinden dat hij hier 1 van de 4 besten is.
Dat het vreselijk saai is en vervelend: klopt.
Bij de ploeg van Vollering.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..
quote:GROUP FLAT TIRE
+2:00
151KÜNG Stefan
265VAN DIJKE Tim
3106TEUNISSEN Mike
Één van die verstandelijk beperkten geworden in de ploegleidersauto bij de meisjesquote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..
Denk dat beide Alpecin lek gaan rijdenquote:Op zondag 13 april 2025 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pogi gaat er genadeloos hard af zometeen op Mons-en-Pevele
Je houdt jezelf toch voor de gek als je niet had verwacht dat Pogacar vooraan zou zitten? Dat heeft geen reet met mantel der liefde te maken.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen alles maar met de mantel der liefde blijven bedekken. De geschiedenis haalt je vanzelf in.
Hij hoort hier dus absoluut niet vooraan te zitten.quote:Op zondag 13 april 2025 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je houdt jezelf toch voor de gek als je niet had verwacht dat Pogacar vooraan zou zitten? Dat heeft geen reet met mantel der liefde te maken.
Sorry vrind, maar waar doel je nu op? Ik vind het net zo vervelend en saai.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen alles maar met de mantel der liefde blijven bedekken. De geschiedenis haalt je vanzelf in.
Ik denk dat er vooral werd gehoopt dat het (nu nog) tussen een renner of 10 zou gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zijn er echt mensen die dachten dat Pogacar niet mee zou strijden?
Het gaat er niet om dat men het niet verwacht. Natuurlijk had iedereen dit wel zien aankomen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je houdt jezelf toch voor de gek als je niet had verwacht dat Pogacar vooraan zou zitten? Dat heeft geen reet met mantel der liefde te maken.
Het is hallucinant ja.quote:Op zondag 13 april 2025 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat men het niet verwacht. Natuurlijk had iedereen dit wel zien aankomen.
Maar het feit dat we dit allemaal hadden zien aankomen en normaal zijn gaan vinden is het hele probleem. Hoe Pogacar rijdt kán helemaal niet. Het abnormale is volledig genormaliseerd door alle juichaapjes.
Dat zeker. Jammer van Mads vooral.quote:Op zondag 13 april 2025 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral werd gehoopt dat het (nu nog) tussen een renner of 10 zou gaan.
Gevangen door Jasper?quote:Op zondag 13 april 2025 15:55 schreef franklop het volgende:
Vind het toch veeg teken dat Mathieu hier niks probeert
Gaat toch goed zo? Pogacar werkt mee. Snelle ploegmaat bij zich nog. In de bochten kunnen ze Pogacar wel ergens los rijden.quote:Op zondag 13 april 2025 15:55 schreef franklop het volgende:
Vind het toch veeg teken dat Mathieu hier niks probeert
Wanneer is iets “normaal”? Zijn de prestaties van MvdP, Hij, Vingego, Roglic wel normaal?quote:Op zondag 13 april 2025 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat men het niet verwacht. Natuurlijk had iedereen dit wel zien aankomen.
Maar het feit dat we dit allemaal hadden zien aankomen en normaal zijn gaan vinden is het hele probleem. Hoe Pogacar rijdt kán helemaal niet. Het abnormale is volledig genormaliseerd door alle juichaapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |