SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hotel een optie?quote:
ziet er wel lekker uit daar bij die hot springsquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
we waren vandaag met een kabelbaan omhoog gegaan naar een berg
[ afbeelding ]
en daarna naar allerlei hot water springs geweest
[ afbeelding ]
Mooi zegquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee weekende in een weekend, het houdt niet op Muisquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog weekend. Maar ik kan vanavond wel zeggen dat ik weer weekend heb.
Ik moet straks nog even werken
Ik ben nu op het werk. Had me voorgenomen om niet de dag vol te maken, maar aangezien een collega vannacht om 3 uur nog appte dat hij op de SEH zat, vermoed ik dat die mij niet komt aflossenquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog weekend. Maar ik kan vanavond wel zeggen dat ik weer weekend heb.
Ik moet straks nog even werken
O dat zit er dan denk ik ook niet in. Hopelijk voor je collega niets ernstigsquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nu op het werk. Had me voorgenomen om niet de dag vol te maken, maar aangezien een collega vannacht om 3 uur nog appte dat hij op de SEH zat, vermoed ik dat die mij niet komt aflossen
Terug appen dat ie maar gewoon te komen heeft, sjongejongequote:Op zaterdag 12 april 2025 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nu op het werk. Had me voorgenomen om niet de dag vol te maken, maar aangezien een collega vannacht om 3 uur nog appte dat hij op de SEH zat, vermoed ik dat die mij niet komt aflossen
quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis even 2 uurtjes wat dingen testen en dan kan ik weer naar huis hoor
Super mooiquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik werk al 2,5 jaar niet meer op het lab. Ben meer richting IT gegaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer dingen (collega's, voorbijgangers) aan het oplossen.
Las ogen, dus die is de hele dag aan het huilen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zit er dan denk ik ook niet in. Hopelijk voor je collega niets ernstigs
maken mensen dan grappen over een computermuis?quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werk al 2,5 jaar niet meer op het lab. Ben meer richting IT gegaan
Daarom ga je er in het weekend naartoe. Dan kun je ongestoord in het lab rommelen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werk al 2,5 jaar niet meer op het lab. Ben meer richting IT gegaan
Nee, want ze weten niet dat ik in het echte leven ieniminimuis heetquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maken mensen dan grappen over een computermuis?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom ga je er in het weekend naartoe. Dan kun je ongestoord in het lab rommelen.
Ik fiets over uurtje richting de dierentuin.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
nog weekend plannen hier?
ik ga zo even snel wat boodschappen doen en daarna maar pc proberen te fixen
O dat schijnt heel pijnlijk te zijnquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Las ogen, dus die is de hele dag aan het huilen.
Ach ja, dan maar iets minder weekend
We gaan ze slopenquote:
ohhhh. wat ga je doen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ben voor hst eerst sinds vorig jaar zomer weer met de trein
Volgens mij heb ik al 2 of 3 jaar niet met de trein gereisdquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ben voor hst eerst sinds vorig jaar zomer weer met de trein
Wie ga je slopen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gaan ze slopen
Daarna gaat de overdosis caffeïne mij slopen, maar dat mag
Gewoon naar mijn ouders zoals ieder weekendquote:
What happened?quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik niet meer naar Electric Callboy ga. Lang verhaal. Maar gaat ongemakkelijke sfeer worden in die auto dus verkoop mijn kaartje wel denk ik. 💔
Dus ik en @TheStigsDutchCousin moeten weer het F1 fort bewaken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een hele belangrijke degredatiewedstrijd
Hopelijk volgt een vernederende degradatie en kunnen wij intens genieten van je geklaag achterafquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#klaagkatquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk volgt een vernederende degradatie en kunnen wij intens genieten van je geklaag achteraf
Ik probeer slaapplek te vinden in de buurt. Ik zag net dat er gelukkig tot best laat veel treinen nog gaan in een omgeving van een uur rijden ofzo dus heb nog even.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
What happened?
Nu kan ama niet in echt zien.
Daar zijn jullie voorquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik en @:TheStigsDutchcousin moeten weer het F1 fort bewaken.
Irritant he, mensen die gillen als ze bellen? Denk een van mijn grootste ergernissen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
Pfff
Boven Zitten mensen te videobellen. En dat kan natuurlijk niet op een normaal volume.
Ik kan alles horen terwijl ik beneden zit met quiet loops in
Spannendquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Irritant he, mensen die gillen als ze bellen? Denk een van mijn grootste ergernissen.
Zoals het hoort dusquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Hier ind e coupe is ook iemand aan het bellen maar die praat zachtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |