SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Koen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2427 / +164 / +162 / 4981 / 5539
2. Dr.Mikey / 613 / +59 / +47 / 379 / 564
3. Moeraskat / 440 / +77 / +46 / 1012 / 1226
4. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 161 / 258
5. _UserName_ / 304 / +27 / +42 / 272 / 390
6. gebrokenglas / 244 / +21 / +22 / 859 / 1066
7. Lovely / 228 / +0 / +40 / 1450 / 1699
8. Bally-b / 221 / +0 / +94 / 120 / 173
9. hemarookworst / 218 / +8 / +35 / 493 / 626
10. Fogel / 184 / +6 / +6 / 378 / 515
11. Pinnenmutske / 182 / +40 / +11 / 162 / 226
12. HappyCharly / 171 / +5 / +15 / 585 / 707
13. Soury / 165 / +23 / +24 / 137 / 204
14. devzero / 160 / +75 / +15 / 164 / 221
15. StevenHyde / 156 / +19 / +11 / 712 / 893
16. loveyoulongtime / 150 / +2 / +0 / 444 / 538
17. mario390 / 146 / +44 / +0 / 14 / 37
18. greysbones / 131 / +9 / +0 / 785 / 863
19. loveislikeakiss / 130 / +42 / +4 / 739 / 871
20. Moonlight / 115 / +21 / +18 / 505 / 605SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jazeker!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
jot
heb je nog fatsoenlijk wat gegeten vandaag mafkees?
Ik heb een Hot & Spicy Burger met 12 Hotwings op.
En jij dan troela?
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningWouter op 11-04-2025 21:48:58 ]![]()
Rauwe witlofsalade, stukje leftoverzelfbelegpozza en bavettequote:Op vrijdag 11 april 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik heb een Hot & Spicy burger met 12 Hotwings op.
En jij dan troela?![]()
![]()
![]()
Goedzo. Ook wijn gepakt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké ik ben schoon
Nu nog tas inpakkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oehh klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Rauwe witlofsalade, stukje leftoverzelfbelegpozza en bavette![]()
![]()
![]()
Echt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker!
En jij dan troela?Trust nobody![]()
Vlakbij Susteren.quote:I'm surrounded by morons!
Ga ik nu wel doen. Of misschien toch maar een gin tonic? Choices…quote:I'm surrounded by morons!
Limbolandquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga ik nu wel doen. Of misschien toch maar een gin tonic? Choices…
Trust nobody![]()
had dus weer uur gebeld enzo. en hoewel dat gezellig is....
tjaaaaDo what you love, love what you do!![]()
Kwiewsquote:
quote:![]()
Helleuquote:Kwam hier eigenlijk per ongeluk terecht, klikte verkeerd en zag allemaal bekenden
![]()
![]()
Kiwiiiiiquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
[..]
HelleuKwam hier eigenlijk per ongeluk terecht, klikte verkeerd en zag allemaal bekenden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
[..]
HelleuKwam hier eigenlijk per ongeluk terecht, klikte verkeerd en zag allemaal bekenden
![]()
![]()
Deze baas!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker!
En jij dan troela?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gebeurt somsquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
[..]
Date?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:45 schreef kree het volgende:
had dus weer uur gebeld enzo. en hoewel dat gezellig is....
tjaaaa![]()
Moet nog kiezenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haal voor mij dan even, ik wil me niet aankledenquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga ik nu wel doen. Of misschien toch maar een gin tonic? Choices…
Ze moeten badjassen in de kamers hangen hier, dan kan ik decadent rondsloffen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij hebt gewoon je eigen gangpad met chips thuis?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon je eigen gangpad met chips thuis?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik weer eens wat dichter bij je in de buurt ben kan ik je van wijn voorzienquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Haal voor mij dan even, ik wil me niet aankleden
Ze moeten badjassen in de kamers hangen hier, dan kan ik decadent rondsloffenI'm surrounded by morons!
Hebben altijd wel een voorraad van vanalles.quote:dan hoef je maar eens in de zoveel tijd het te kopen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik nou 1400 km naar het noorden ga, kom jij dan een 1000 naar het zuiden?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik weer eens wat dichter bij je in de buurt ben kan ik je van wijn voorzienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed zo!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
neuh nog niet echt, maa was doel niet he?![]()
![]()
Over drie wekenquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik nou 1400 km naar het noorden ga, kom jij dan een 1000 naar het zuiden?
Beetje tempo maken jijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* Fogel eet t/m 30 april geen chipsI'm surrounded by morons!
Ik heb weekend nu, geen tempoquote:
Woooooahquote:
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst chips hadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik een half uur geleden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woooooah
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst chips had![]()
nou toch maar ff sushi dingen besteld, geen zin in die burgers of pizza ook.
Ga even voor het verfijnde Japanese voedsel
Do what you love, love what you do!![]()
Iets met groene bonen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef kree het volgende:
nou toch maar ff sushi dingen besteld, geen zin in die burgers of pizza ook.
Ga even voor het verfijnde Japanese voedselTrust nobody![]()
van de helft geen idee wat ik nu bestelde, wss teveel ook.quote:
maar jullie mogen helpen?
Even de bestelbon erbij pakken
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet, maar ik weet wel dat ik ze over 5 minuten weer heb.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woooooah
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst chips had"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
klonk wel lekker enzo als ik het zo zag staan, op basis van dat heb ik het besteld. hahahaha
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: