ja, heer irritant. Maar goed, dagje oogdruppels en niet te veel licht en het is weer beter.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat schijnt heel pijnlijk te zijn
Toch kan je je er een leven lang last van hebben. Ook tijdens het autorijden met die lichten van de tegenliggersquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heer irritant. Maar goed, dagje oogdruppels en niet te veel licht en het is weer beter.
natuurlijk, er zijn ook extreme gevallen, maar in de meeste gevallen is het gewoon een dag lang alsof je zand in je ogen hebtquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch kan je je er een leven lang last van hebben. Ook tijdens het autorijden met die lichten van de tegenliggers
Je thermometer is kapot. Buienradar heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar: 16 graden
Thermometer in de schaduw: 21 graden
Ja wat is het nou?
Deze thermometer loopt bijna precies gelijk met een kwikthermometer,de thermostaat en een ander soort digitale thermometer. Buienradar heeft het misquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je thermometer is kapot. Buienradar heeft altijd gelijk
Zit nu op m'n terras met een versgemaakte ijskoffie. Heerlie de weerliequote:Op zaterdag 12 april 2025 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net al lekker op terras in de zon gehad.
Mietje.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag jonge gansjes.
En boze ouders er vlakbij, dus niet gestopt.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag jonge gansjes.
En boze ouders er vlakbij, dus niet gestopt.
Met zo'n username zou je wel verwachten dat hij het gevecht aan zou gaan jaquote:
HDWquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nu op m'n terras met een versgemaakte ijskoffie. Heerlie de weerlie
Hier ook, alles is weer geëxplodeerd in een weekje tijd. Zo groen en fleurigquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HDW![]()
Tuin ziet er hier ook weer goed uit hier
Dit ben ik straks na die wedstrijd op het moment dat de caffeinedip inslaat.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:17 schreef Karzai het volgende:
Zit bij moeders in de tuin wij gaan zo asperges lunchen
Alleen dan nat en niet droogquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ben ik straks na die wedstrijd op het moment dat de caffeinedip inslaat.
tenzij hij is afgedroogdquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen dan nat en niet droog
Volgende keer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Met zo'n username zou je wel verwachten dat hij het gevecht aan zou gaan ja
Maar ja, om voor deze ene dag in het jaar nou een cabrio te kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Dit is echt perfect cabrio weer. Zon, niet te warm, niet te koud
Ja is ook weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, om voor deze ene dag in het jaar nou een cabrio te kopen.
quote:
Ben zo benieuwd wat het allemaal isquote:
oh spannendquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn ouders zoals ieder weekend
Alleen normaal komt mijn vader mij ophalen
Dacht ff proberen of het weer een beetje gaat
doe je een regendans?quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Heeerlijk weer, en morgen eindelijk weer regen hopelijk
ik moet bij sir hiss op kantoor komen morgenquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh spannendis het een lange rit?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:17 schreef Karzai het volgende:
Zit bij moeders in de tuin wij gaan zo asperges lunchen
quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
gekookt, met ham ei peterselie en botersaus
Gestoomde dumplings. En bij het ontbijt met wat kleine bijgerechtjes. Hoe het allemaal in het Japans heet, weet ik ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Ben zo benieuwd wat het allemaal is![]()
Ik zou werkelijk niet weten wat ik moest bestellen daar
Lekker genietenquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Dit is echt perfect cabrio weer. Zon, niet te warm, niet te koud
Een uurtje van deur tot deur, inclusief het te vroeg van huis gaan voor de busquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh spannendis het een lange rit?
is het je mee gevallen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een uurtje van deur tot deur, inclusief het te vroeg van huis gaan voor de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |