😂😂 die vind jij vergelijkbaar met Pogi? En het materiaal ook? De gemiddelde toerfiets is al 3x zo comfortabel geworden in 15 jaar tijd.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, ik heb toch echt nooit een Contador of een Armstrong hier vooraan zien rijden in de finale.
Toch zou je dan meer renners van zijn type hier vooraan verwachten.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft ook met het materiaal te maken. Je hoeft tegenwoordig geen 80/90 kilo meer te wegen om hier mee te kunnen.
Wel goed voor de levensduur van mijn scrollwiel.quote:Op zondag 13 april 2025 15:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Besef wel dat we op 33,33% (repeating) kans zitten om R_R voor eeuwig te verliezen
Om een of andere gekke reden is hij dan toch weg uit WLR? Niet uit TDF.quote:Op zondag 13 april 2025 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel goed voor de levensduur van mijn scrollwiel.
Zoals?quote:Op zondag 13 april 2025 15:35 schreef Kloit het volgende:
[..]
Toch zou je dan meer renners van zijn type hier vooraan verwachten.
Oh ik vind Pogacar ook heel bijzonder en buitenaards goed maar dat hij hier nu mee kan vind ik niet zo heel vreemd gezien de coureur Pogacar.quote:Op zondag 13 april 2025 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze act (hoop ik toch) wordt NIET gewaardeerd vandaag.
Hinault reed hier zijn knie kapot in 1980 zodat onze Joop de Tour kon winnen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, ik heb toch echt nooit een Contador of een Armstrong hier vooraan zien rijden in de finale.
Stuurmanskunstenaars als Hij, Roglic en Vingego?quote:Op zondag 13 april 2025 15:35 schreef Kloit het volgende:
[..]
Toch zou je dan meer renners van zijn type hier vooraan verwachten.
Het is jammer dat Karsten er niet zit inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2025 15:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beter kap je met naar Bobbie luisteren
Die gaan dat risico niet nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Stuurmanskunstenaars als Hij, Roglic en Vingego?
Is het materiaal tegenwoordig ook niet gewoon veel beter, waardoor het relatief makkelijker is om als klimmer dit soort koersen te rijden ipv dat je per se een enorme beer van een vent moet zijn?quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou wel verfrissend zijn indien hij eens een mindere dag zou hebben. Gewoon, één slecht dagje, eentje maar. Of wordt verslagen door een subtopper en niet door een andere even ongeloofwaardige act.quote:Op zondag 13 april 2025 15:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh ik vind Pogacar ook heel bijzonder en buitenaards goed maar dat hij hier nu mee kan vind ik niet zo heel vreemd gezien de coureur Pogacar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |