SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Koen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2427 / +164 / +162 / 4981 / 5539
2. Dr.Mikey / 613 / +59 / +47 / 379 / 564
3. Moeraskat / 440 / +77 / +46 / 1012 / 1226
4. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 161 / 258
5. _UserName_ / 304 / +27 / +42 / 272 / 390
6. gebrokenglas / 244 / +21 / +22 / 859 / 1066
7. Lovely / 228 / +0 / +40 / 1450 / 1699
8. Bally-b / 221 / +0 / +94 / 120 / 173
9. hemarookworst / 218 / +8 / +35 / 493 / 626
10. Fogel / 184 / +6 / +6 / 378 / 515
11. Pinnenmutske / 182 / +40 / +11 / 162 / 226
12. HappyCharly / 171 / +5 / +15 / 585 / 707
13. Soury / 165 / +23 / +24 / 137 / 204
14. devzero / 160 / +75 / +15 / 164 / 221
15. StevenHyde / 156 / +19 / +11 / 712 / 893
16. loveyoulongtime / 150 / +2 / +0 / 444 / 538
17. mario390 / 146 / +44 / +0 / 14 / 37
18. greysbones / 131 / +9 / +0 / 785 / 863
19. loveislikeakiss / 130 / +42 / +4 / 739 / 871
20. Moonlight / 115 / +21 / +18 / 505 / 605SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jazeker!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
jot
heb je nog fatsoenlijk wat gegeten vandaag mafkees?
Ik heb een Hot & Spicy Burger met 12 Hotwings op.
En jij dan troela?
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningWouter op 11-04-2025 21:48:58 ]![]()
Rauwe witlofsalade, stukje leftoverzelfbelegpozza en bavettequote:Op vrijdag 11 april 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik heb een Hot & Spicy burger met 12 Hotwings op.
En jij dan troela?![]()
![]()
![]()
Goedzo. Ook wijn gepakt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké ik ben schoon
Nu nog tas inpakkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oehh klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Rauwe witlofsalade, stukje leftoverzelfbelegpozza en bavette![]()
![]()
![]()
Echt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker!
En jij dan troela?Trust nobody![]()
Vlakbij Susteren.quote:I'm surrounded by morons!
Ga ik nu wel doen. Of misschien toch maar een gin tonic? Choices…quote:I'm surrounded by morons!
Limbolandquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga ik nu wel doen. Of misschien toch maar een gin tonic? Choices…
Trust nobody![]()
had dus weer uur gebeld enzo. en hoewel dat gezellig is....
tjaaaaDo what you love, love what you do!![]()
Kwiewsquote:
quote:![]()
Helleuquote:Kwam hier eigenlijk per ongeluk terecht, klikte verkeerd en zag allemaal bekenden
![]()
![]()
Kiwiiiiiquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
[..]
HelleuKwam hier eigenlijk per ongeluk terecht, klikte verkeerd en zag allemaal bekenden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
[..]
HelleuKwam hier eigenlijk per ongeluk terecht, klikte verkeerd en zag allemaal bekenden
![]()
![]()
Deze baas!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker!
En jij dan troela?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gebeurt somsquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
[..]
Date?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:45 schreef kree het volgende:
had dus weer uur gebeld enzo. en hoewel dat gezellig is....
tjaaaa![]()
Moet nog kiezenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haal voor mij dan even, ik wil me niet aankledenquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga ik nu wel doen. Of misschien toch maar een gin tonic? Choices…
Ze moeten badjassen in de kamers hangen hier, dan kan ik decadent rondsloffen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij hebt gewoon je eigen gangpad met chips thuis?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon je eigen gangpad met chips thuis?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik weer eens wat dichter bij je in de buurt ben kan ik je van wijn voorzienquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Haal voor mij dan even, ik wil me niet aankleden
Ze moeten badjassen in de kamers hangen hier, dan kan ik decadent rondsloffenI'm surrounded by morons!
Hebben altijd wel een voorraad van vanalles.quote:dan hoef je maar eens in de zoveel tijd het te kopen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik nou 1400 km naar het noorden ga, kom jij dan een 1000 naar het zuiden?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik weer eens wat dichter bij je in de buurt ben kan ik je van wijn voorzienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed zo!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
neuh nog niet echt, maa was doel niet he?![]()
![]()
Over drie wekenquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik nou 1400 km naar het noorden ga, kom jij dan een 1000 naar het zuiden?
Beetje tempo maken jijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* Fogel eet t/m 30 april geen chipsI'm surrounded by morons!
Ik heb weekend nu, geen tempoquote:
Woooooahquote:
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst chips hadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik een half uur geleden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woooooah
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst chips had![]()
nou toch maar ff sushi dingen besteld, geen zin in die burgers of pizza ook.
Ga even voor het verfijnde Japanese voedsel
Do what you love, love what you do!![]()
Iets met groene bonen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef kree het volgende:
Ga even voor het verfijnde Japanese voedselTrust nobody![]()
van de helft geen idee wat ik nu bestelde, wss teveel ook.quote:
maar jullie mogen helpen?
Even de bestelbon erbij pakken
Ik ook niet, maar ik weet wel dat ik ze over 5 minuten weer heb.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woooooah
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst chips had"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
klonk wel lekker enzo als ik het zo zag staan, op basis van dat heb ik het besteld. hahahaha
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef kree het volgende:
Ga even voor het verfijnde Japanese voedsel![]()
![]()
heb ik ook weleens last vanquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou eten trouwensquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zag net ook de spaghetti frikandel speciaalquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh motherfucking shit zeg!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zag net ook de spaghetti frikandel speciaal![]()
![]()
![]()
Voor mij was het voor het laatst in januari.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woooooah
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst chips had
* Fogel vind nog steeds dat zijn huisarts moet stoppen met zeuren
Deze?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zag net ook de spaghetti frikandel speciaal![]()
![]()
Weinig sausquote:I'm surrounded by morons!
Ik krijg hier serieus een heel naar gevoel bij. Niet omdat frikandel. Maar een Duitse collega van mij kookt pasta thuis, gaat naar het werk. Maakt dan voor zijn lunch de pasta weer warm in de magnetron. Daarna gaat er een bakje Currywurst in de magnetron en dat roert ie door elkaar en als ie klaar is met eten zegt ie. Dat was lekker.quote:Lach met een schone bips![]()
Hahaha Das war lecker!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg hier serieus een heel naar gevoel bij. Niet omdat frikandel. Maar een Duitse collega van mij kookt pasta thuis, gaat naar het werk. Maakt dan voor zijn lunch de pasta weer warm in de magnetron. Daarna gaat er een bakje Currywurst in de magnetron en dat roert ie door elkaar en als ie klaar is met eten zegt ie. Dat was lekker.![]()
Currywurstquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg hier serieus een heel naar gevoel bij. Niet omdat frikandel. Maar een Duitse collega van mij kookt pasta thuis, gaat naar het werk. Maakt dan voor zijn lunch de pasta weer warm in de magnetron. Daarna gaat er een bakje Currywurst in de magnetron en dat roert ie door elkaar en als ie klaar is met eten zegt ie. Dat was lekker.
Nog niet eens, hij spreekt Nederlands met een Duits accent wat het niet beter maakt.quote:Lach met een schone bips![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ander keertje, want ik ben al echt misselijk nuquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan moet je hier even kijken.
AI / Het grote ranzig eten AI generatie topic
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Pohquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AI / Het grote ranzig eten AI generatie topicWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beangstigend, self learning AI over paar jaar die denkt dat we dit normaal eten vinden en de fabrieken over nemen om ons voedsel te producerenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AI / Het grote ranzig eten AI generatie topic
Lach met een schone bips![]()
Hahaha oke. Sorry Steven. Bastogne koekje nu?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ander keertje, want ik ben al echt misselijk nu![]()
Oh oh wat heb ik gedaan!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beangstigend, self learning AI over paar jaar die denkt dat we dit normaal eten vinden en de fabrieken over nemen om ons voedsel te produceren![]()
![]()
Nee geen sorry nodigquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha oke. Sorry Steven. Bastogne koekje nu?Gewoon zelfbescherming om niet daar ook op te klikken nog
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, van de Curry Qquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet uit een koelvak voor de magnetron.... Echte currywurst![]()
ow ik wou je nog een ander topic aanraden ....quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ander keertje, want ik ben al echt misselijk nu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AI / Het grote ranzig eten AI generatie topicZo dan!!!
![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In de maneschijn, in de maneschijnquote:![]()
Klein bloedmaantje te zien trouwens vanaaf
Schiewnierig welquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
ow ik wou je nog een ander topic aanraden ....Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
lylt!!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de maneschijn, in de maneschijn![]()
Klein bloedmaantje te zien trouwens vanaaf![]()
![]()
Er is van Hela curry ook een sportbidonquote:
Geweldige curry, vreselijke dozen waarin ze geleverd wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna volle maan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de maneschijn, in de maneschijn![]()
Klein bloedmaantje te zien trouwens vanaaf![]()
![]()
In Venlo hebben ze een heuse Hela winkel. Was helaas gesloten wegens vakantie toen ik er onlangs was.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is van Hela curry ook een sportbidon
Geweldige curry, vreselijke dozen waarin ze geleverd worden
Daar hebben ze ook Hela bier, oa.I'm surrounded by morons!
Maaruh, wat is dar voor een amateurfrikandel zonder snee over de lengte?quote:I'm surrounded by morons!
dit zijn genoeg uitjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja die kreeg ik er niet in. Vond het al heel wat dat chatgpt een frikandel kende.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maaruh, wat is dar voor een amateurfrikandel zonder snee over de lengte?![]()
dit zou ik nog etenquote:
heb trouwens weer fout gemaakt blijkbaar, want stond op afhalen terwijl ik wilde bezorgen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Deze laat ik lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maaruh, wat is dar voor een amateurfrikandel zonder snee over de lengte?Lach met een schone bips![]()
AI...... ondergang van de maatschappij. Ik voorspelquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik er niet in. Vond het al heel wat dat chatgpt een frikandel kende.
Met witte saus…quote:I'm surrounded by morons!
ik ga even black mirror opzoeken btw (weet niet wie) maar iemand tipte me erover hier via DM maar al weg geklikt.
ben benieuwd of het kan tippen aan eerste deel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
dit zou ik nog eten
heb trouwens weer fout gemaakt blijkbaar, want stond op afhalen terwijl ik wilde bezorgen. LOL
Gehaktijsje na?![]()
Maar bestel maar niet, want dan krijg je misschien wat anders in je mond gedruktBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Met dit soort shit ben ik serieus een paar uur aan het photoshoppen.quote:
Is een leuke voor in het gehaktballen painttopic, maar ik vrees dat painttopics tegenwoordig overspoeld zouden worden met dit soort AI plaatjes.![]()
Nee joh gekkie, de EU gaat zich herbewapenen. Rusland maakt alle internet dood en dan gaat de EU met de Navo alle computers nuken! Problem solvedquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
AI...... ondergang van de maatschappij. Ik voorspel
ik denk @Dr.Mikeyquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:28 schreef kree het volgende:
ik ga even black mirror opzoeken btw (weet niet wie) maar iemand tipte me erover hier via DM maar al weg geklikt.
ben benieuwd of het kan tippen aan eerste deel.![]()
ja weet niet wat jij besteldquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
Maar bestel maar niet, want dan krijg je misschien wat anders in je mond gedrukt![]()
![]()
alles kan online he
Gebruik je zelf geen AI dan? Het is echt super easy om zoiets te maken. Je moet alleen even verzinnen wat je wilt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dit soort shit ben ik serieus een paar uur aan het photoshoppen.
Is een leuke voor in het gehaktballen painttopic, maar ik vrees dat painttopics tegenwoordig overspoeld zouden worden met dit soort AI plaatjes.![]()
dit is racistisch mainlyquote:
Ik vond Seizoen 1 tof, Seizoen 2 vond ik ruk en dus afgehaakt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:28 schreef kree het volgende:
ben benieuwd of het kan tippen aan eerste deel.Lach met een schone bips![]()
Ging over de vleeslolliequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet niet wat jij besteld![]()
![]()
alles kan online heBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb ze allemaal gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond Seizoen 1 tof, Seizoen 2 vond ik ruk en dus afgehaakt.
Behalve het nieuwe seizoen.
Geweldige serie.![]()
gehehe. hou ervan dat je zo positief denkt, dat welquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, de EU gaat zich herbewapenen. Rusland maakt alle internet dood en dan gaat de EU met de Navo alle computers nuken! Problem solved
Zo ben ikquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe. hou ervan dat je zo positief denkt, dat wel
Slechts voor 1 paintje gebruikt:quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gebruik je zelf geen AI dan? Het is echt super easy om zoiets te maken. Je moet alleen even verzinnen wat je wilt.
Had iets te maken met vegan vliegen of zo.![]()
Waarom zijn hotels zo slecht met sommige dingen?
Ik heb koffie kopjes en een koffie apparaat hier
Daar zitten koffie lepels bij
Ik gebruik die voor mijn yoghurt
Soms doe ik vezels in mijn yoghurt
Ik laat die lepel dan afgespoeld achter in de badkamer
Raad waar diezelfde lepel, vies, nu ligt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vliegdekschepen voor Nederlandquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, de EU gaat zich herbewapenen. Rusland maakt alle internet dood en dan gaat de EU met de Navo alle computers nuken! Problem solved![]()
weet ikquote:. gelukkig maar.
Ik ook hoor over het algemeen, maargoed zie wel wat dingen waarvan ik denk, mjaaaaah mss gaat dat niet zo goed en is met name te wijten aan ongeleid projectiel trump
Beter zsm is hij weg als president.Do what you love, love what you do!![]()
twee wil ik erOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ChatGPT heeft een nieuwe afbeeldingsgenerator nu. Die is veel beter.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Slechts voor 1 paintje gebruikt:
[ afbeelding ]
Had iets te maken met vegan vliegen of zo.
Voorheen kon je niet zo een plaatje iteratief maken. Eerst de frikandel met spaghetti, dan hollandaise saus erop, en dan veel uitjes.
Had ik ook nog niet eerder meegemaakt.![]()
ik weet het stond onder andere al in de nachtwacht met collega's enzo. en was nog best goedquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ChatGPT heeft een nieuwe afbeeldingsgenerator nu. Die is veel beter.
Voorheen kon je niet zo een plaatje iteratief maken. Eerst de frikandel met spaghetti, dan hollandaise saus erop, en dan veel uitjes.
Had ik ook nog niet eerder meegemaakt.
Zelf Nukes maken om die kut computers te bombarderen met onze eigen ontwikkelde Fokkers F99 8e generatie fighter jetsquote:
In je bed?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Raad waar diezelfde lepel, vies, nu ligt?![]()
Haha tof idee!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het stond onder andere al in de nachtwacht met collega's enzo. en was nog best goed![]()
probeer het uit, het zag er nog best oke uit, helaas kan ik dat hier niet zo posten. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
vliegdekschepen!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelf Nukes maken om die kut computers te bombarderen met onze eigen ontwikkelde Fokkers F99 8e generatie fighter jetsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Dit is zo'n avond dat ik nergens zin in heb![]()
![]()
![]()
Randstad dicht op hoofdwegen, 2 maanden voor 2 dagen, geniaal idee is dit weer![]()
![]()
Iterawattes?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ChatGPT heeft een nieuwe afbeeldingsgenerator nu. Die is veel beter.
Had ik ook nog niet eerder meegemaakt.
Ja ik kan er wel een keertje naar kijken.
Pfff Youtube zit echt vol met AI gegenereerde plaatjes en filmpjes. Gelukkig zijn ze vooralsnog erg herkenbaar omdat het altijd erg overdreven is.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
![]()
nieuwe straaljager voor op de vliegdekschepen vind ik ook in interessant idee
als Zweden het kan en Turkije het kan en Italie het kan dan kunnen wij het beterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja step by step zeg maar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Iterawattes?
Ja ik kan er wel een keertje naar kijken.
Pfff Youtube zit echt vol met AI gegenereerde plaatjes en filmpjes. Gelukkig zijn ze vooralsnog erg herkenbaar omdat het altijd erg overdreven is.
Dus meerdere prompts gebruiken voor een eindplaatje.![]()
* ToT pleurt een Thais hoertje naar Koen toe.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Dit is zo'n avond dat ik nergens zin in heb
Wedden?![]()
![]()
lepelverhaal @JustinKquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Raad waar diezelfde lepel, vies, nu ligt?![]()
Ah!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja step by step zeg maar.
Dus meerdere prompts gebruiken voor een eindplaatje.
Ja dat het zo beperkt was, vond ik verdomd onhandig.![]()
Nederlandse straaljager krijgt Squote:Op vrijdag 11 april 2025 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja lulhannes, daar zijn die F99's juist voor gebouwd!
dus S99 enorme onbenul dat je bentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik hoorde trump heeft huis ter duin hotel in noordwijk afgehuurd?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook, maar deze is dus veel beter.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja dat het zo beperkt was, vond ik verdomd onhandig.
Kun je ook zelf een foto uploaden en die als bv lego mannetjes stijl laten maken. Echt insane.![]()
ToT gaat klappen krijgen want slingerde mijn meisje die nooit hoertje geweest is..... Woest boos en ziedend hoe Koen nu op haar tekeer gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT pleurt een Thais hoertje naar Koen toe.
Wedden?Lach met een schone bips![]()
Ik vond 1 van de eerste modellen van het leger wel tof: de S5. Alleen of die door de keuring heen kwam, weet ik zo gauw ff niet.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederlandse straaljager krijgt S
dus S99 enorme onbenul dat je bent![]()
![]()
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook, maar deze is dus veel beter.
Kun je ook zelf een foto uploaden en die als bv lego mannetjes stijl laten maken. Echt insane.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ToT gaat klappen krijgen want slingerde mijn meisje die nooit hoertje geweest is..... Woest boos en ziedend hoe Koen nu op haar tekeer gaat.!
![]()
Owneee haha doe maar niet 😉quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
het was iets wat iemand in zijn melkpak vond ....Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ook niet in rum?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Je hoeft me niet gelijk te beledigen hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederlandse straaljager krijgt S
dus S99 enorme onbenul dat je bentBen zwaar aangedaan nu
En dat door een mod die ik hoog had zitten.
![]()
Gesloopt, weekend al weer verneukt.Lach met een schone bips![]()
lolquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft me niet gelijk te beledigen hoorBen zwaar aangedaan nu
![]()
Gesloopt, weekend al weer verneukt.
kutleven
Werd er maar geneuktquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft me niet gelijk te beledigen hoorBen zwaar aangedaan nu
![]()
Gesloopt, weekend al weer verneukt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou proost hoor lyltquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hehe, ja toch. Niet dan? Maarrrrrrrrrrrr, ik ga pilske halen uit de koelkast![]()
![]()
Wacht even, moet mijn aanslinger arm even opwarmenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Het rad van fortuin, sla je slag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sorry maat, ik had al gepost voor ik deze opmerking erbij kon quoten.quote:Lach met een schone bips![]()
gehehe Boomer generatie gespotquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Het rad van fortuin, sla je slag.
of net ervoor eigenlijk, zelfde als ik
Het hotel naait je toch met vieze lepels?quote:
KIES GEEN PIKACHU!!!quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wacht even, moet mijn aanslinger arm even opwarmenLach met een schone bips![]()
Gast ik heb je al 100x verteld dat ik een jaar ouder ben dan jijquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe Boomer generatie gespot
of net ervoor eigenlijk, zelfde als ikGeheugen van mensen soms.
daarom zelfde dusquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik heb je al 100x verteld dat ik een jaar ouder ben dan jijGeheugen van mensen soms.
Dit kan je afkorten tot;quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik heb je al 100x verteld dat ik een jaar ouder ben dan jijGeheugen van mensen soms.
Mensen
Lepeltje lepeltje zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het hotel naait je toch met vieze lepels?Altijd eeveequote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja kom dan…quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje zou wel fijn zijn
[..]
Altijd eeveeI'm surrounded by morons!
Ik nam altijd Squirtle als main Pokemon, iets met de naam Squirt kan alles overwinnen was mijn gedachte.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje zou wel fijn zijn
[..]
Altijd eeveeLach met een schone bips![]()
ik ben geen fan van pokomon jongons
komt door een southpark afleveringOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik was fan tot ik geband werd door Nianticquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:46 schreef sp3c het volgende:
ik ben geen fan van pokomon jongons
komt door een southpark aflevering
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was fan tot ik geband werd door Nianticquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar overleeft hij niet lang
Langer dan deze![]()
Gaat toch geen dewgong knuppelenquote:
Je moet baby seals hebben
AmateurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben er nog steeds kapot van, had nooit die bot moeten laten draaien en zelf naar buiten moeten gaan om pokemons te vangenquote:![]()
Of gewoon niet.Lach met een schone bips![]()
Seabertquote:I'm surrounded by morons!
Voor bont kun je sowieso beter deze hebben:quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gaat toch geen dewgong knuppelen
Je moet baby seals hebben
AmateurIk zag een post van Sint in dat topic....
![]()
![]()
Ik wilde op tijd gaan slapenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
He joh, niet zo ongeduldig het is pas 23 uur.![]()
Maar ben onrustigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
snap ikquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er nog steeds kapot van, had nooit die bot moeten laten draaien en zelf naar buiten moeten gaan om pokemons te vangen![]()
Of gewoon niet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom? Van die lepel die niet in je bed lag?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wilde op tijd gaan slapen![]()
Maar ben onrustig![]()
ja weet ik maar had eerder al besteld en perongeluk aangeklikt ophalen enzo ipv bezorgen,quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
He joh, niet zo ongeduldig het is pas 23 uur.
Nou gebeld ff met ze kwam allemaal goed reken bezorg wel cash af met ze. bel je zo terug zeiden ze half uur geleden.
Kutte is ik heb natuurlijk al overgemaakt dus hoop dat ik geen halve lauwe shit krijg. maarja eigen fout wel dit. Oeppsssss. geef ze ff nog tot over 23:15 en bel ik wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Morgen wel rokjesweer, deze rakker zit morgenmiddag lekker op terras waarschijnlijk
haha ja het ziet er toch allemaal wat leuker uit idd moet ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Morgen wel rokjesweer, deze rakker zit morgenmiddag lekker op terras waarschijnlijkDo what you love, love what you do!![]()
Goudgele rakkers klappen terwijl je rokjes zit te checken?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Morgen wel rokjesweer, deze rakker zit morgenmiddag lekker op terras waarschijnlijk![]()
Nee morgen weer een reisdagquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom? Van die lepel die niet in je bed lag?
Wat als ik iets vergeet
Wat als er file staat
Wat als...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waar ga je morgen heen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee morgen weer een reisdag
Wat als ik iets vergeet
Wat als er file staat
Wat als...![]()
Chocolade tegen de kou of valt dat mee zo noordelijk?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Cantello
Maar met chocolade in de kofferbak![]()
Ja. Welterusten gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
als het maar inspiratie geeft heeeequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mits t spook wat leuke nummers kentDo what you love, love what you do!![]()
Ik vroeg me af hoe een dame gebaseerd op min favo knuffelhond eruit zou zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
okeeee dan belletje terug van bezorger. mss gaan we het nog beleven dan toch met sushi.
Het is zonnig en warm dus ik ga morgen eerst naar de supermarkt voor een paar zakken diepvries erwtenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Chocolade tegen de kou of valt dat mee zo noordelijk?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vroeg me af hoe een dame gebaseerd op min favo knuffelhond eruit zou zienWould totally bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh weer sushi in de late uurtjesquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:05 schreef kree het volgende:
okeeee dan belletje terug van bezorger. mss gaan we het nog beleven dan toch met sushi.
Uw ADH vitamine Worst
zonder die witte wenkbrauwen is het best wel mijn typequote:Uw ADH vitamine Worst
toch wel lekker altijdquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh weer sushi in de late uurtjes
Heb ook onrustig. Toch weer wat triggers vanavond gehoord waar ik toch weer zelf moet relativeren in mijn hoofd. Dts is wel echt een goede afleiding elke keer waarvoor hulde.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kut man. Hopelijk kunnen wij je wat rust geven.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook onrustig. Toch weer wat triggers vanavond gehoord waar ik toch weer zelf moet relativeren in mijn hoofd. Dts is wel echt een goede afleiding elke keer waarvoor hulde.![]()
![]()
Bolken werkt helend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook onrustig. Toch weer wat triggers vanavond gehoord waar ik toch weer zelf moet relativeren in mijn hoofd. Dts is wel echt een goede afleiding elke keer waarvoor hulde.![]()
![]()
en cartoonversie, plaatjes generen is wel heel gelimiteerd, ben na twee plaatjes al over mijn limiet heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Vet lauwe shit, ouwequote:Op vrijdag 11 april 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
en cartoonversie, plaatjes generen is wel heel gelimiteerd, ben na twee plaatjes al over mijn limiet heen
[ [url=
Forum Opties Forumhop: Hop naar: