SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 10-04-2025 19:54:46 ]Met pijn en moeite derde
Voor 50k per jaar en 10k bonus per potje, en geen gejank op de bank, dan kan hij blijven. Voor de kleedkamer/trainingen zeg maar.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:01 schreef ...TomTom het volgende: [..] Mag van mij gewoon blijven, maar niet voor dit salaris. Miss het salaris gedeeld door 4, en dan prestatie clausules.
hij kan ook gewoon zijn contract uitzitten natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2025 14:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor 50k per jaar en 10k bonus per potje, en geen gejank op de bank, dan kan hij blijven. Voor de kleedkamer/trainingen zeg maar.
Dat zal uiteraard ook gewoon gebeuren. Maar onze hooli-vriendin had het er over dat hij het liefst zou verlengen. Dat moet je niet willen - tenzij hooguit tegen uitzonderlijke voorwaarden zoals geschetst.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:53 schreef btcoleole het volgende:
[..]
hij kan ook gewoon zijn contract uitzitten natuurlijk
Van Hanegem ook al 81 die zou wel ff binnenkomen als die gaat.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de laatste keren in het openbaar, bij de uitvaart van Gyan.
Overigens gaat het voor de man voor hem ook niet gek lang meer duren.
Die man naast hem gaat nog minimaal 10 jaar mee.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de laatste keren in het openbaar, bij de uitvaart van Gyan.
Overigens gaat het voor de man voor hem ook niet gek lang meer duren.
Heeft een respectabele leeftijd gehaald voor iemand die er al 25 jaar uitziet alsof hij 82 is.quote:
Bert van Marwijk en Leslie Nielsen hebben/hadden beide ook last van het Leo Beenhakkersyndroom.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft een respectabele leeftijd gehaald voor iemand die er al 25 jaar uitziet alsof hij 82 is.
Heb ik live gehoord daar voordat de pleuris uitbrak.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
En deze dan![]()
![]()
https://x.com/i/status/1910385656762597386
Dit ja. Uitstervend ras, in de categorie Korbach enz.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:01 schreef alopio het volgende:
Don Leo. Markante man. Zo worden ze niet meer gemaakt. Icoon van de voetbalwereld
Heb hem een jaar geleden gezien en die is gelukkig nog redelijk fit. Ook nog goed scherp. Dus hopelijk gaat ie nog ff mee.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Hanegem ook al 81 die zou wel ff binnenkomen als die gaat.
Zerrouki aidsquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Matchday
Fortuna kapoet maken
weer 16.30....
Hij moet natuurlijk in de etalage gezet worden......quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:18 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zerrouki aids![]()
Waarom geen Gijs of Hwang
Ben eerder bang hoe meer hij speelt, hoe lastiger je die nog kwijt gaat raken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk in de etalage gezet worden......
zelfs in de zandbak hebben ze een lat waar je aan moet voldoenquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ben eerder bang hoe meer hij speelt, hoe lastiger je die nog kwijt gaat raken.
Alle Saudi’s zitten al klaar om Fortuna-Feyenoord te kijken voor Zerroukiquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ben eerder bang hoe meer hij speelt, hoe lastiger je die nog kwijt gaat raken.
Ohja. Nee dan is het wel logisch in de strijd voor een 2de plek die 20 miljoen garandeertquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk in de etalage gezet worden......
Zerrouki brengt een vleugje Priskeball in de ploegquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:46 schreef fetX het volgende:
Het middenveld ligt wel lekker open af en toe.
Liggen wel genoeg mogelijkheden. Fortuna geeft alle ruimte.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aardig stukje oogaids tot nu toe aan de bal terwijl het in de organisatie vrij zwak staat. Ik word hier niet gelukkig van.
Heel de tijd van die kutballen van Q. Lijkt mij een ideaal potje voor Smalquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Liggen wel genoeg mogelijkheden. Fortuna geeft alle ruimte.
Echt hè, Q heeft het echt nog niet. Team Smal voorlopig hier.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel de tijd van die kutballen van Q. Lijkt mij een ideaal potje voor Smal
Eens. Vind het sowieso onterecht dat Hartman zoveel speelt. Smal is op dit moment beter.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel de tijd van die kutballen van Q. Lijkt mij een ideaal potje voor Smal
Volgens de commentator schoot Ueda ze allemaal in de kruising tijdens de warming-upquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:54 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel die waardeloze aannames vandaag
Ik zou zelfs eerder Bueno opstellen. Hij is inmiddels al ruim twee maanden terug, ik had er toch iets meer van verwacht.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vind het sowieso onterecht dat Hartman zoveel speelt. Smal is op dit moment beter.
smal is in vorm, zeker met de passes, waar deze wedstrijd ook wel om vraagtquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou zelfs eerder Bueno opstellen. Hij is inmiddels al ruim twee maanden terug, ik had er toch iets meer van verwacht.
Aan de bal is het beroerd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:00 schreef fetX het volgende:
Ook Fortuna heeft meer balbezit dan wij (lol)
Zeker wetenquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou zelfs eerder Bueno opstellen. Hij is inmiddels al ruim twee maanden terug, ik had er toch iets meer van verwacht.
De afgelopen wedstrijden leek het mij een bewuste keuze, met het drukke speelschema en omdat AZ en Eagles kwetsbaar zijn op de omschakeling.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Zonder bal ook. Het drukzetten begon goed onder van Persie maar dat valt nu toch wat tegen.
Bewust de bal aan de tegenstander geven.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit heeft alles te maken met de 2e plek willen bereiken...
Het moet dicht gehouden worden
weinig risicoos in het spel
Lol, nou, achterin is het aardig lek.quote:
de zon schijnt, het veld is glad...quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:18 schreef fetX het volgende:
Er is echt geen enkel excuus waarom deze pot zo dramatisch is.
Ik denk dat je grote vriend er zometeen in komt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:24 schreef fetX het volgende:
Zerrouki, Ueda, Moder, Hartman, Milambo, Moussa…
Ze zijn allemaal schandalig slecht.
Moussa zou ik nu nog wisselen voor een boom (niet Hwang).quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je grote vriend er zometeen in komt.
Zerrouki zou ik wisselen voor een boom (wel Hwang)quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Moussa zou ik nu nog wisselen voor een boom (niet Hwang).
die shit van 020 bedoel jequote:Op zaterdag 12 april 2025 17:37 schreef GGMM het volgende:
Geen wonder dat Jan Joost van Gangelen met een burnout thuis zit als hij dit soort shit elke week moet kijken
tja je wilt je spelers natuurlijk wel het beste van zichzelf laten zien.. dus ik kan het hem wel vergeven dat hij er voor gaat. Ik snap ook dat Hwang geen hele wedstrijd kan spelen.. maar was zelf toch gewoon voor Smal gegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
RvP zet zichzelf aardig voor lul met zijn Zerrouki verdiende een basisplaats.
Maar dat geldt voor alle middenvelders welquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:42 schreef fetX het volgende:
Milambo verdient eigenlijk wel een plek op de bank de komende wedstrijden.
Ontbeert zelfs basisvaardigheden zoals een bal over vijf meter geven.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het veld is wel heel erg slecht als je al die zwarte plekken ziet
Dat zijn schaduwplekken, Klaas.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het veld is wel heel erg slecht als je al die zwarte plekken ziet
tja hij valt al voor die geraakt wordt... van mij had ie niet op de stip gehoevenquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
hij krijgt toch een tik joh blinde vink
Makkelijk gegeven. Maar goed, fijn dat de VAR ons eens goed gezind isquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op dat tweede beeld twijfel ik toch of deze terecht was
Bob?quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:00 schreef bbuddybb het volgende:
Nou ja, het spel is niet best, maar Bob heeft er wel een winnond ploegje van gemaakt.
Het raadsel van het universum is makkelijker te ontrafelen idd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:01 schreef Windwalker88 het volgende:
Wat doen ze daar bij de VAR joh, is toch nooit een penal dit 😂 Ik klaag niet maar lijkt soms totale willekeur die beslissingen van de var
Nijhuis zegt regelmatig bij VI dat de VAR enkel moet komen bij een 100% fout, niet bij een twijfelgeval (dan moet je de scheidsrechter het voordeel van de twijfel geven)quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:01 schreef Windwalker88 het volgende:
Wat doen ze daar bij de VAR joh, is toch nooit een penal dit 😂 Ik klaag niet maar lijkt soms totale willekeur die beslissingen van de var
Het zit qua scoreverloop wel mee de afgelopen potjes. Maar ook niet zó gek dat vPersie op zijn minst vrij eenvoudig de verhoudingen heeft hersteld. Het is geen vergelijking met de Priske-periode waar de intenties vaak goed waren, maar we naïef in het mes liepen en anders wel de bedroevende tactische keuzes ons nekten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:00 schreef bbuddybb het volgende:
Nou ja, het spel is niet best, maar Bob heeft er wel een winnond ploegje van gemaakt.
KLOptquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zit qua scoreverloop wel mee de afgelopen potjes. Maar ook niet zó gek dat vPersie op zijn minst vrij eenvoudig de verhoudingen heeft hersteld. Het is geen vergelijking met de Priske-periode waar de intenties vaak goed waren, maar we naïef in het mes liepen en anders wel de bedroevende tactische keuzes ons nekten.
Het helpt ook wel dat de tegenstanders er niets van bakken want de mogelijkheden liggen er wel degelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zit qua scoreverloop wel mee de afgelopen potjes. Maar ook niet zó gek dat vPersie op zijn minst vrij eenvoudig de verhoudingen heeft hersteld. Het is geen vergelijking met de Priske-periode waar de intenties vaak goed waren, maar we naïef in het mes liepen en anders wel de bedroevende tactische keuzes ons nekten.
Twee kopballen, verder hebben ze eigenlijk geen kans gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Alle kansen van Fortuna”
Dat valt ook wel mee
Precies genoegquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee kopballen, verder hebben ze eigenlijk geen kans gehad.
Maar wij zetten daar ook weinig tegenover.
Hartman kan alleen maar zijn oude niveau gaan halen als hij speeltquote:
Ja klopt snapte ook niet dat Bueno kwam ipv van Gijsquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Bueno ook maar mwoah. Gewoon ons Gijs daar neerzetten.
Omdat Paixao dan makkelijker naar het middenveld kan. Bueno is sneller, Smal is opbouwend beterquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Bueno ook maar mwoah. Gewoon ons Gijs daar neerzetten.
We lieten ze een helftje uitrazen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:33 schreef fetX het volgende:
Tweede helft controleer je wel volledig, zonder groots te spelen.
Eerste helft was echt wanstaltig slecht. Niet om aan te gluren gewoon.
Ja heel misschien dat Twente nog wat punten kan afsnoepen. Maar die kunnen er ook geen reet van. Maar ok dat de 2e plek al tot de mogelijkheden behoort - na zo'n dramaseizoen met blessures - vind ik al een meevaller.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Jammer dat PsV net op tijd weer een beetje wakker geschud is
Waardeloze mentaliteit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja heel misschien dat Twente nog wat punten kan afsnoepen. Maar die kunnen er ook geen reet van. Maar ok dat de 2e plek al tot de mogelijkheden behoort - na zo'n dramaseizoen met blessures - vind ik al een meevaller.
Zonder Piske en met een normale performance / medische staf was je waarschijnlijk gewoon kampioen geworden, of op z’n minst makkelijk 2e.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja heel misschien dat Twente nog wat punten kan afsnoepen. Maar die kunnen er ook geen reet van. Maar ok dat de 2e plek al tot de mogelijkheden behoort - na zo'n dramaseizoen met blessures - vind ik al een meevaller.
wat een pech zegquote:Op zaterdag 12 april 2025 22:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonder Piske en met een normale performance / medische staf was je waarschijnlijk gewoon kampioen geworden, of op z’n minst makkelijk 2e.
mwaw, het komt zo wel over van desbetreffende user. Vooral een excuus om slecht beleid en het niet hebben van een wonderlijke topselectie goed te praten. Als als als.. zo kennen we er nog wel een paar natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2025 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Vermoeiende act.
Tijd dat @:kingroland weer terug komt.
Mwah. Met deze selectie moest je wel minimaal tweede worden natuurlijk. Daar zit ook met name de frustratie. Wat dat betreft is het seizoen in de Eredivisie mislukt, want ik verwacht niet dat we nog tweede worden.quote:Op zondag 13 april 2025 09:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw, het komt zo wel over van desbetreffende user. Vooral een excuus om slecht beleid en het niet hebben van een wonderlijke topselectie goed te praten. Als als als.. zo kennen we er nog wel een paar natuurlijk.
Waarom niet? Je bent sowieso geplaatst voor alle rondes.quote:Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat we straks zeker 40 miljoen Champions League inkomsten mislopen voor volgend seizoen kun je inderdaad Te Kloese wel zwaar aanrekenen wat mij betreft.
Want verwacht niet dat we ons via de voorrondes weten te plaatsen.
Dan moet je in de 80+ punten uitkomen, dat gaat Feyenoord dit seizoen zeker niet redden, zelfs PSV kan dat niet meer halen zie ik, dat is gewoon slecht voor een topclub.quote:Op zondag 13 april 2025 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Met deze selectie moest je wel minimaal tweede worden natuurlijk. Daar zit ook met name de frustratie. Wat dat betreft is het seizoen in de Eredivisie mislukt, want ik verwacht niet dat we nog tweede worden.
Priske is inderdaad waardeloos aangesteld met alle gevolgen van dien. Want dat is ook een aanleiding geweest dat je constant met een halve B-selectie hebt moeten spelen. De juiste trainer aanstellen wordt soms nog enorm onderschat. Juist de afgelopen jaren hebben we in de Eredivisie gezien wat een enorm verschil dat kan maken. Da’s inderdaad geen pech, maar matig beleid.
Het zou wel kunnen, maar je kan er geen beleid op maken, je weet in augustus pas of je mee gaat doen of niet.quote:Op zondag 13 april 2025 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent sowieso geplaatst voor alle rondes.
dat is ook gewoon kut aan voorrondes idd.quote:Op zondag 13 april 2025 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, maar je kan er geen beleid op maken, je weet in augustus pas of je mee gaat doen of niet.
Is een Nederlandse club er al eens in geslaagd om zich via voorrondes te plaatsen voor de Champions League?quote:Op zondag 13 april 2025 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar Tomatenboer heeft het over zeker mislopen, dat vind ik veel te pessimistisch.quote:Op zondag 13 april 2025 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, maar je kan er geen beleid op maken, je weet in augustus pas of je mee gaat doen of niet.
Ajax 2 keer, PSV ook 1 keer meen ik.quote:Op zondag 13 april 2025 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is een Nederlandse club er al eens in geslaagd om zich via voorrondes te plaatsen voor de Champions League?
Sowieso tref je de laatste ronde een behoorlijk sterke tegenstander.
Maar bovenal zijn die voorrondes altijd zo vroeg in het seizoen (eigenlijk nog voorbereiding) dat teams nog niet compleet zijn en onvoldoende voorbereid. Maar dat geldt ook voor de tegenstanders natuurlijk.
Maar ik heb er een hard hoofd in.
Volgens mij stromen we in in de 3e voorronde. Dan is het al augustus.quote:Op zondag 13 april 2025 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is een Nederlandse club er al eens in geslaagd om zich via voorrondes te plaatsen voor de Champions League?
Maar bovenal zijn die voorrondes altijd zo vroeg in het seizoen (eigenlijk nog voorbereiding) dat teams nog niet compleet zijn en onvoldoende voorbereid. Maar dat geldt ook voor de tegenstanders natuurlijk.
Het scheelt al dat er geen toernooi is deze zomer, dan is het qua voorbereiding redelijk te doen, alleen zit je met je transfers, zowel in als uitgaand.quote:Op zondag 13 april 2025 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij stromen we in in de 3e voorronde. Dan is het al augustus.
PSV vorig seizoen toch? Ajax in 19-20 zie ik. Zij kwamen resp. Rangers en Hapoel tegen. Zulke clubs moet je niet onderschatten, maar moet je toch prima kunnen hebben?quote:Op zondag 13 april 2025 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarbij denk ik niet dat het beleid van Feyenoord heel anders gaat worden met CL of EL voetbal. Daar wordt toch niet op begroot. Denk dat jaarlijkse transferinkomsten creëren belangrijker is. Met 200 miljoen vanaf seizoen 22/23 ben je daar al goed mee bezig.quote:Op zondag 13 april 2025 11:51 schreef Bombvis het volgende:
En er is nog de theoretische kans dat je je direct plaatst als je derde wordt. Kans wordt wat groter als Club Brugge niet als 2e eindigt in de competitie, maar dat zou een leuke meevaller zijn
Tja, met zo’n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd.quote:Op zondag 13 april 2025 09:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Vooral een excuus om slecht beleid en het niet hebben van een wonderlijke topselectie goed te praten.
+1quote:Op zondag 13 april 2025 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Vermoeiende act.
Tijd dat @:kingroland weer terug komt.
Em dat komt van 1 van de grootste trollers in het Ajax topicquote:Op zondag 13 april 2025 12:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja, met zo’n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd.
Ik heb juist structureel kritiek op het beleid van afgelopen zomer.
Maargoed, blijf jij lekker zuigen hoor. Vind zo’n ventje als jij wel lekker begrijp ik.
Dat lijkt me dus nietquote:Op zondag 13 april 2025 12:06 schreef CR7 het volgende:
Ook in het aantrekken van spelers zal voorronde CL aantrekkelijk genoeg zijn.
Nouja PSV lukte het 2 seizoenen terug ook. Weet dan even niet of Schouten, Dest, Lang, Tilman etc voor of na het doorkomen van de CL voorronde kwamen.quote:
Vorig seizoen, Tilmann en Dest huur toen, wel goeie spelers daar niet van. Zij hadden toen wel wat gespaard meen ik met verkoop van Gakpo in de winter, dus wel budget.quote:Op zondag 13 april 2025 13:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja PSV lukte het 2 seizoenen terug ook. Weet dan even niet of Schouten, Dest, Lang, Tilman etc voor of na het doorkomen van de CL voorronde kwamen.
Pietertje, leer eerst maar eens fatsoenlijk typen. Je komt zelf zo ook niet heel snugger over, maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik.quote:Op zondag 13 april 2025 12:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Em dat komt van 1 van de grootste trollers in het Ajax topic![]()
Een als-als situatie komt gewoon moet zo snugger over, maar dat snap je zelf ook wel denk ik.
inhoudelijk hoorquote:Op zondag 13 april 2025 14:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Pietertje, leer eerst maar eens fatsoenlijk typen. Je komt zelf zo ook niet heel snugger over, maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik.
Ik zal het, heel behulpzaam, éénmalig aan mijn zwakbegaafde broeder uitleggen:quote:Op zondag 13 april 2025 12:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Em dat komt van 1 van de grootste trollers in het Ajax topic![]()
Een als-als situatie komt gewoon moet zo snugger over, maar dat snap je zelf ook wel denk ik.
Wacht, jij bent nu echt mensen aan het vermanen terug te gaan naar hun "eigen hol" Jouw forum leven speelt zich vrijwel volledig af in andere topics dan die van je eigen club. Moet jij weten, maar jeetje.quote:Op zondag 13 april 2025 21:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zal het, heel behulpzaam, éénmalig aan mijn zwakbegaafde broeder uitleggen:
Stap 1 - Stellingname: Als fatsoenlijk beleid, dan makkelijk minimaal tweede
Stap 2 - Waarneming: nu niet makkelijk minimaal tweede
Stap 3 - Conclusie: er zijn beleidsmatige fouten gemaakt
En nou: kssst, weg naar je eigen hol. Simpele pummel.
Jaquote:Op zondag 13 april 2025 21:13 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wacht, jij bent nu echt mensen aan het vermanen terug te gaan naar hun "eigen hol" Jouw forum leven speelt zich vrijwel volledig af in andere topics dan die van je eigen club. Moet jij weten, maar jeetje.
quote:Op zondag 13 april 2025 21:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is vooral heel treurig gesteld met de spitsen in de ED dit jaar.quote:Op zondag 13 april 2025 21:52 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Ik zie net ineens dat Dylan Vente 3e staat op de topscorerslijst van dit jaar. Wat?! Hoe dan?!
Slechte transferwindow van 2023 en het niet vervangen van Wieffer in de zomer speelt ook wel een grote rol. Wellenreuthers vormdip en Priskes wisselbeleid hebben ook veel verkeerd gegaan.quote:Op zondag 13 april 2025 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Met deze selectie moest je wel minimaal tweede worden natuurlijk. Daar zit ook met name de frustratie. Wat dat betreft is het seizoen in de Eredivisie mislukt, want ik verwacht niet dat we nog tweede worden.
Priske is inderdaad waardeloos aangesteld met alle gevolgen van dien. Want dat is ook een aanleiding geweest dat je constant met een halve B-selectie hebt moeten spelen. De juiste trainer aanstellen wordt soms nog enorm onderschat. Juist de afgelopen jaren hebben we in de Eredivisie gezien wat een enorm verschil dat kan maken. Da’s inderdaad geen pech, maar matig beleid.
Dit is niet waar. We staan onder Rangers, Club Brugge en Benfica op de ranking (ook al ben ik niet echt bang voor de eerste twee).quote:Op zondag 13 april 2025 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Absoluut. Met een halve aanvaller op kop, dat zegt genoeg. Maar alsnog. Met 13 doelpunten bij Pec, wat maar 35 doelpunten heeft gemaakt dit jaar, ga je je bijna afvragen of hij toch nog iets kan.quote:Op zondag 13 april 2025 21:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is vooral heel treurig gesteld met de spitsen in de ED dit jaar.
Ben je dan niet geplaatst in de laatste ronde als deze 3 clubs ook in de (laatste) voorronde zitten?quote:Op zondag 13 april 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is niet waar. We staan onder Rangers, Club Brugge en Benfica op de ranking (ook al ben ik niet echt bang voor de eerste twee).
Als Sporting in de vCL komt, kan een geplaatste status zelfs in ons nadeel zijn. Want de nr4 van Frankrijk en de nr2 van Portugal wil je ontwijken.
Omdat de top 3 eigenlijk maar matige spitsen heeft op dit moment. Brobbey is niet veel, Luuk is het beste wel vanaf, Feyenoord heeft geen Giménez meer en speelt met Ueda voorin.quote:Op zondag 13 april 2025 21:52 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Ik zie net ineens dat Dylan Vente 3e staat op de topscorerslijst van dit jaar. Wat?! Hoe dan?!
Feyenoord kennende loten we die juist.quote:Op zondag 13 april 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is niet waar. We staan onder Rangers, Club Brugge en Benfica op de ranking (ook al ben ik niet echt bang voor de eerste twee).
Als Sporting in de vCL komt, kan een geplaatste status zelfs in ons nadeel zijn. Want de nr4 van Frankrijk en de nr2 van Portugal wil je ontwijken.
Dit seizoen is vrij onnodig vergooid. Met dank aan Dennis (en dus uiteindelijk ook Priske).quote:Op zondag 13 april 2025 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slechte transferwindow van 2023 en het niet vervangen van Wieffer in de zomer speelt ook wel een grote rol. Wellenreuthers vormdip en Priskes wisselbeleid hebben ook veel verkeerd gegaan.
Nu met Moder en een trainer die af en toe goed wisselt win je zonder groots spelen je potjes. Ondanks dat je nog steeds vrij veel spelers mist tov september en anderen zoals Hwang, Moussa en Milambo overbelast ogen.
Geen zin om het op te zoeken, maar de spreiding aan speelminuten Gimenez, Ueda, Carranza en zelfs Zeppie maakt het ook wel onmogelijk om te hoog te scoren. Luuk heeft nog net geen rollator nodig. Brubbie, tja… goed hèquote:Op zondag 13 april 2025 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat de top 3 eigenlijk maar matige spitsen heeft op dit moment. Brobbey is niet veel, Luuk is het beste wel vanaf, Feyenoord heeft geen Giménez meer en speelt met Ueda voorin.
Als je het zo opsomt is het wel heel erg matig allemaal
quote:Op zondag 13 april 2025 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord kennende loten we die juist.
Wat een pech @:bofjijff
Ja sowieso door Dennis. Door Slots toverwerk is het een beetje buiten schot gebleven dat ie er een potje van heeft gemaakt in de zomer van 23. Letterlijk iedere aankoop van toen heeft (al dan niet door blessures) een vreselijk seizoen gedraaid.quote:Op zondag 13 april 2025 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit seizoen is vrij onnodig vergooid. Met dank aan Dennis (en dus uiteindelijk ook Priske).
Ik zie hem nog wel bij AZ, Twente of Utrecht belanden. Prima Eredivisiespits.quote:Op zondag 13 april 2025 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Absoluut. Met een halve aanvaller op kop, dat zegt genoeg. Maar alsnog. Met 13 doelpunten bij Pec, wat maar 35 doelpunten heeft gemaakt dit jaar, ga je je bijna afvragen of hij toch nog iets kan.
Heb nog steeds wel het idee dat dat iets te makkelijk is. In die zin - dat het niet helpt als er geen performance staf zit. En dat de assistenten blijkbaar ook niets zinnigs te zeggen hebben, met name ook degenen die er al een tijdje zaten (de wolf en Reijnen) helpt dan ook niet. En was er geen sprake van een slechte planning/opbouw dankzij o.a. de bonuspot tegen kockie?quote:Op zondag 13 april 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske heeft het in de voorbereiding verpest, daar kan ik nog altijd echt niet bij en dat ligt wel bij hem.
In die reconstructie stond dat ie in het begin wel degelijk tegen het advies in volledig zijn eigen plan trok, en pas na een paar weken toen de spelers en te Kloese aan de bel trokken hij overschakelde; maar toen was het kwaad al geschied.quote:Op maandag 14 april 2025 03:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb nog steeds wel het idee dat dat iets te makkelijk is. In die zin - dat het niet helpt als er geen performance staf zit. En dat de assistenten blijkbaar ook niets zinnigs te zeggen hebben, met name ook degenen die er al een tijdje zaten (de wolf en Reijnen) helpt dan ook niet. En was er geen sprake van een slechte planning/opbouw dankzij o.a. de bonuspot tegen kockie?
Oo. Heb ik dat denk ik ff gemist, linkje?quote:Op maandag 14 april 2025 07:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In die reconstructie stond dat ie in het begin wel degelijk tegen het advies in volledig zijn eigen plan trok, en pas na een paar weken toen de spelers en te Kloese aan de bel trokken hij overschakelde; maar toen was het kwaad al geschied.
Die oefenpot tegen Benfica en de slome transferwindow hielpen niet, maar zijn wel variabelen waar je enigszins op kan inspelen. Reijnen en de Wolf hadden ook heus wel iets zinnigs te zeggen, maar als je daar gewoon niet naar luistert houdt het op.
Lekker boeiend, alsof iemand nog maar dacht aan een kampioenschapquote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef GGMM het volgende:
Omdat Ajax gisteren gewonnen heeft is het officieel niet meer mogelijk om kampioen te worden
Dat komt allemaal door Priske, anders was Feyenoord vrij simpel kampioen geworden.quote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef GGMM het volgende:
Omdat Ajax gisteren gewonnen heeft is het officieel niet meer mogelijk om kampioen te worden
Het is nog maar de vraag wat voor andere trainer er voor de groep kon worden gezet natuurlijk en hoe die het had gedaan, maar dat het een mismatch is geweest, lijkt me vrij evident. Daaruit voortvloeiend al die blessures en het niet op tijd op orde hebben van je selectie (alwéér) maakt het allemaal niet fraai.quote:Op maandag 14 april 2025 07:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In die reconstructie stond dat ie in het begin wel degelijk tegen het advies in volledig zijn eigen plan trok, en pas na een paar weken toen de spelers en te Kloese aan de bel trokken hij overschakelde; maar toen was het kwaad al geschied.
Die oefenpot tegen Benfica en de slome transferwindow hielpen niet, maar zijn wel variabelen waar je enigszins op kan inspelen. Reijnen en de Wolf hadden ook heus wel iets zinnigs te zeggen, maar als je daar gewoon niet naar luistert houdt het op.
Dit is niet waarquote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef GGMM het volgende:
Hahahahahahahaquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
'Farioli speelt aantrekkelijker dan Van Persie'
Ik mis dat ventje nog steeds. Minteh.quote:
Zou mooi zijn.quote:Wessel Penning komt met een opvallend nieuwtje. De journalist van het Algemeen Dagblad meldt dat Quinten Timber voor een jaar gaat bijtekenen bij Feyenoord. De middenvelder herstelt momenteel van een zware knieblessure en heeft op dit moment een contract dat loopt tot medio 2026.
Timber komt dit seizoen niet meer in actie voor Feyenoord en het is niet duidelijk wanneer hij zijn rentree kan maken. In de wandelgangen wordt gesproken over september en zelfs oktober, maar vanwege privacyregelgeving zijn hierover geen officiële mededelingen gedaan.
Bij Feyenoord heeft Timber volgend seizoen een aflopend contract. Met een verlenging van een jaar verzekert de Rotterdamse club zich van een transfersom. De huidige transferwaarde van de Oranje-international wordt geschat op een bedrag van 35 miljoen.
''Ik begrijp dat Timber nog een jaar gaat bijtekenen'', vertelt Penning in de Podcast van Hard Gras. ''Nog één jaar extra, zodat hij nog twee jaar contract heeft. Dan kan hij later in september nog een transfer maken. Of in de winterstop.''
Zijn naam zingt ook rond bij Heerenveen.quote:Op zondag 13 april 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel bij AZ, Twente of Utrecht belanden. Prima Eredivisiespits.
Wow, warm bad.quote:Op zondag 13 april 2025 21:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zal het, heel behulpzaam, éénmalig aan mijn zwakbegaafde broeder uitleggen:
Stap 1 - Stellingname: Als fatsoenlijk beleid, dan makkelijk minimaal tweede
Stap 2 - Waarneming: nu niet makkelijk minimaal tweede
Stap 3 - Conclusie: er zijn beleidsmatige fouten gemaakt
De “wat een pech”-act van enkele simpele zielen wordt licht vermoeiendquote:
Zou absoluut een mooie, belangrijke ontwikkeling zijn. Tegelijkertijd blijf ik het (begrijpelijk maar) jammer vinden dat het daar op aan moet komen. Vergelijk het met een uitzonderlijk geval als Paixao (en eerder Hansco) die ondanks leeftijd en kwaliteiten voor een mooie transfer gewoon langdurig verlengen.quote:
Eh, Feyenoord staat veertien punten achter met nog vijf wedstrijden te gaan. In theorie kan Feyenoord Ajax dus nog passeren. Beter rekenen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef GGMM het volgende:
Prima, mijn comment was geheel in de traditie van dit topic en allesbehalve serieus.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De “wat een pech”-act van enkele simpele zielen wordt licht vermoeiend
Want daar heb jij het alleenrecht op?quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De “wat een pech”-act van enkele simpele zielen wordt licht vermoeiend
Wat drie weken aan matige voorbereiding toch een effect heeft zegquote:Op maandag 14 april 2025 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door Priske, anders was Feyenoord vrij simpel kampioen geworden.
Mitchellgod.quote:Robin van Persie maakte vorige week bekend dat Jeyland Mitchell niet meer meetraint met het eerste elftal van Feyenoord. De trainer gaf aan dat hij keuzes moet maken. Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam vertelt in de Dick Voormekaar Podcast dat er nog een ander argument meespeelt om de verdediger tijdelijk terug te zetten naar het jeugdelftal van de Rotterdammers.
"Dat heeft niet alleen te maken met de ontwikkeling van Givairo Read", opent de journalist over de huidige situatie van de 20-jarige verdediger. "Laten we het zo zeggen: Mitchell is een speler die traint zoals hij speelt. Het is een speler die de duels niet schuwt en ook zijn been niet terugtrekt. Hij is misschien wel de reïncarnatie van Rinus Israël."
De jonge verdediger staat bekend om zijn nietsontziende speelstijl, iets wat in de huidige fase van het seizoen ook nadelen heeft. Van Persie wil nieuwe blessures voorkomen. "In zijn jeugdige enthousiasme denkt hij bij ieder fifty-fifty-duel met Igor Paixão niet: die hebben we nog nodig tegen PSV. Nee, hij denkt: die bal is van mij, koste wat het kost."
Hoewel die mentaliteit op termijn veel waard kan zijn, kiest de club op dit moment voor zekerheid. "In deze fase van het seizoen moet je ook een beetje op blessures letten. Ze kunnen die instelling wel waarderen, maar ook omdat de verdediging druk bezet is, traint hij met Jong mee. Hij is een aparte speler. Hij is kei- en keihard. Mitchell is hier een jaar en moet nog een hoop leren."
Absurd toch ? Zelfs hier is het zalven doorgebroken.quote:
Een vroege voorbereiding die zorgt dat de selectie vroeg op orde isquote:Op woensdag 16 april 2025 12:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat is dit voor hallucinante onzin.
Mooie N=1 én ongefundeerde causaliteitsanalysequote:Op woensdag 16 april 2025 12:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Eens. Ach ja, al die artikelen van auteur ‘Dennis’ zijn cringe en uit op clicks. Wanhopig op zoek naar, lijkt het, sinds ik er klaar mee wasquote:Op woensdag 16 april 2025 12:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Klopt, toen jij er nog liep stond het daar vol met feitelijkheden.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:08 schreef ZKA het volgende:
[..]
Eens. Ach ja, al die artikelen van auteur ‘Dennis’ zijn cringe en uit op clicks. Wanhopig op zoek naar, lijkt het, sinds ik er klaar mee was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Klopt, toen jij er nog liep stond het daar vol met feitelijkheden.Welk medium pakte meer primeurs, kan je me daar bij helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voetbalprimeur.nl De naam zegt het al hè?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:48 schreef ZKA het volgende:
[..]
Welk medium pakte meer primeurs, kan je me daar bij helpen?
voetbalprimeur.nlquote:Op woensdag 16 april 2025 14:48 schreef ZKA het volgende:
[..]
Je kwaadaardige alterego Dennis noemen. Voorspelbaar zeg!!quote:Op woensdag 16 april 2025 14:08 schreef ZKA het volgende:
[..]
Eens. Ach ja, al die artikelen van auteur ‘Dennis’ zijn cringe en uit op clicks. Wanhopig op zoek naar, lijkt het, sinds ik er klaar mee was
Dat weet ik direct, dat was voetbalprimeur.nlquote:Op woensdag 16 april 2025 14:48 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kan je niet een VBL user daar pluggen voor een opiniestuk? @Caland zou ik niet doen dan krijg je copyright claims van voetbal International.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:08 schreef ZKA het volgende:
[..]
Iedere Feyenoorder is gelijk, dus waarom niet?quote:Op woensdag 16 april 2025 15:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan je niet een VBL user daar pluggen voor een opiniestuk? @:caland zou ik niet doen dan krijg je copyright claims van voetbal International.
Volgens mij voetbalprimeur.nlquote:Op woensdag 16 april 2025 14:48 schreef ZKA het volgende:
[..]
Jomandaquote:Op woensdag 16 april 2025 14:48 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ach, de bevlogen journalist Rutger Hobbelduif heb weer een stukje getypt.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ja niet iedereen kan een bevlogen en gerespecteerd journalist zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 14:48 schreef ZKA het volgende:
[..]
Je bedoeld die zeer bevlogen en welgerespecteerde autist die Oh Arne naar Amsterdam schreef?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ach, de bevlogen journalist Rutger Hobbelduif heb weer een stukje getypt.
Ik zou @klaasweetalles willen voordragenquote:Op woensdag 16 april 2025 16:01 schreef ZKA het volgende:
[..]
Iedere Feyenoorder is gelijk, dus waarom niet?
Zijn er hier boys die weten of Klaas wellicht een beetje vadsig is?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou @:Klaasweetalles willen voordragen
“bedoeld” haha hoe krijg je dat voor elkaar johquote:Op woensdag 16 april 2025 20:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je bedoeld die zeer bevlogen en welgerespecteerde autist die Oh Arne naar Amsterdam schreef?
Ik weet niet precies wat de rantsoenen zijn in zo'n gesticht?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zijn er hier boys die weten of Klaas wellicht een beetje vadsig is?
Ik vraag me al tijden af waarom iemand die zo overduidelijk niet alles weet met zo’n opvallende username loopt.
Bedenk me net pas dat Klaas nogal eens een type-foutje maakt en dat de W naast de E zit op een normaal qwerty toetsenbord.
quote:Officieel • Givairo Read verlengt zijn contract tot 2029
Feyenoord heeft het contract van Givairo Read opnieuw opengebroken en verlengd tot de zomer van 2029. Dat maakte de club donderdag bekend via X.
De talentvolle vleugelverdediger brak dit seizoen definitief door in De Kuip. Read maakte indruk in de Champions League, waar hij zijn minuten maakte tegen grootmachten als AC Milan en Inter Milan. Ook in de Eredivisie liet hij zich gelden: tijdens de uitwedstrijd tegen FC Twente was hij de grote uitblinker met drie assists.
In september 2024 verlengde hij zijn contract al tot medio 2028. Nu wordt dat vertrouwen opnieuw bevestigd met een langer verblijf. Sinds de vele blessures bij Feyenoord op de rechtsback posisitie, is de 18-jarige Amsterdammer een vaste waarde voor dit Feyenoord. Inmiddels heeft hij in de Eredivisie zes assists en wist hij tijdens een beker wedstrijd één keer het net te vinden.
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
“bedoeld” haha hoe krijg je dat voor elkaar joh
Nee, lijkt mij dat hij met een karper op zijn Tinderprofiel staat.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af waarom iemand die zo overduidelijk niet alles weet met zo’n opvallende username loopt.
Bedenk me net pas dat Klaas nogal eens een type-foutje maakt en dat de W naast de E zit op een normaal qwerty toetsenbord.
Klaas(w)eetalles is Klaasdatealles?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij dat hij met een karper op zijn Tinderprofiel staat.
Dit wordt dus een unaniem belachelijk succesquote:”Op de eerste trainingsdag merkten ze dat Bae de eerste was die de doelpalen droeg zonder dat iemand het hem had verteld."
Is het niet als voetballer, dan wel als assistent van John de Wolf. Als hij tenminste ook met pionnen overweg kan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit wordt dus een unaniem belachelijk succes
Net zo’n dooie als Ueda dusquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit wordt dus een unaniem belachelijk succes
Ik eet geen roodvleesquote:Op donderdag 17 april 2025 08:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Brood en waterquote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de rantsoenen zijn in zo'n gesticht?
gratis geldquote:Liverpool heeft nog altijd serieuze belangstelling voor Orkun Kökçü, weet de Portugese krant Record. Trainer Arne Slot kent Kökçü nog uit hun gezamenlijke periode bij Feyenoord en is erg gecharmeerd van hem. Door het sterke seizoen dat de middenvelder doormaakt bij Benfica neemt de kant op een transfer alleen maar toe.
Kökçü was dit seizoen rechtstreeks betrokken bij 19 doelpunten in 45 officiële wedstrijden (11 goals, 8 assists). De 39-voudig international van Turkije werd in oktober 2024 al in verband gebracht met Benfica en staat er nog altijd goed op in Estádio da Luz. Inmiddels zou Slot ervan overtuigd zijn dat hij in de zomer een poging wil wagen om Kökçü naar Engeland te halen.
Kökçü heeft bij Benfica een contract tot medio 2028, met een afkoopclausule van 150 miljoen euro. Dat bedrag zal Liverpool niet betalen, maar the Reds zullen waarschijnlijk wel diep in de buidel moeten tasten. In oktober schreven Portugese media rekening te houden met een transfersom van liefst tachtig miljoen euro. Feyenoord streek in 2023 nog 25 miljoen euro op voor hem.
Daar kan wat bovenop komen, want bij een nieuwe toptransfer van Kökçü rinkelt ook de kassa van Feyenoord. De Rotterdammers hebben recht op een doorverkooppercentage van 25 procent. Vermoedelijk wordt dat bedrag berekend over de door Benfica gemaakte winst. Als er inderdaad 80 miljoen euro met de deal is gemoeid - een torenhoog bedrag, gezien Kökçü’s Estimated Transfer Value van 33,4 miljoen euro – dan zou Feyenoord 13,75 miljoen euro toucheren.
Maar vis je op karpers?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik eet geen roodvlees
ik drink geen alcohol
ik ga nooit naar de mac
ik rook niet
[..]
Brood en water
Ze dragen daar ook Castorequote:Felle kritiek uit Schotland na 'grote schande' rond Dessers: 'Het is ongelooflijk'
Boyd heeft hard uitgehaald naar de arbitrage van dienst bij het treffen tussen Rangers en Athletic Bilbao. Cyriel Dessers werd zodanig aan zijn shirt getrokken dat het tricot scheurde, maar een penalty leverde het niet op. Tot groot ongenoegen van de analist van Sky Sports.
"Er werd aan mijn shirt getrokken", vertelt Dessers in gesprek met TNT Sports. "Zelfs als er twijfel is, kun je gewoon naar mijn shirt kijken. Als er zo'n scheur in zit, denk ik dat er wel iets gebeurd is." De voormalig spits van onder meer Feyenoord, NAC Breda en FC Utrecht laat tevens optekenen dat zelfs tegenstander Vivian aangaf dat de bal op de stip had gemoeten. "Hij gaf toe dat het een strafschop was.
Die had gewoon meteen ¤40m op moeten leveren inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gratis geld op een waardeloze deal.
Dat potje wat onze voorbereiding overhoop gooide was zo’n zekere bonus.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had gewoon meteen ¤40m op moeten leveren inderdaad.
Ik dacht trouwens dat er "bijna zekere" bonussen waren waardoor het sowieso ¤30m zou worden.
Benfica onderhandelt niet als Feyenoordquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:56 schreef De_Pel het volgende:
Geloof overigens gelijk dat Arne Orrie er graag bij zou hebben. Maar dan wel voor 40 ipv 80 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |