Ja sowieso door Dennis. Door Slots toverwerk is het een beetje buiten schot gebleven dat ie er een potje van heeft gemaakt in de zomer van 23. Letterlijk iedere aankoop van toen heeft (al dan niet door blessures) een vreselijk seizoen gedraaid.quote:Op zondag 13 april 2025 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit seizoen is vrij onnodig vergooid. Met dank aan Dennis (en dus uiteindelijk ook Priske).
Ik zie hem nog wel bij AZ, Twente of Utrecht belanden. Prima Eredivisiespits.quote:Op zondag 13 april 2025 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Absoluut. Met een halve aanvaller op kop, dat zegt genoeg. Maar alsnog. Met 13 doelpunten bij Pec, wat maar 35 doelpunten heeft gemaakt dit jaar, ga je je bijna afvragen of hij toch nog iets kan.
Heb nog steeds wel het idee dat dat iets te makkelijk is. In die zin - dat het niet helpt als er geen performance staf zit. En dat de assistenten blijkbaar ook niets zinnigs te zeggen hebben, met name ook degenen die er al een tijdje zaten (de wolf en Reijnen) helpt dan ook niet. En was er geen sprake van een slechte planning/opbouw dankzij o.a. de bonuspot tegen kockie?quote:Op zondag 13 april 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske heeft het in de voorbereiding verpest, daar kan ik nog altijd echt niet bij en dat ligt wel bij hem.
In die reconstructie stond dat ie in het begin wel degelijk tegen het advies in volledig zijn eigen plan trok, en pas na een paar weken toen de spelers en te Kloese aan de bel trokken hij overschakelde; maar toen was het kwaad al geschied.quote:Op maandag 14 april 2025 03:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb nog steeds wel het idee dat dat iets te makkelijk is. In die zin - dat het niet helpt als er geen performance staf zit. En dat de assistenten blijkbaar ook niets zinnigs te zeggen hebben, met name ook degenen die er al een tijdje zaten (de wolf en Reijnen) helpt dan ook niet. En was er geen sprake van een slechte planning/opbouw dankzij o.a. de bonuspot tegen kockie?
Oo. Heb ik dat denk ik ff gemist, linkje?quote:Op maandag 14 april 2025 07:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In die reconstructie stond dat ie in het begin wel degelijk tegen het advies in volledig zijn eigen plan trok, en pas na een paar weken toen de spelers en te Kloese aan de bel trokken hij overschakelde; maar toen was het kwaad al geschied.
Die oefenpot tegen Benfica en de slome transferwindow hielpen niet, maar zijn wel variabelen waar je enigszins op kan inspelen. Reijnen en de Wolf hadden ook heus wel iets zinnigs te zeggen, maar als je daar gewoon niet naar luistert houdt het op.
Lekker boeiend, alsof iemand nog maar dacht aan een kampioenschapquote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef GGMM het volgende:
Omdat Ajax gisteren gewonnen heeft is het officieel niet meer mogelijk om kampioen te worden
Dat komt allemaal door Priske, anders was Feyenoord vrij simpel kampioen geworden.quote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef GGMM het volgende:
Omdat Ajax gisteren gewonnen heeft is het officieel niet meer mogelijk om kampioen te worden
Het is nog maar de vraag wat voor andere trainer er voor de groep kon worden gezet natuurlijk en hoe die het had gedaan, maar dat het een mismatch is geweest, lijkt me vrij evident. Daaruit voortvloeiend al die blessures en het niet op tijd op orde hebben van je selectie (alwéér) maakt het allemaal niet fraai.quote:Op maandag 14 april 2025 07:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In die reconstructie stond dat ie in het begin wel degelijk tegen het advies in volledig zijn eigen plan trok, en pas na een paar weken toen de spelers en te Kloese aan de bel trokken hij overschakelde; maar toen was het kwaad al geschied.
Die oefenpot tegen Benfica en de slome transferwindow hielpen niet, maar zijn wel variabelen waar je enigszins op kan inspelen. Reijnen en de Wolf hadden ook heus wel iets zinnigs te zeggen, maar als je daar gewoon niet naar luistert houdt het op.
Dit is niet waarquote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef GGMM het volgende:
Hahahahahahahaquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
'Farioli speelt aantrekkelijker dan Van Persie'
Ik mis dat ventje nog steeds. Minteh.quote:
Zou mooi zijn.quote:Wessel Penning komt met een opvallend nieuwtje. De journalist van het Algemeen Dagblad meldt dat Quinten Timber voor een jaar gaat bijtekenen bij Feyenoord. De middenvelder herstelt momenteel van een zware knieblessure en heeft op dit moment een contract dat loopt tot medio 2026.
Timber komt dit seizoen niet meer in actie voor Feyenoord en het is niet duidelijk wanneer hij zijn rentree kan maken. In de wandelgangen wordt gesproken over september en zelfs oktober, maar vanwege privacyregelgeving zijn hierover geen officiële mededelingen gedaan.
Bij Feyenoord heeft Timber volgend seizoen een aflopend contract. Met een verlenging van een jaar verzekert de Rotterdamse club zich van een transfersom. De huidige transferwaarde van de Oranje-international wordt geschat op een bedrag van 35 miljoen.
''Ik begrijp dat Timber nog een jaar gaat bijtekenen'', vertelt Penning in de Podcast van Hard Gras. ''Nog één jaar extra, zodat hij nog twee jaar contract heeft. Dan kan hij later in september nog een transfer maken. Of in de winterstop.''
Zijn naam zingt ook rond bij Heerenveen.quote:Op zondag 13 april 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel bij AZ, Twente of Utrecht belanden. Prima Eredivisiespits.
Wow, warm bad.quote:Op zondag 13 april 2025 21:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zal het, heel behulpzaam, éénmalig aan mijn zwakbegaafde broeder uitleggen:
Stap 1 - Stellingname: Als fatsoenlijk beleid, dan makkelijk minimaal tweede
Stap 2 - Waarneming: nu niet makkelijk minimaal tweede
Stap 3 - Conclusie: er zijn beleidsmatige fouten gemaakt
En nou: kssst, weg naar je eigen hol. Simpele pummel.
De “wat een pech”-act van enkele simpele zielen wordt licht vermoeiendquote:
Zou absoluut een mooie, belangrijke ontwikkeling zijn. Tegelijkertijd blijf ik het (begrijpelijk maar) jammer vinden dat het daar op aan moet komen. Vergelijk het met een uitzonderlijk geval als Paixao (en eerder Hansco) die ondanks leeftijd en kwaliteiten voor een mooie transfer gewoon langdurig verlengen.quote:
Eh, Feyenoord staat veertien punten achter met nog vijf wedstrijden te gaan. In theorie kan Feyenoord Ajax dus nog passeren. Beter rekenen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef GGMM het volgende:
Prima, mijn comment was geheel in de traditie van dit topic en allesbehalve serieus.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De “wat een pech”-act van enkele simpele zielen wordt licht vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |