Zerrouki brengt een vleugje Priskeball in de ploegquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:46 schreef fetX het volgende:
Het middenveld ligt wel lekker open af en toe.
Liggen wel genoeg mogelijkheden. Fortuna geeft alle ruimte.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aardig stukje oogaids tot nu toe aan de bal terwijl het in de organisatie vrij zwak staat. Ik word hier niet gelukkig van.
Heel de tijd van die kutballen van Q. Lijkt mij een ideaal potje voor Smalquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Liggen wel genoeg mogelijkheden. Fortuna geeft alle ruimte.
Echt hè, Q heeft het echt nog niet. Team Smal voorlopig hier.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel de tijd van die kutballen van Q. Lijkt mij een ideaal potje voor Smal
Eens. Vind het sowieso onterecht dat Hartman zoveel speelt. Smal is op dit moment beter.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel de tijd van die kutballen van Q. Lijkt mij een ideaal potje voor Smal
Volgens de commentator schoot Ueda ze allemaal in de kruising tijdens de warming-upquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:54 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel die waardeloze aannames vandaag
Ik zou zelfs eerder Bueno opstellen. Hij is inmiddels al ruim twee maanden terug, ik had er toch iets meer van verwacht.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vind het sowieso onterecht dat Hartman zoveel speelt. Smal is op dit moment beter.
smal is in vorm, zeker met de passes, waar deze wedstrijd ook wel om vraagtquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou zelfs eerder Bueno opstellen. Hij is inmiddels al ruim twee maanden terug, ik had er toch iets meer van verwacht.
Aan de bal is het beroerd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:00 schreef fetX het volgende:
Ook Fortuna heeft meer balbezit dan wij (lol)
Zeker wetenquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou zelfs eerder Bueno opstellen. Hij is inmiddels al ruim twee maanden terug, ik had er toch iets meer van verwacht.
De afgelopen wedstrijden leek het mij een bewuste keuze, met het drukke speelschema en omdat AZ en Eagles kwetsbaar zijn op de omschakeling.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Zonder bal ook. Het drukzetten begon goed onder van Persie maar dat valt nu toch wat tegen.
Bewust de bal aan de tegenstander geven.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit heeft alles te maken met de 2e plek willen bereiken...
Het moet dicht gehouden worden
weinig risicoos in het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |