En de toch niet bepaald zware Gilbert won hier.quote:Op zondag 13 april 2025 15:42 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wiggins was toen zeker geen lichtgewicht meer, en Nibali en Piti reden goed in kasseienritten in de Tour.
Geen idee, lastig te zeggen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik betwijfel of Pogacar het met materiaal en kennis die men in pak 'm beet 1990 had (andere zaken even daargelaten) ook had gekund
Die is 75 kilo of zo?quote:Op zondag 13 april 2025 15:44 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En de toch niet bepaald zware Gilbert won hier.
Natuurlijk niet. Dat was 100 kilometer korter en er zaten nog geen 20 kilometer aan kasseien in.quote:Op zondag 13 april 2025 15:43 schreef Reljem het volgende:
[..]
Die rit van Nibali was door de omstandigheden gewoon een Parijs Roubaix.
Lars Boom won die rit, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat was 100 kilometer korter en er zaten nog geen 20 kilometer aan kasseien in.
Die werd ook ooit vierde in Parijs-Roubaix in dezelfde tijd als de winnaar...quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lars Boom won die rit, dat zegt genoeg.
Hup Willem II.quote:Op zondag 13 april 2025 15:46 schreef Szura het volgende:
Even doorknallen, dan zijn ze op tijd binnen voor Ajax
En elke meter was te nat. Goede klassementsrenners zakken meestal niet weg in de kasseien rit omdat ze hard kunnen trappen. Ze doen alleen nooit mee aan vandaag omdat het risico te groot is. Pogi kan alles, doet een x wel mee, het materiaal is nog 3x zo goed als toen Nibali bijna iedereen naar huis fietste.. ik snap niet dat mensen het gek vinden dat hij hier 1 van de 4 besten is.quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat was 100 kilometer korter en er zaten nog geen 20 kilometer aan kasseien in.
Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Naar rato teruggerekend denk ik de duurste touretappewinst.quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen alles maar met de mantel der liefde blijven bedekken. De geschiedenis haalt je vanzelf in.quote:Op zondag 13 april 2025 15:48 schreef Reljem het volgende:
[..]
En elke meter was te nat. Goede klassementsrenners zakken meestal niet weg in de kasseien rit omdat ze hard kunnen trappen. Ze doen alleen nooit mee aan vandaag omdat het risico te groot is. Pogi kan alles, doet een x wel mee, het materiaal is nog 3x zo goed als toen Nibali bijna iedereen naar huis fietste.. ik snap niet dat mensen het gek vinden dat hij hier 1 van de 4 besten is.
Dat het vreselijk saai is en vervelend: klopt.
Bij de ploeg van Vollering.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..
quote:GROUP FLAT TIRE
+2:00
151KÜNG Stefan
265VAN DIJKE Tim
3106TEUNISSEN Mike
Één van die verstandelijk beperkten geworden in de ploegleidersauto bij de meisjesquote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |