quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Die saibairi die ziet er zo dik uit.....
dat is al een reden dat clubs hem nooit zullen gaan kopen
het is wel een aardige speler
Wanneer ga jij eens je Harvard diploma posten, daar hadden we een deal over.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Die saibairi die ziet er zo dik uit.....
dat is al een reden dat clubs hem nooit zullen gaan kopen
het is wel een aardige speler
Die bevolkingsgroepen eten gewoon veel meer en meestal is dat ook beter te vreten dan de hollandse pot....quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/overgewicht.aspxBij
Bla bla bla, kun je je Harvard Diploma posten?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die bevolkingsgroepen eten gewoon veel meer en meestal is dat ook beter te vreten dan de hollandse pot....
Het kan ook een genetische factor hebben
Maar een sporter die elke dag traint zou je denken dat hij minder dik eruit zou zien als Saibari
Maar hetzelfde probleem heeft ihatharen ook....
Ik denk dat jij het allemaal niet zo goed snapt....quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bla bla bla, kun je je Harvard Diploma posten?
We hebben het niet over vragen maar over beloftes.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het allemaal niet zo goed snapt....
ik stel hier de vragen en niet jij...
Ja als je uit bij NAC speelt is het wel het beste om naar Breda te gaan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eagles gewoon met de basiself in Breda. Verstandig of niet?
Volgend seizoen middenmoot Keukenkampioen divisiequote:
Zelfs Zerrouki scoorde tegen ze.quote:
Ja jammer.quote:
Roze door de Waterreusziektequote:Op zaterdag 12 april 2025 21:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds van die vrolijke rode wangen?
HIV besmetting is einde carrière.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heeft Tilman Kees z'n vriendin nu gehad of niet?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Die heeft Roel van Velzen opgegeten voor de lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof die voetballers iets nuttigs te melden hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 12:30 schreef hhh38 het volgende:
Met de hand voor je mond praten tegen de scheids
Sowieso aanstellerij, alsof clubs doventolken in dienst hebben in de middenmootquote:Op zondag 13 april 2025 12:30 schreef hhh38 het volgende:
Met de hand voor je mond praten tegen de scheids
Bij AZ valt het te verklaren door de absentie van Jordy Clasie. Van FC Twente snap ik deze plotse meltdown iets minder.quote:Op zondag 13 april 2025 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twente en AZ presteren echt lachwekkend.
Zelfs dan moet je lachend winnen van een club die onder leiding staat van Van de Looi.quote:Op zondag 13 april 2025 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ valt het te verklaren door de absentie van Jordy Clasie. Van FC Twente snap ik deze plotse meltdown iets minder.
Jij ondergraaft het Jordy Clasie-effect. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 13 april 2025 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je lachend winnen van een club die onder leiding staat van Van de Looi.
En Max Verstappen dan?quote:Op zondag 13 april 2025 16:27 schreef tong80 het volgende:
Veel te vroeg afgefloten. Nu naar de kasseien.
Iets later...........Denk ik.quote:
wat moet jij nou weer halve garequote:Op zondag 13 april 2025 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
live user @:karzai monoloog topic #1722
Dode sfeer ook in Stilburg, dacht dat het daar juist de goede kant op ging met de ULTRACULTUURquote:Op zondag 13 april 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
okay ik houd mijn bek verder wel,slaat het helemaal dood hier
Gek wel. Die zitten normaal in het live topic en niet in het eigen hok. Oh wacht.quote:Op zondag 13 april 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
okay ik houd mijn bek verder wel,slaat het helemaal dood hier
dit is toch fucking live, krijg de pleuris ook maar ik reageer ook niet meerquote:Op zondag 13 april 2025 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gek wel. Die zitten normaal in het live topic en niet in het eigen hok. Oh wacht.
Bozig. Ik zou willen dat je @Pisces29 met rust laat.quote:Op zondag 13 april 2025 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit is toch fucking live, krijg de pleuris ook maar ik reageer ook niet meer
Gaat verder alles goed met je?quote:Op zondag 13 april 2025 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit is toch fucking live, krijg de pleuris ook maar ik reageer ook niet meer
Next level indekken ook gewoon, alsof dit Ajax dit niet zou omdraaienquote:
Haha deze manquote:Op zondag 13 april 2025 18:24 schreef Karzai het volgende:
PLAATJE VAN BRAAFHEID VOOR JULLIE
[ afbeelding ]
Met Brobbey beginnen kan toch ook niet meer onderhand.quote:Op zondag 13 april 2025 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 goals, beiden gemaakt door invallers, beide aangegeven door invallers.
Kwestie van verkeerd beginnen!
Die kan er echt niets meer vanquote:Op zondag 13 april 2025 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met Brobbey beginnen kan toch ook niet meer onderhand.
KNJBquote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was een duidelijk pingel
speler wordt ondersteboven gelopen
maar ja heel het seizoen knjb
Nu twee weken voor het SCHOKEFFECT met een nieuwe trainerquote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat met gierende banden het ravijn in bij de nacompetitie.
Toen Maes Sandra en Meerveld eraf haalde voor de slotfase, wist ik genoeg.quote:Op zondag 13 april 2025 18:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu twee weken voor het SCHOKEFFECT met een nieuwe trainer
Die treincrash is intussen wel gegarandeerd.quote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat met gierende banden het ravijn in bij de nacompetitie.
Normaal gesproken zou een wedstrijd als deze vermoeiend en irritant zijn om naar te kijken. Dat was aanvankelijk ook zo bij deze wedstrijd, maar achteraf gezien was het volop genieten. Met name omdat PSV (en mogelijk Feyenoord) een kleine vijf kwartier dachten dat er toch nog iets mogelijk was, met de moed ter wanhoop toch hopen dat Ajax dan eindelijk eens een keer punten ging verspelen en het gebeurde wéér nietquote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Karzai het volgende:
nou het ging weer moeizaam, geen des ajax sprankelend voetbal maar de puntjes zijn binnen
kan niet zeggen dat ik hier graag naar kijk, tis echt een worsteling
Dat werkte bij Heracles ook zo goed in 2022.quote:Op zondag 13 april 2025 18:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu twee weken voor het SCHOKEFFECT met een nieuwe trainer
woestquote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Kijk, er zijn zeker wedstrijden geweest waar Ajax de arbitrage mee had, vandaag was dat overigens niet zo want voor rust had Ajax ook een strafschop kunnen krijgen, nota bene vlak voor Willem II de goal maakt.quote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Rene Kolmschotquote:Op zondag 13 april 2025 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat werkte bij Heracles ook zo goed in 2022.
Als je niet heel het seizoen geholpen was door de knjb had je nu 14 punten achter psv en feyenoord gestaan....quote:Op zondag 13 april 2025 18:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk, er zijn zeker wedstrijden geweest waar Ajax de arbitrage mee had, vandaag was dat overigens niet zo want voor rust had Ajax ook een strafschop kunnen krijgen, nota bene vlak voor Willem II de goal maakt.
Maar los daarvan, als je kijkt wat voor spelers er bij PSV en Feyenoord op het veld staan en deze twee clubs staan negen respectievelijk veertien punten achter, dan moeten deze clubs vooral naar zichzelf kijken en zich kapot schamen, in plaats van steeds te blaten over de arbitrage.
FC Utrecht is wel "altijd" lastig, vooral uit. Zou me niet verbazen als Ajax hier verliest, vooral nu Utrecht een goed seizoen draait.quote:
@Paul gaat de hele week het Ajax topic onderpoepen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:00 schreef Plots het volgende:
[..]
FC Utrecht is wel "altijd" lastig, vooral uit. Zou me niet verbazen als Ajax hier verliest, vooral nu Utrecht een goed seizoen draait.
Heerenveen is wel leuk om te kijken door Andries Noppert.
Dat met die coach van City was ook zo een leuke rubriekquote:Op zondag 13 april 2025 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rene Kolmschot
Dat was de meest hopeloze degradatie via de nacompetitie in de geschiedenis.
Huh, welke bedoel je?quote:Op zondag 13 april 2025 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat met die coach van City was ook zo een leuke rubriek
Die toen naar Heracles zou komen. Naam ontschiet me even.quote:
Oh, zo. Carlos Vicens, ja.quote:Op zondag 13 april 2025 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die toen naar Heracles zou komen. Naam ontschiet me even.
ga jij maar lekkerr huilen zielige sukkelquote:Op zondag 13 april 2025 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je niet heel het seizoen geholpen was door de knjb had je nu 14 punten achter psv en feyenoord gestaan....
Nu begin je weer over Ajax, maar dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld tegen ploegen als NAC, Willem II, Sparta, NEC, Fortuna en Groningen heeft niets te maken Ajax. Feyenoord heeft met een selectie die vele male beter is dan die van Ajax enorm veel punten verspeeld tegen ploegen die zo mogelijk nóg slechter zijn. Ben je daar ook nog enigszins kritisch op, of alleen maar op de KNJB?quote:Op zondag 13 april 2025 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je niet heel het seizoen geholpen was door de knjb had je nu 14 punten achter psv en feyenoord gestaan....
ja maar ajax zou nog veel meer punten verspeeld hebben dan psv en feyenoord als ze niet zoveel voordeeltjes hadden gehad van de knjb ......vanmiddag ook weer,,....was toch een duidelijke pingel....dezelfde actie bij een ajax speler en de bal had op de stip gelegenquote:Op zondag 13 april 2025 19:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nu begin je weer over Ajax, maar dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld tegen ploegen als NAC, Willem II, Sparta, NEC, Fortuna en Groningen heeft niets te maken Ajax. Feyenoord heeft met een selectie die vele male beter is dan die van Ajax enorm veel punten verspeeld tegen ploegen die zo mogelijk nóg slechter zijn. Ben je daar ook nog enigszins kritisch op, of alleen maar op de KNJB?
De goals van Steijn hebben een boel stront verbloemd daar.quote:Op zondag 13 april 2025 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente in de mud tegen PEC Zwolle, we kunnen spreken van een crisis.
@:wheeledwarrior
Hoe kom je aan deze waanbeelden?quote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef Shreyas het volgende:
Met name omdat PSV (en mogelijk Feyenoord) een kleine vijf kwartier dachten dat er toch nog iets mogelijk was
Wouw wie heeft dit plaatje verzonnen. Veerman nog lelijker krijgen dan hij al isquote:Op maandag 14 april 2025 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Nu nog geld zien te vinden voor de grasmat...
Stel dat Ajax veertien punten minder zou hebben dan Feyenoord (dan zou Ajax dus achtste staan), dan nog zou dat volledig conform de kwaliteit van de selectie zijn. Als je kijkt wat er voor middelmaat rondloopt bij Ajax, een spits die niet scoort, Gaaei die niet kan verdedigen, Henderson die het niet kan belopen, Traoré die één keer per vijf wedstrijden (toevallig tegen PSV) iets goeds doet maar voor de rest niet meer kan voetballen. En dan te bedenken dat we een half seizoen hebben gespeeld met amateurs als Tahirović , Van den Boomen, Akpom, Rensch, nou dan weet je het wel.quote:Op zondag 13 april 2025 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maar ajax zou nog veel meer punten verspeeld hebben dan psv en feyenoord als ze niet zoveel voordeeltjes hadden gehad van de knjb ......vanmiddag ook weer,,....was toch een duidelijke pingel....dezelfde actie bij een ajax speler en de bal had op de stip gelegen
Als als als.....zo werkt het niet vriendquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stel dat Ajax veertien punten minder zou hebben dan Feyenoord (dan zou Ajax dus achtste staan), dan nog zou dat volledig conform de kwaliteit van de selectie zijn. Als je kijkt wat er voor middelmaat rondloopt bij Ajax, een spits die niet scoort, Gaaei die niet kan verdedigen, Henderson die het niet kan belopen, Traoré die één keer per vijf wedstrijden (toevallig tegen PSV) iets goeds doet maar voor de rest niet meer kan voetballen. En dan te bedenken dat we een half seizoen hebben gespeeld met amateurs als Tahirović , Van den Boomen, Akpom, Rensch, nou dan weet je het wel.
Dat Ajax geen achtste staat maar eerste kun je toewijden aan dat ze als team beter spelen, karakter tonen, bereid zijn voor elkaar te vechten, maar zoals je wilt ook aan geluk, arbitrage, Farioli, kwartjes die steeds net goed vallen, etc. Het zal me werkelijk een zorg zijn, met deze selectie is eindigen in het linkerrijtje al een wereldprestatie.
PSV en Feyenoord daarentegen hebben werkelijk een fantastische selectie dat voor eredivisie-begrippen ver boven de rest uitstijgt. Als je ziet hoe eenvoudig Feyenoord wint van AZ en Twente (zelfs de uitwedstrijden) dan zie je dat ze gewoon een goede ploeg hebben. PSV stond negen punten voor op Ajax in december. Het zou deze clubs en diens supporters sieren als ze ook eens in de spiegel kijken en de hand in eigen boezem steken. Deze twee clubs hebben Ajax aan het kampioenschap geholpen.
PSV stortte volledig in, met al hun kwaliteit, dus ze moeten zich hiervoor kapot schamen. Maar tegen alle verwachting in was het niet Feyenoord maar Ajax die hiervan profiteerde. En daar moet Feyenoord zich kapot voor schamen.
Van Hanegem heeft natuurlijk gelijk, het is een corruptie rotzooi bij de knvbquote:Dominic Mostert
22 maart 2025, 17:15 Bijgewerkt: 19:29
Willem van Hanegem ziet corruptie in voordeel van Ajax: 'Schorsen of wegwezen'
Willem van Hanegem denkt dat er sprake is van corruptie in de Eredivisie. De voormalig topvoetballer stelt dat grote clubs stelselmatig bevoordeeld worden door scheidsrechters. Hij beticht scheidsrechter Dennis Higler van een bewuste foutieve beoordeling rondom de rode kaart van Alexandre Penetra in het duel tussen Ajax en AZ van afgelopen zondag (2-2).
Maandag uitte Van Hanegem in zijn column al zijn frustraties over het wedstrijdverloop en de woede op Higler is nog niet bekoeld. “Als je over hem begint, dan krijg ik weer de zenuwen. Is hij al geschorst?”, vraagt Van Hanegem zich af in de Willem & Wessel-podcast van het Algemeen Dagblad. Bij een 1-1 stand, toen AZ met een man meer op het veld stond, kreeg Penetra een tweede gele kaart na een vermeende overtreding op Brian Brobbey. Zodoende werd het tien tegen tien. Penetra bleek echter de bal te spelen. Higler ging na de wedstrijd door het stof: hij zou tegen de spelers hebben gezegd dat het een grote fout was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Henk.Wat een loser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Henk.Hebben er op die ene fluke periode van 4 of 5 wedstrijden ergens in februari oid helemaal niets van gebakken dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wout wordt gek.quote:Op zondag 20 april 2025 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
Matheus; Gaaei, Sutalo, Kaplan, Hato; Klaassen, Henderson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Godts.
Weer die waardeloze Brobbey waar we ons een uur aan moeten ergerenquote:Op zondag 20 april 2025 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
Matheus; Gaaei, Sutalo, Kaplan, Hato; Klaassen, Henderson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Godts.
Weghorst als basisspeler is ook zelden een succes.quote:Op zondag 20 april 2025 11:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Weer die waardeloze Brobbey waar we ons een uur aan moeten ergeren
Maar ik ben die man zo beuquote:Op zondag 20 april 2025 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weghorst als basisspeler is ook zelden een succes.
Geen like van Paul voor jou.quote:
HEEL sad.quote:
Maar die jongen heeft er wel z'n best op gedaanquote:Op zondag 20 april 2025 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze wedstrijd behoeft geen eigen topic.
Dat kan niet.quote:Op zondag 20 april 2025 11:57 schreef augurk2025 het volgende:
We worden vandaag kampioen![]()
Doei Pisvee![]()
![]()
Wel een foto van de ijdele scheidsrechter en van Utrecht aanhang. Niks van Ajax. Hoe laat begint de wedstrijd ? Waar te zien ? Nog verdere belangrijke informatie ?quote:Op zondag 20 april 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die jongen heeft er wel z'n best op gedaan
O ja, Nijhuis.quote:Op zondag 20 april 2025 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een foto van de ijdele scheidsrechter en van Utrecht aanhang. Niks van Ajax. Hoe laat begint de wedstrijd ? Waar te zien ? Nog verdere belangrijke informatie ?
Geen zin in circus Bas en Jan Rons die de jolige oom uit gaat hangen.quote:Op zondag 20 april 2025 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja, Nijhuis.
We zitten klaar voor de show.
Heel goed (niet)gefloten.quote:
Oh ja dat is locatie afhankelijk buiten het strafschopgebied.quote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel goed (niet)gefloten.
Een paar tenen raken in een duel vind ik geen vrije trap waard op die locatie. Gewoon voetballen, hup.
Lekker mannelijk voetbal!quote:Op zondag 20 april 2025 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bas Nijhuis fluit, dus iedereen trapt elkaar neer.
Big.quote:Op zondag 20 april 2025 12:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vreet me vol aan een zak paaseitjes.
Ben een beetje klaar met al die vrije trappen en wel of niet net aan te laat en dat er nog een teentje geraakt wordt wel of niet. Schiet allemaal niet op joh. 9 van de 10 keer hebben ze er geen nadeel van of houden ze er niets aan over. Vertragend waardeloos onderdeel van het voetbalspel.quote:Op zondag 20 april 2025 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat is locatie afhankelijk buiten het strafschopgebied.
Hup Eagles.quote:Op zondag 20 april 2025 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met al die vrije trappen en wel of niet net aan te laat en dat er nog een teentje geraakt wordt wel of niet. Schiet allemaal niet op joh. 9 van de 10 keer hebben ze er geen nadeel van of houden ze er niets aan over. Vertragend waardeloos onderdeel van het voetbalspel.
Davy maakt straks gewoon de 0-1quote:Op zondag 20 april 2025 12:30 schreef Szura het volgende:
Utrecht speelt weer eens waardeloos
Dan weet je al dat die luizenploeg straks weer op voorsprong komt met een pisbal
Die hebben geen aanmoediging nodig, winnen toch wel.quote:
Oke Mexicanobakkerquote:Op zondag 20 april 2025 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben geen aanmoediging nodig, winnen toch wel.
Helemaal niet dus.quote:Op zondag 20 april 2025 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@:DagoDuck gaat morgen pas kijken als AZ 3-0 voorstaat.
Maar wat doet AZ het leuk he in de Youth League.quote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Altijd een topclub willen zijn maar je indekken bij een bekerfinale tegen Go Ahead Eagles.
Kippen slachten, op elkaar gaan staan. De jeugdopleiding van AZ is mensonterend en hels, uiteindelijk hebben ze een volgescheten luier als ze in AZ I zitten.quote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Altijd een topclub willen zijn maar je indekken bij een bekerfinale tegen Go Ahead Eagles.
Om die tactiek echt te laten werken zouden ze Ajax eigenlijk drie keer moeten laten scorenquote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef Hallojo het volgende:
Utrecht is slim bezig door Ajax het gevoel te geven dat er wat te halen valt.
Ik hang altijd de pessimist uit, helemaal in zo'n waardeloze reeks.quote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Is Goes een act die je leuk vindt of niet?quote:Op zondag 20 april 2025 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kippen slachten, op elkaar gaan staan. De jeugdopleiding van AZ is mensonterend en hels, uiteindelijk hebben ze een volgescheten luier als ze in AZ I zitten.
Vrijdag 18 uur.quote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wat doet AZ het leuk he in de Youth League.
3 punten voor, pas sinds kort. Dus ja.quote:Op zondag 20 april 2025 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er een strijd om plek 3 dan?
quote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bas Nijhuis lacht hard om de simulerende jankballen op het voetbalveld die liever klagen en jammeren dan werkelijk voetballen. We hebben eigenlijk meer Basjes nodig, maar dan minder aandachtsgeil.
Om het nog één keer te duiden: de bekerfinale is eigenlijk altijd een vrije week.quote:Op zondag 20 april 2025 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zijn er dit weekend maar een paar wedstrijden eigenlijk en wanneer moet de rest?
Bedankt.quote:Op zondag 20 april 2025 12:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Om het nog één keer te duiden: de bekerfinale is eigenlijk altijd een vrije week.
sc Heerenveen v Almere City FC stond officieel op maandag 5 mei (leg maar uit).
FC Utrecht v Ajax was ook in de speelronde van over twee weken gepland, maar FC Utrecht v Ajax op de dag van Dodenherdenking is dan weer minder verstandig.
Daarvoor mis ik het WK Darts een beetjequote:Op zondag 20 april 2025 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
Voelt wel een beetje als Premier League met kerst.
Het is wachten op de uitleg van de nieuwe WK-structuur, dat geheel terzijde.quote:Op zondag 20 april 2025 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarvoor mis ik het WK Darts een beetje
Gohquote:Op zondag 20 april 2025 12:30 schreef Szura het volgende:
Utrecht speelt weer eens waardeloos
Dan weet je al dat die luizenploeg straks weer op voorsprong komt met een pisbal
Was anders een penalty geweest wegens vasthoudenquote:
Wat een gelukkige kutgoal.quote:Op zondag 20 april 2025 12:47 schreef Bugno3 het volgende:
Gaaei bij Haller, koekoek. En een volledig vrije voorzet (inclusief aanloopje). Gênant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |