SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hotel een optie?quote:
ziet er wel lekker uit daar bij die hot springsquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
we waren vandaag met een kabelbaan omhoog gegaan naar een berg
[ afbeelding ]
en daarna naar allerlei hot water springs geweest
[ afbeelding ]
Mooi zegquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee weekende in een weekend, het houdt niet op Muisquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog weekend. Maar ik kan vanavond wel zeggen dat ik weer weekend heb.
Ik moet straks nog even werken
Ik ben nu op het werk. Had me voorgenomen om niet de dag vol te maken, maar aangezien een collega vannacht om 3 uur nog appte dat hij op de SEH zat, vermoed ik dat die mij niet komt aflossenquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog weekend. Maar ik kan vanavond wel zeggen dat ik weer weekend heb.
Ik moet straks nog even werken
O dat zit er dan denk ik ook niet in. Hopelijk voor je collega niets ernstigsquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nu op het werk. Had me voorgenomen om niet de dag vol te maken, maar aangezien een collega vannacht om 3 uur nog appte dat hij op de SEH zat, vermoed ik dat die mij niet komt aflossen
Terug appen dat ie maar gewoon te komen heeft, sjongejongequote:Op zaterdag 12 april 2025 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nu op het werk. Had me voorgenomen om niet de dag vol te maken, maar aangezien een collega vannacht om 3 uur nog appte dat hij op de SEH zat, vermoed ik dat die mij niet komt aflossen
quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis even 2 uurtjes wat dingen testen en dan kan ik weer naar huis hoor
Super mooiquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik werk al 2,5 jaar niet meer op het lab. Ben meer richting IT gegaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer dingen (collega's, voorbijgangers) aan het oplossen.
Las ogen, dus die is de hele dag aan het huilen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zit er dan denk ik ook niet in. Hopelijk voor je collega niets ernstigs
maken mensen dan grappen over een computermuis?quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werk al 2,5 jaar niet meer op het lab. Ben meer richting IT gegaan
Daarom ga je er in het weekend naartoe. Dan kun je ongestoord in het lab rommelen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werk al 2,5 jaar niet meer op het lab. Ben meer richting IT gegaan
Nee, want ze weten niet dat ik in het echte leven ieniminimuis heetquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maken mensen dan grappen over een computermuis?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom ga je er in het weekend naartoe. Dan kun je ongestoord in het lab rommelen.
Ik fiets over uurtje richting de dierentuin.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
nog weekend plannen hier?
ik ga zo even snel wat boodschappen doen en daarna maar pc proberen te fixen
O dat schijnt heel pijnlijk te zijnquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Las ogen, dus die is de hele dag aan het huilen.
Ach ja, dan maar iets minder weekend
We gaan ze slopenquote:
ohhhh. wat ga je doen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ben voor hst eerst sinds vorig jaar zomer weer met de trein
Volgens mij heb ik al 2 of 3 jaar niet met de trein gereisdquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ben voor hst eerst sinds vorig jaar zomer weer met de trein
Wie ga je slopen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gaan ze slopen
Daarna gaat de overdosis caffeïne mij slopen, maar dat mag
Gewoon naar mijn ouders zoals ieder weekendquote:
What happened?quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik niet meer naar Electric Callboy ga. Lang verhaal. Maar gaat ongemakkelijke sfeer worden in die auto dus verkoop mijn kaartje wel denk ik. 💔
Dus ik en @TheStigsDutchCousin moeten weer het F1 fort bewaken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een hele belangrijke degredatiewedstrijd
Hopelijk volgt een vernederende degradatie en kunnen wij intens genieten van je geklaag achterafquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#klaagkatquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk volgt een vernederende degradatie en kunnen wij intens genieten van je geklaag achteraf
Ik probeer slaapplek te vinden in de buurt. Ik zag net dat er gelukkig tot best laat veel treinen nog gaan in een omgeving van een uur rijden ofzo dus heb nog even.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
What happened?
Nu kan ama niet in echt zien.
Daar zijn jullie voorquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik en @:TheStigsDutchcousin moeten weer het F1 fort bewaken.
Irritant he, mensen die gillen als ze bellen? Denk een van mijn grootste ergernissen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
Pfff
Boven Zitten mensen te videobellen. En dat kan natuurlijk niet op een normaal volume.
Ik kan alles horen terwijl ik beneden zit met quiet loops in
Spannendquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Irritant he, mensen die gillen als ze bellen? Denk een van mijn grootste ergernissen.
Zoals het hoort dusquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Hier ind e coupe is ook iemand aan het bellen maar die praat zachtjes
ja, heer irritant. Maar goed, dagje oogdruppels en niet te veel licht en het is weer beter.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat schijnt heel pijnlijk te zijn
Toch kan je je er een leven lang last van hebben. Ook tijdens het autorijden met die lichten van de tegenliggersquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heer irritant. Maar goed, dagje oogdruppels en niet te veel licht en het is weer beter.
natuurlijk, er zijn ook extreme gevallen, maar in de meeste gevallen is het gewoon een dag lang alsof je zand in je ogen hebtquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch kan je je er een leven lang last van hebben. Ook tijdens het autorijden met die lichten van de tegenliggers
Je thermometer is kapot. Buienradar heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar: 16 graden
Thermometer in de schaduw: 21 graden
Ja wat is het nou?
Deze thermometer loopt bijna precies gelijk met een kwikthermometer,de thermostaat en een ander soort digitale thermometer. Buienradar heeft het misquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je thermometer is kapot. Buienradar heeft altijd gelijk
Zit nu op m'n terras met een versgemaakte ijskoffie. Heerlie de weerliequote:Op zaterdag 12 april 2025 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net al lekker op terras in de zon gehad.
Mietje.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag jonge gansjes.
En boze ouders er vlakbij, dus niet gestopt.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag jonge gansjes.
En boze ouders er vlakbij, dus niet gestopt.
Met zo'n username zou je wel verwachten dat hij het gevecht aan zou gaan jaquote:
HDWquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nu op m'n terras met een versgemaakte ijskoffie. Heerlie de weerlie
Hier ook, alles is weer geëxplodeerd in een weekje tijd. Zo groen en fleurigquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HDW![]()
Tuin ziet er hier ook weer goed uit hier
Dit ben ik straks na die wedstrijd op het moment dat de caffeinedip inslaat.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:17 schreef Karzai het volgende:
Zit bij moeders in de tuin wij gaan zo asperges lunchen
Alleen dan nat en niet droogquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ben ik straks na die wedstrijd op het moment dat de caffeinedip inslaat.
tenzij hij is afgedroogdquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen dan nat en niet droog
Volgende keer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Met zo'n username zou je wel verwachten dat hij het gevecht aan zou gaan ja
Maar ja, om voor deze ene dag in het jaar nou een cabrio te kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Dit is echt perfect cabrio weer. Zon, niet te warm, niet te koud
Ja is ook weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, om voor deze ene dag in het jaar nou een cabrio te kopen.
quote:
Ben zo benieuwd wat het allemaal isquote:
oh spannendquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn ouders zoals ieder weekend
Alleen normaal komt mijn vader mij ophalen
Dacht ff proberen of het weer een beetje gaat
doe je een regendans?quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Heeerlijk weer, en morgen eindelijk weer regen hopelijk
ik moet bij sir hiss op kantoor komen morgenquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh spannendis het een lange rit?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:17 schreef Karzai het volgende:
Zit bij moeders in de tuin wij gaan zo asperges lunchen
quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
gekookt, met ham ei peterselie en botersaus
Gestoomde dumplings. En bij het ontbijt met wat kleine bijgerechtjes. Hoe het allemaal in het Japans heet, weet ik ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Ben zo benieuwd wat het allemaal is![]()
Ik zou werkelijk niet weten wat ik moest bestellen daar
Lekker genietenquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Dit is echt perfect cabrio weer. Zon, niet te warm, niet te koud
Een uurtje van deur tot deur, inclusief het te vroeg van huis gaan voor de busquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh spannendis het een lange rit?
is het je mee gevallen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een uurtje van deur tot deur, inclusief het te vroeg van huis gaan voor de bus
Ja en neequote:
ja, kom je nu meequote:
Zit nu nog thuisquote:
hmm fijn dat het in de trein zelf en van de trein naar je ouders lopen wel oke was. MIsschien een koptelefoon met noice cancelling proberen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en nee
Het naar de bus lopen, op de bus wachten (halte zonder hokje of bankje), het lawaai van de bus, het lawaai en drukte op het station (aankomende treinen met piepende remmen, omroepberichten, slagbomen te jengelen, alle mensen daar te bewegen en praten) was veel intensiever dan ik had verwacht. Eenmaal in de trein ging het wel weer.
En daarna van het station naar mijn ouders lopen was ook wel prima. Geen haast meer enzulks.
Ik had van die loops in, de quiet, met dubbele dopjes voor extra demping. Helemaal niks horen is ook niet zo prettigquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm fijn dat het in de trein zelf en van de trein naar je ouders lopen wel oke was. MIsschien een koptelefoon met noice cancelling proberen?
ja das ook weer zo ga je dit nu elk weekend doen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had van die loops in, de quiet, met dubbele dopjes voor extra demping. Helemaal niks horen is ook niet zo prettig
Nee, eerste paar keer alleen als ik een goede dag heb, en dan hopelijk steeds wat vakerquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook weer zo ga je dit nu elk weekend doen?
Gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, eerste paar keer alleen als ik een goede dag heb, en dan hopelijk steeds wat vaker
Als het mooi weer is, ook wel klein beetje aantrekkelijker misschien?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, eerste paar keer alleen als ik een goede dag heb, en dan hopelijk steeds wat vaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Brrr, maar weinig wat je verder kunt doen en dan maar niet teveel over nadenkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijna wel. Overdag is de aziatische tijgermug actief. Die verspreid ook dengue
quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, ook wel klein beetje aantrekkelijker misschien?
Tenminste dat heb ik wel.Ik loop wel iedere dag een half uurtje. Dat doe ik al langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo ergens op een tijd moeten zijn, met spulletjes mee, en alle prikkels eromheen maken het veel zwaarder.
Al scheelt het wel dat ik in de bus en trein wel goed met mijn hoofd kan leunen, hoge rugleuningen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hallo Haag, fijn dat je er bent Haagsquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hallo Haag, fijn dat je er bent Haags
quote:
Hoi allen. Wat een heerlijk perfect weertje vandaag. 😎quote:
Ik heb nog geen 10000 stapjes vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik loop wel iedere dag een half uurtje. Dat doe ik al langer
Maar zo ergens op een tijd moeten zijn, met spulletjes mee, en alle prikkels eromheen maken het veel zwaarder.
Al scheelt het wel dat ik in de bus en trein wel goed met mijn hoofd kan leunen, hoge rugleuningen
Sinds wanneer ben jij fan van alles wat niet depressief is?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:51 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allen. Wat een heerlijk perfect weertje vandaag. 😎
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 10000 stapjes vandaag
Het is heerlijk weerquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:51 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allen. Wat een heerlijk perfect weertje vandaag. 😎
quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij fan van alles wat niet depressief is?
Net op een dag dat ik hier niet van geniet.
Ik zit er niet ver vanaf, dus ik zal het wel halenquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dat haal ik niet meer
ik heb vaccinatie genomen voor dengue dus zou er niet te ziek van moeten wordenquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Brrr, maar weinig wat je verder kunt doen en dan maar niet teveel over nadenken
een wat?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb allemaal kleurtjes haakkatoen besteld om een dieren knisperboekje te haken
Niet weer wat?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:53 schreef Haags het volgende:
[..]niet weer dit.
Al had het de hele dag geregend dan had ik me ook prima vermaakt. Maar neemt niet weg dat het prima vertoeven was langs het hockeyveld. En nu ook in het tuintje.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat voor weer het morgen is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet weer wat?
Ik ken je niet anders dan iemand die uitkijkt naar dagen als morgen
Ik ben er vrij zeker van dat de zon 20 jaar geleden precies even sterk was in april als nuquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:55 schreef Haags het volgende:
Vind het wel redelijk bizar dat je je tegenwoordig halverwege april - en eigenlijk al paar weken geleden - moet insmeren omdat de zon al een behoorlijke kracht heeft.
Da was vroegah echt niet zo vroeg in het jaar.
Mistig, waaierig, regenigquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat voor weer het morgen is.
Wel fijn dat er vaccinatie is!quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vaccinatie genomen voor dengue dus zou er niet te ziek van moeten worden
Dan is het weer misschien veel beter geworden of zo. Kan me 1x herinneren dat ik op het strand lag ergens begin april, inderdaad 20 jaar geleden maar verder...quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat de zon 20 jaar geleden precies even sterk was in april als nu
Een knisperboekjequote:
Ik dacht dat jij ook RAL 9010 was? Ik weet niet beter dan dat ik vroeger ook al in het lentezonnetje moest smeren omdat ik anders verbrandquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:55 schreef Haags het volgende:
Vind het wel redelijk bizar dat je je tegenwoordig halverwege april - en eigenlijk al paar weken geleden - moet insmeren omdat de zon al een behoorlijke kracht heeft.
Da was vroegah echt niet zo vroeg in het jaar.
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:58 schreef Haags het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFULLLL TIMEEEEE OF THE YEAAARRRRRRR
Ja zeker.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook RAL 9010 was? Ik weet niet beter dan dat ik vroeger ook al in het lentezonnetje moest smeren omdat ik anders verbrand
Wow, ambitieusquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb allemaal kleurtjes haakkatoen besteld om een dieren knisperboekje te haken
Op een mooie dag? Zeker welquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja zeker.
Maar toch niet halverwege maart, begin april al? In mijn beleving pas later. Maar kan er naast zitten hoor.
Ja dat is zo.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een mooie dag? Zeker wel
Maar nu zijn er wel vaker mooie dagen
Ik heb voor mijn verjaardag een boek gekregen met allemaal granny squares patronen van fruit, dieren, zon, maan etc.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Bij mijn dochter peper ik het er in ieder geval al jaren in, je gaat niet naar buiten zonder in te smeren.
Niet altijd even leuk maarja.
Leuk ideequote:Op zaterdag 12 april 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn verjaardag een boek gekregen met allemaal granny squares patronen van fruit, dieren, zon, maan etc.
Dus heb nu 8 dieren uitgekozen. Aan weerszijde 1 dier, dus 4 pagina's in totaal.
Was eerder toen ik voor bij de mobiel een muziekdoosje zocht al knisperfolie tegengekomen. Zo kwam ik op het idee
Ik moet nog even kijken of het dicht genoeg wordt met alleen de granny squares. En anders naai ik idd even een voering erinquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk ideeEn dan steeds stof tussen de twee granny squares, met daar weer tussen de knisperfolie?
Wat moet je dan doen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was de werkdag weer.
We hebben weer vacatures openstaan voor ongeveer 12 mensen. Mochten jullie interesse hebben.
Voor een menselijke piramide of wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was de werkdag weer.
We hebben weer vacatures openstaan voor ongeveer 12 mensen. Mochten jullie interesse hebben.
Ik denk dat ze de vorige collega's heeft opgelost in het labquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een menselijke piramide of wat voor werk doe je?
Ja het is droogquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Wordt wel tijd dat het gaat regenen morgen, al die stofwolken van voorbij razend verkeer door de bermen en boeren die hun akkers omploegen kreeg ik op een gegeven moment wel droge ogen van
quote:
Vooral niet irritant zijn zodat ik je niet ga oplossen op een willekeurige zaterdagquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een menselijke piramide of wat voor werk doe je?
Ja schuift de hele tijd op, de 'grote' regendag is inmiddels pas woensdagquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is droog
Maar de regen die op de planning stond lijkt hier alweer grotendeels opgedroogd te zijn
Jaquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schuift de hele tijd op, de 'grote' regendag is inmiddels pas woensdag
Weet niet of je recentelijk nog weergoden boos hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al mag het dan wel woensdag eind van de.middag ofzo komen. S ochtends even de markt over met mijn moeder
En hoeveel schuift dat?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Vooral niet irritant zijn zodat ik je niet ga oplossen op een willekeurige zaterdag
Niet dat ik weet?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je recentelijk nog weergoden boos hebt gemaakt?
Zeer treurig! Woensdag was juist mijn dag met vrije tijd!quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn je dan wel gunstig gezind dit keerquote:
Uitgaan van het positievequote:Op zaterdag 12 april 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn je dan wel gunstig gezind dit keer
Je weet het wel te verkopen hequote:
Vage omschrijving werkzaamhedenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vage omschrijving werkzaamheden
Dubieus einde van vorige collega's
Dreigingen over duistere oplossingen op willekeurige zaterdagen bij irritantheid
Te weinig geld
Dat kan toch niemand weerstaan
Droombaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vage omschrijving werkzaamheden
Dubieus einde van vorige collega's
Dreigingen over duistere oplossingen op willekeurige zaterdagen bij irritantheid
Te weinig geld
Dat kan toch niemand weerstaan
waar ligt dat?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
Drooooooomland
Drooooooomland
Oh ik verlang zo naar droooohoooomland
Bij België denk ikquote:
dat is vlakbijquote:
Jaquote:
Ja god is ook druk met plannen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dinsdag in mijn weerkaarten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig nemen we hier alles wat je zegt nog altijd met een korreltje zout.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen die nu binnen zit is stom.
Dit heet autisme.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig nemen we hier alles wat je zegt nog altijd met een korreltje zout.
*trekt stop uit zwembadquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
* Nattekat begeeft zich richting het zwembad
Succesquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
* Nattekat begeeft zich richting het zwembad
*slaat op borstquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
Deze vind ik ook erg goed:
[ link | afbeelding ]
Bord in de dierentuin dus.
Jammer dat je al recent weer in Emmen geweest bent.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben al even niet meer in een dierentuin geweest. Binnenkort maar eens plannen
Ja misschien ooit weer een keer hoor. Maar misschien ook een keer naar Amersfoort. Daar ben ik nog nooit geweest...quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat je al recent weer in Emmen geweest bent.
Je bent zelf een dierquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
In mijn tuin komen ook wel eens dieren
Ik zag gisteren nog een kikker in onze tuin... en we hebben niet eens een vijver.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
In mijn tuin komen ook wel eens dieren
Ik heb gewerktquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Maar nu vrijquote:
Bedquote:
Vertel eens iets over mezelf wat ik nog niet weet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Jij bent niet stom.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel eens iets over mezelf wat ik nog niet weet.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Zo eentje als in Super Mario?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
whoepwhoep ik heb een vleesetende plant gekoopt en het eerste kleine vliegje zit er al in gevangen in nog geen 3u dat hij in huis staat
neequote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo eentje als in Super Mario?
Ohwquote:
maar het werkt dus ik ben tevredenquote:
tijd voor winterse buien en de elfstedentochtquote:
Regenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd voor winterse buien en de elfstedentocht
sneeuwquote:
gewoon 2 meter hoog sneeuwquote:
Ik loop gewoon met een parapluquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg regen zodat niemand naar buiten wil, en ik in alle rust lekker kan wandelen terwijl de regen op mijn capuchon tikt
Zou wel een belevenis zijn in Nederlandquote:
ja daarom en dan ook nog in april.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een belevenis zijn in Nederland
Maar stromende regen in een bos is sowieso niet chill, overal modderquote:
Is uitermate chill. Mijn favoquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar stromende regen in een bos is sowieso niet chill, overal modder
zet maar binnenquote:
Heel de tijd op je hoede moeten zijn om niet op je bek te gaanquote:
Hoe loop jij dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de tijd op je hoede moeten zijn om niet op je bek te gaan
moddermaskertjequote:Op zaterdag 12 april 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de tijd op je hoede moeten zijn om niet op je bek te gaan
net als hoe hij bomen knuffeltquote:
Gewoon plankgas?quote:
En dan ook in één nacht.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een belevenis zijn in Nederland
in Nederland kan allesquote:
Dat je dan op de bovenverdieping uit het raam moet klimmen om naar buiten te gaanquote:
quote:
Iets met zwaartepunt, gewichtsverdeling en evenwichtquote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je dan op de bovenverdieping uit het raam moet klimmen om naar buiten te gaan
die snap ik ook niet echtquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zou je met 2 meter sneeuw naar buiten gaan?
Oh ik struikel meestal gewoon over een losliggende tak waardoor je je balans verliest en dan ga je glijdenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets met zwaartepunt, gewichtsverdeling en evenwicht
Lekker in de sneeuw spelenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zou je met 2 meter sneeuw naar buiten gaan?
je bent gewoon een klunsquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik struikel meestal gewoon over een losliggende tak waardoor je je balans verliest en dan ga je glijden
Dat zal ik niet ontkennen neequote:
goed verhaalquote:
Snap ik. Er wordt in het leven weinig met mijn mening gedaanquote:
Scheelt dat het April isquote:
Ik blijf ook staan, ik maak alleen wat sicke moves om in balans te blijvenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook kluns, maar als ik over een tak struikel in het bos maak ik er niet een hele glijbaan show van. Dan blijf ik gewoon verticaal
QFT dat heb ik lang niet meer gezien zegquote:
Op plaatjes ziet het er mooi uit in de natuur.quote:
Heb je wel sneller meer stapjes voor hapjesquote:
26k vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel sneller meer stapjes voor hapjes
sneeuw staat dan 2 meter hoog, dan kun je niet vanaf je bankje naar mensen kijken die lopenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Sneeuw is leuk als ik binnen zit met al mijn warmte en eten. Zodat ik mensen kan uitlachen vanachter mijn raam die wel naar buiten zijn gegaan
Als je kleine stapjes had genomen waren het er nog meerquote:
Ja, dat klinkt wel mooi. Helaas is dat altijd vrij snel weg en wordt het troep.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
Wandelen in verse sneeuw
Helemaal als er nog niemand anders doorheen heeft gelopen met dat knerpende geluid
Dan was ik nog langer onderweg geweestquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je kleine stapjes had genomen waren het er nog meer
Was toch lekker weerquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was ik nog langer onderweg geweest
Ja helaas welquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel mooi. Helaas is dat altijd vrij snel weg en wordt het troep.
Ik woon 2 hoog. Dus reken maar van yes dat ik nog steeds naar buiten kan kijken hoe mensen een poging wagenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
sneeuw staat dan 2 meter hoog, dan kun je niet vanaf je bankje naar mensen kijken die lopen
Lekker vliegtuigjes gespot?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
Was heerlijk vandaag.
Lekker aan 't vliegveld gezeten met een maatje, hij een biertje ik een colaatje. Genieten
Ook dan is 4 uur lopen wel genoeg, zeker omdat ik me daar niet op had ingesteldquote:
Wat anders?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is sneeuw wel iets aparts.
gasvorm: stoom
vloeibaar: water / regen
vaste vorm: ijs / hagel
Waar valt sneeuw onder?
Is dat ook een vaste vorm van water?
het is idd vast waterquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar valt sneeuw onder?
Ook vast lijkt mequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar valt sneeuw onder?
Nou ja, over het algemeen heeft ieder element toch maar 1 vorm per vorm.quote:
water nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, over het algemeen heeft ieder element toch maar 1 vorm per vorm.
Sneeuw is aan elkaar geplakte ijskristallen, dus lijkt me vaste vormquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar valt sneeuw onder?
We hebben vooral gewoon lekker van de zon genoten. En er was een of andere Mazda meeting. Paar MX5jes gezien, oude RX-7, nog oudere 323 en 929quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker vliegtuigjes gespot?
Daar was het heerlijk weer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |