Gestoomde dumplings. En bij het ontbijt met wat kleine bijgerechtjes. Hoe het allemaal in het Japans heet, weet ik ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Ben zo benieuwd wat het allemaal is![]()
Ik zou werkelijk niet weten wat ik moest bestellen daar
Lekker genietenquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Dit is echt perfect cabrio weer. Zon, niet te warm, niet te koud
Een uurtje van deur tot deur, inclusief het te vroeg van huis gaan voor de busquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh spannendis het een lange rit?
is het je mee gevallen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een uurtje van deur tot deur, inclusief het te vroeg van huis gaan voor de bus
Ja en neequote:
ja, kom je nu meequote:
Zit nu nog thuisquote:
hmm fijn dat het in de trein zelf en van de trein naar je ouders lopen wel oke was. MIsschien een koptelefoon met noice cancelling proberen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en nee
Het naar de bus lopen, op de bus wachten (halte zonder hokje of bankje), het lawaai van de bus, het lawaai en drukte op het station (aankomende treinen met piepende remmen, omroepberichten, slagbomen te jengelen, alle mensen daar te bewegen en praten) was veel intensiever dan ik had verwacht. Eenmaal in de trein ging het wel weer.
En daarna van het station naar mijn ouders lopen was ook wel prima. Geen haast meer enzulks.
Ik had van die loops in, de quiet, met dubbele dopjes voor extra demping. Helemaal niks horen is ook niet zo prettigquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm fijn dat het in de trein zelf en van de trein naar je ouders lopen wel oke was. MIsschien een koptelefoon met noice cancelling proberen?
ja das ook weer zo ga je dit nu elk weekend doen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had van die loops in, de quiet, met dubbele dopjes voor extra demping. Helemaal niks horen is ook niet zo prettig
Nee, eerste paar keer alleen als ik een goede dag heb, en dan hopelijk steeds wat vakerquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook weer zo ga je dit nu elk weekend doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |