wat moet jij nou weer halve garequote:Op zondag 13 april 2025 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
live user @:karzai monoloog topic #1722
Dode sfeer ook in Stilburg, dacht dat het daar juist de goede kant op ging met de ULTRACULTUURquote:Op zondag 13 april 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
okay ik houd mijn bek verder wel,slaat het helemaal dood hier
Gek wel. Die zitten normaal in het live topic en niet in het eigen hok. Oh wacht.quote:Op zondag 13 april 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
okay ik houd mijn bek verder wel,slaat het helemaal dood hier
dit is toch fucking live, krijg de pleuris ook maar ik reageer ook niet meerquote:Op zondag 13 april 2025 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gek wel. Die zitten normaal in het live topic en niet in het eigen hok. Oh wacht.
Bozig. Ik zou willen dat je @Pisces29 met rust laat.quote:Op zondag 13 april 2025 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit is toch fucking live, krijg de pleuris ook maar ik reageer ook niet meer
Gaat verder alles goed met je?quote:Op zondag 13 april 2025 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit is toch fucking live, krijg de pleuris ook maar ik reageer ook niet meer
Next level indekken ook gewoon, alsof dit Ajax dit niet zou omdraaienquote:
Haha deze manquote:Op zondag 13 april 2025 18:24 schreef Karzai het volgende:
PLAATJE VAN BRAAFHEID VOOR JULLIE
[ afbeelding ]
Met Brobbey beginnen kan toch ook niet meer onderhand.quote:Op zondag 13 april 2025 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 goals, beiden gemaakt door invallers, beide aangegeven door invallers.
Kwestie van verkeerd beginnen!
Die kan er echt niets meer vanquote:Op zondag 13 april 2025 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met Brobbey beginnen kan toch ook niet meer onderhand.
KNJBquote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was een duidelijk pingel
speler wordt ondersteboven gelopen
maar ja heel het seizoen knjb
Nu twee weken voor het SCHOKEFFECT met een nieuwe trainerquote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat met gierende banden het ravijn in bij de nacompetitie.
Toen Maes Sandra en Meerveld eraf haalde voor de slotfase, wist ik genoeg.quote:Op zondag 13 april 2025 18:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu twee weken voor het SCHOKEFFECT met een nieuwe trainer
Die treincrash is intussen wel gegarandeerd.quote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat met gierende banden het ravijn in bij de nacompetitie.
Normaal gesproken zou een wedstrijd als deze vermoeiend en irritant zijn om naar te kijken. Dat was aanvankelijk ook zo bij deze wedstrijd, maar achteraf gezien was het volop genieten. Met name omdat PSV (en mogelijk Feyenoord) een kleine vijf kwartier dachten dat er toch nog iets mogelijk was, met de moed ter wanhoop toch hopen dat Ajax dan eindelijk eens een keer punten ging verspelen en het gebeurde wéér nietquote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Karzai het volgende:
nou het ging weer moeizaam, geen des ajax sprankelend voetbal maar de puntjes zijn binnen
kan niet zeggen dat ik hier graag naar kijk, tis echt een worsteling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |