Moussa zou ik nu nog wisselen voor een boom (niet Hwang).quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je grote vriend er zometeen in komt.
Zerrouki zou ik wisselen voor een boom (wel Hwang)quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Moussa zou ik nu nog wisselen voor een boom (niet Hwang).
die shit van 020 bedoel jequote:Op zaterdag 12 april 2025 17:37 schreef GGMM het volgende:
Geen wonder dat Jan Joost van Gangelen met een burnout thuis zit als hij dit soort shit elke week moet kijken
tja je wilt je spelers natuurlijk wel het beste van zichzelf laten zien.. dus ik kan het hem wel vergeven dat hij er voor gaat. Ik snap ook dat Hwang geen hele wedstrijd kan spelen.. maar was zelf toch gewoon voor Smal gegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
RvP zet zichzelf aardig voor lul met zijn Zerrouki verdiende een basisplaats.
Maar dat geldt voor alle middenvelders welquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:42 schreef fetX het volgende:
Milambo verdient eigenlijk wel een plek op de bank de komende wedstrijden.
Ontbeert zelfs basisvaardigheden zoals een bal over vijf meter geven.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het veld is wel heel erg slecht als je al die zwarte plekken ziet
Dat zijn schaduwplekken, Klaas.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het veld is wel heel erg slecht als je al die zwarte plekken ziet
tja hij valt al voor die geraakt wordt... van mij had ie niet op de stip gehoevenquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
hij krijgt toch een tik joh blinde vink
Makkelijk gegeven. Maar goed, fijn dat de VAR ons eens goed gezind isquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op dat tweede beeld twijfel ik toch of deze terecht was
Bob?quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:00 schreef bbuddybb het volgende:
Nou ja, het spel is niet best, maar Bob heeft er wel een winnond ploegje van gemaakt.
Het raadsel van het universum is makkelijker te ontrafelen idd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:01 schreef Windwalker88 het volgende:
Wat doen ze daar bij de VAR joh, is toch nooit een penal dit 😂 Ik klaag niet maar lijkt soms totale willekeur die beslissingen van de var
Nijhuis zegt regelmatig bij VI dat de VAR enkel moet komen bij een 100% fout, niet bij een twijfelgeval (dan moet je de scheidsrechter het voordeel van de twijfel geven)quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:01 schreef Windwalker88 het volgende:
Wat doen ze daar bij de VAR joh, is toch nooit een penal dit 😂 Ik klaag niet maar lijkt soms totale willekeur die beslissingen van de var
Het zit qua scoreverloop wel mee de afgelopen potjes. Maar ook niet zó gek dat vPersie op zijn minst vrij eenvoudig de verhoudingen heeft hersteld. Het is geen vergelijking met de Priske-periode waar de intenties vaak goed waren, maar we naďef in het mes liepen en anders wel de bedroevende tactische keuzes ons nekten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:00 schreef bbuddybb het volgende:
Nou ja, het spel is niet best, maar Bob heeft er wel een winnond ploegje van gemaakt.
KLOptquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zit qua scoreverloop wel mee de afgelopen potjes. Maar ook niet zó gek dat vPersie op zijn minst vrij eenvoudig de verhoudingen heeft hersteld. Het is geen vergelijking met de Priske-periode waar de intenties vaak goed waren, maar we naďef in het mes liepen en anders wel de bedroevende tactische keuzes ons nekten.
Het helpt ook wel dat de tegenstanders er niets van bakken want de mogelijkheden liggen er wel degelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zit qua scoreverloop wel mee de afgelopen potjes. Maar ook niet zó gek dat vPersie op zijn minst vrij eenvoudig de verhoudingen heeft hersteld. Het is geen vergelijking met de Priske-periode waar de intenties vaak goed waren, maar we naďef in het mes liepen en anders wel de bedroevende tactische keuzes ons nekten.
Twee kopballen, verder hebben ze eigenlijk geen kans gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Alle kansen van Fortuna”
Dat valt ook wel mee
Precies genoegquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee kopballen, verder hebben ze eigenlijk geen kans gehad.
Maar wij zetten daar ook weinig tegenover.
Hartman kan alleen maar zijn oude niveau gaan halen als hij speeltquote:
Ja klopt snapte ook niet dat Bueno kwam ipv van Gijsquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Bueno ook maar mwoah. Gewoon ons Gijs daar neerzetten.
Omdat Paixao dan makkelijker naar het middenveld kan. Bueno is sneller, Smal is opbouwend beterquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Bueno ook maar mwoah. Gewoon ons Gijs daar neerzetten.
We lieten ze een helftje uitrazen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:33 schreef fetX het volgende:
Tweede helft controleer je wel volledig, zonder groots te spelen.
Eerste helft was echt wanstaltig slecht. Niet om aan te gluren gewoon.
Ja heel misschien dat Twente nog wat punten kan afsnoepen. Maar die kunnen er ook geen reet van. Maar ok dat de 2e plek al tot de mogelijkheden behoort - na zo'n dramaseizoen met blessures - vind ik al een meevaller.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Jammer dat PsV net op tijd weer een beetje wakker geschud is
Waardeloze mentaliteit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja heel misschien dat Twente nog wat punten kan afsnoepen. Maar die kunnen er ook geen reet van. Maar ok dat de 2e plek al tot de mogelijkheden behoort - na zo'n dramaseizoen met blessures - vind ik al een meevaller.
Zonder Piske en met een normale performance / medische staf was je waarschijnlijk gewoon kampioen geworden, of op z’n minst makkelijk 2e.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja heel misschien dat Twente nog wat punten kan afsnoepen. Maar die kunnen er ook geen reet van. Maar ok dat de 2e plek al tot de mogelijkheden behoort - na zo'n dramaseizoen met blessures - vind ik al een meevaller.
wat een pech zegquote:Op zaterdag 12 april 2025 22:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonder Piske en met een normale performance / medische staf was je waarschijnlijk gewoon kampioen geworden, of op z’n minst makkelijk 2e.
mwaw, het komt zo wel over van desbetreffende user. Vooral een excuus om slecht beleid en het niet hebben van een wonderlijke topselectie goed te praten. Als als als.. zo kennen we er nog wel een paar natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2025 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Vermoeiende act.
Tijd dat @:kingroland weer terug komt.
Mwah. Met deze selectie moest je wel minimaal tweede worden natuurlijk. Daar zit ook met name de frustratie. Wat dat betreft is het seizoen in de Eredivisie mislukt, want ik verwacht niet dat we nog tweede worden.quote:Op zondag 13 april 2025 09:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw, het komt zo wel over van desbetreffende user. Vooral een excuus om slecht beleid en het niet hebben van een wonderlijke topselectie goed te praten. Als als als.. zo kennen we er nog wel een paar natuurlijk.
Waarom niet? Je bent sowieso geplaatst voor alle rondes.quote:Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat we straks zeker 40 miljoen Champions League inkomsten mislopen voor volgend seizoen kun je inderdaad Te Kloese wel zwaar aanrekenen wat mij betreft.
Want verwacht niet dat we ons via de voorrondes weten te plaatsen.
Dan moet je in de 80+ punten uitkomen, dat gaat Feyenoord dit seizoen zeker niet redden, zelfs PSV kan dat niet meer halen zie ik, dat is gewoon slecht voor een topclub.quote:Op zondag 13 april 2025 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Met deze selectie moest je wel minimaal tweede worden natuurlijk. Daar zit ook met name de frustratie. Wat dat betreft is het seizoen in de Eredivisie mislukt, want ik verwacht niet dat we nog tweede worden.
Priske is inderdaad waardeloos aangesteld met alle gevolgen van dien. Want dat is ook een aanleiding geweest dat je constant met een halve B-selectie hebt moeten spelen. De juiste trainer aanstellen wordt soms nog enorm onderschat. Juist de afgelopen jaren hebben we in de Eredivisie gezien wat een enorm verschil dat kan maken. Da’s inderdaad geen pech, maar matig beleid.
Het zou wel kunnen, maar je kan er geen beleid op maken, je weet in augustus pas of je mee gaat doen of niet.quote:Op zondag 13 april 2025 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent sowieso geplaatst voor alle rondes.
dat is ook gewoon kut aan voorrondes idd.quote:Op zondag 13 april 2025 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, maar je kan er geen beleid op maken, je weet in augustus pas of je mee gaat doen of niet.
Is een Nederlandse club er al eens in geslaagd om zich via voorrondes te plaatsen voor de Champions League?quote:Op zondag 13 april 2025 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent sowieso geplaatst voor alle rondes.
Ja, maar Tomatenboer heeft het over zeker mislopen, dat vind ik veel te pessimistisch.quote:Op zondag 13 april 2025 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, maar je kan er geen beleid op maken, je weet in augustus pas of je mee gaat doen of niet.
Ajax 2 keer, PSV ook 1 keer meen ik.quote:Op zondag 13 april 2025 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is een Nederlandse club er al eens in geslaagd om zich via voorrondes te plaatsen voor de Champions League?
Sowieso tref je de laatste ronde een behoorlijk sterke tegenstander.
Maar bovenal zijn die voorrondes altijd zo vroeg in het seizoen (eigenlijk nog voorbereiding) dat teams nog niet compleet zijn en onvoldoende voorbereid. Maar dat geldt ook voor de tegenstanders natuurlijk.
Maar ik heb er een hard hoofd in.
Volgens mij stromen we in in de 3e voorronde. Dan is het al augustus.quote:Op zondag 13 april 2025 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is een Nederlandse club er al eens in geslaagd om zich via voorrondes te plaatsen voor de Champions League?
Maar bovenal zijn die voorrondes altijd zo vroeg in het seizoen (eigenlijk nog voorbereiding) dat teams nog niet compleet zijn en onvoldoende voorbereid. Maar dat geldt ook voor de tegenstanders natuurlijk.
Het scheelt al dat er geen toernooi is deze zomer, dan is het qua voorbereiding redelijk te doen, alleen zit je met je transfers, zowel in als uitgaand.quote:Op zondag 13 april 2025 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij stromen we in in de 3e voorronde. Dan is het al augustus.
PSV vorig seizoen toch? Ajax in 19-20 zie ik. Zij kwamen resp. Rangers en Hapoel tegen. Zulke clubs moet je niet onderschatten, maar moet je toch prima kunnen hebben?quote:Op zondag 13 april 2025 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |