Maar die jongen heeft er wel z'n best op gedaanquote:Op zondag 20 april 2025 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze wedstrijd behoeft geen eigen topic.
Dat kan niet.quote:Op zondag 20 april 2025 11:57 schreef augurk2025 het volgende:
We worden vandaag kampioen![]()
Doei Pisvee![]()
![]()
Wel een foto van de ijdele scheidsrechter en van Utrecht aanhang. Niks van Ajax. Hoe laat begint de wedstrijd ? Waar te zien ? Nog verdere belangrijke informatie ?quote:Op zondag 20 april 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die jongen heeft er wel z'n best op gedaan
O ja, Nijhuis.quote:Op zondag 20 april 2025 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een foto van de ijdele scheidsrechter en van Utrecht aanhang. Niks van Ajax. Hoe laat begint de wedstrijd ? Waar te zien ? Nog verdere belangrijke informatie ?
Geen zin in circus Bas en Jan Rons die de jolige oom uit gaat hangen.quote:Op zondag 20 april 2025 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja, Nijhuis.
We zitten klaar voor de show.
Heel goed (niet)gefloten.quote:
Oh ja dat is locatie afhankelijk buiten het strafschopgebied.quote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel goed (niet)gefloten.
Een paar tenen raken in een duel vind ik geen vrije trap waard op die locatie. Gewoon voetballen, hup.
Lekker mannelijk voetbal!quote:Op zondag 20 april 2025 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bas Nijhuis fluit, dus iedereen trapt elkaar neer.
Big.quote:Op zondag 20 april 2025 12:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vreet me vol aan een zak paaseitjes.
Ben een beetje klaar met al die vrije trappen en wel of niet net aan te laat en dat er nog een teentje geraakt wordt wel of niet. Schiet allemaal niet op joh. 9 van de 10 keer hebben ze er geen nadeel van of houden ze er niets aan over. Vertragend waardeloos onderdeel van het voetbalspel.quote:Op zondag 20 april 2025 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat is locatie afhankelijk buiten het strafschopgebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |