Net alsof die voetballers iets nuttigs te melden hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 12:30 schreef hhh38 het volgende:
Met de hand voor je mond praten tegen de scheids
Sowieso aanstellerij, alsof clubs doventolken in dienst hebben in de middenmootquote:Op zondag 13 april 2025 12:30 schreef hhh38 het volgende:
Met de hand voor je mond praten tegen de scheids
Bij AZ valt het te verklaren door de absentie van Jordy Clasie. Van FC Twente snap ik deze plotse meltdown iets minder.quote:Op zondag 13 april 2025 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twente en AZ presteren echt lachwekkend.
Zelfs dan moet je lachend winnen van een club die onder leiding staat van Van de Looi.quote:Op zondag 13 april 2025 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ valt het te verklaren door de absentie van Jordy Clasie. Van FC Twente snap ik deze plotse meltdown iets minder.
Jij ondergraaft het Jordy Clasie-effect. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 13 april 2025 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je lachend winnen van een club die onder leiding staat van Van de Looi.
En Max Verstappen dan?quote:Op zondag 13 april 2025 16:27 schreef tong80 het volgende:
Veel te vroeg afgefloten. Nu naar de kasseien.
Iets later...........Denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |