Ik dacht dat jij ook RAL 9010 was? Ik weet niet beter dan dat ik vroeger ook al in het lentezonnetje moest smeren omdat ik anders verbrandquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:55 schreef Haags het volgende:
Vind het wel redelijk bizar dat je je tegenwoordig halverwege april - en eigenlijk al paar weken geleden - moet insmeren omdat de zon al een behoorlijke kracht heeft.
Da was vroegah echt niet zo vroeg in het jaar.
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:58 schreef Haags het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFULLLL TIMEEEEE OF THE YEAAARRRRRRR
Ja zeker.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook RAL 9010 was? Ik weet niet beter dan dat ik vroeger ook al in het lentezonnetje moest smeren omdat ik anders verbrand
Wow, ambitieusquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb allemaal kleurtjes haakkatoen besteld om een dieren knisperboekje te haken
Op een mooie dag? Zeker welquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja zeker.
Maar toch niet halverwege maart, begin april al? In mijn beleving pas later. Maar kan er naast zitten hoor.
Ja dat is zo.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een mooie dag? Zeker wel
Maar nu zijn er wel vaker mooie dagen
Ik heb voor mijn verjaardag een boek gekregen met allemaal granny squares patronen van fruit, dieren, zon, maan etc.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Bij mijn dochter peper ik het er in ieder geval al jaren in, je gaat niet naar buiten zonder in te smeren.
Niet altijd even leuk maarja.
Leuk ideequote:Op zaterdag 12 april 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn verjaardag een boek gekregen met allemaal granny squares patronen van fruit, dieren, zon, maan etc.
Dus heb nu 8 dieren uitgekozen. Aan weerszijde 1 dier, dus 4 pagina's in totaal.
Was eerder toen ik voor bij de mobiel een muziekdoosje zocht al knisperfolie tegengekomen. Zo kwam ik op het idee
Ik moet nog even kijken of het dicht genoeg wordt met alleen de granny squares. En anders naai ik idd even een voering erinquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk ideeEn dan steeds stof tussen de twee granny squares, met daar weer tussen de knisperfolie?
Wat moet je dan doen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was de werkdag weer.
We hebben weer vacatures openstaan voor ongeveer 12 mensen. Mochten jullie interesse hebben.
Voor een menselijke piramide of wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was de werkdag weer.
We hebben weer vacatures openstaan voor ongeveer 12 mensen. Mochten jullie interesse hebben.
Ik denk dat ze de vorige collega's heeft opgelost in het labquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een menselijke piramide of wat voor werk doe je?
Ja het is droogquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Wordt wel tijd dat het gaat regenen morgen, al die stofwolken van voorbij razend verkeer door de bermen en boeren die hun akkers omploegen kreeg ik op een gegeven moment wel droge ogen van
quote:
Vooral niet irritant zijn zodat ik je niet ga oplossen op een willekeurige zaterdagquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een menselijke piramide of wat voor werk doe je?
Ja schuift de hele tijd op, de 'grote' regendag is inmiddels pas woensdagquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is droog
Maar de regen die op de planning stond lijkt hier alweer grotendeels opgedroogd te zijn
Jaquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schuift de hele tijd op, de 'grote' regendag is inmiddels pas woensdag
Weet niet of je recentelijk nog weergoden boos hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al mag het dan wel woensdag eind van de.middag ofzo komen. S ochtends even de markt over met mijn moeder
En hoeveel schuift dat?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Vooral niet irritant zijn zodat ik je niet ga oplossen op een willekeurige zaterdag
Niet dat ik weet?quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je recentelijk nog weergoden boos hebt gemaakt?
Zeer treurig! Woensdag was juist mijn dag met vrije tijd!quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schuift de hele tijd op, de 'grote' regendag is inmiddels pas woensdag
Misschien zijn je dan wel gunstig gezind dit keerquote:
Uitgaan van het positievequote:Op zaterdag 12 april 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn je dan wel gunstig gezind dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |