*slaat op borstquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
Deze vind ik ook erg goed:
[ link | afbeelding ]
Bord in de dierentuin dus.
Jammer dat je al recent weer in Emmen geweest bent.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben al even niet meer in een dierentuin geweest. Binnenkort maar eens plannen
Ja misschien ooit weer een keer hoor. Maar misschien ook een keer naar Amersfoort. Daar ben ik nog nooit geweest...quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat je al recent weer in Emmen geweest bent.
Je bent zelf een dierquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
In mijn tuin komen ook wel eens dieren
Ik zag gisteren nog een kikker in onze tuin... en we hebben niet eens een vijver.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
In mijn tuin komen ook wel eens dieren
Ik heb gewerktquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen die nu binnen zit is stom.
Maar nu vrijquote:
Bedquote:
Vertel eens iets over mezelf wat ik nog niet weet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen die nu binnen zit is stom.
Jij bent niet stom.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel eens iets over mezelf wat ik nog niet weet.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Zo eentje als in Super Mario?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
whoepwhoep ik heb een vleesetende plant gekoopt en het eerste kleine vliegje zit er al in gevangen in nog geen 3u dat hij in huis staat
neequote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo eentje als in Super Mario?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |