SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Als ik de history van TS zo zie is het waarschijnlijk een 14-jarige op de zolderkamer oversekste rukkende puber.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:25 schreef Ad803351 het volgende:
Met welke bn'er of bn'ers zou jij seks willen hebben?
godverdomme, ook dat nog, zeg 'ns tegen TS dat Fok! grijs haar heeft, ga naar OnlyFans 'n ventilator bestellenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik de history van TS zo zie is het waarschijnlijk een 14-jarige op de zolderkamer oversekste rukkende puber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Grotetijd op 10-04-2025 15:45:13 ]Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bah. Daar zou ik het dus echt nooit mee willen doen, al kreeg ik er geld op toe.
Die zal vast goed kunnen moonen jaquote:Op donderdag 10 april 2025 15:40 schreef Elan het volgende:
Puck Moonen
Uiterlijk behoeft verder geen uitleg maar ze lijkt me ook echt een topwijf qua persoonlijkheid.
Wie is die linkse op de bovenste foto?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:49 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag allebei
[ afbeelding ]
Dromen magx2 want Angela.
[ afbeelding ]
Caroline kan er ook bij
[ afbeelding ]
We maken er gewoon een kwintet van
Dat is die van Lucky Letters.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wie is die linkse op de bovenste foto?
Nee, ik bedoel die andere.quote:
Ow, ik dacht Vledder.quote:
Geef mij Alexia maar, mag ze d'r zusje Ariane ook mee nemen voor een triootje.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:34 schreef Hyperdude het volgende:
Maxima genot.
Voor volk en vaderland.
Je hebt wel specifiek gewacht op deze dag vandaag he?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:17 schreef Ad803351 het volgende:
[..]
Geef mij Alexia maar, mag ze d'r zusje Ariane ook mee nemen voor een triootje.
Die spekbeentjes van die onderstequote:Op donderdag 10 april 2025 15:49 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag allebei
[ afbeelding ]
Dromen magx2 want Angela.
[ afbeelding ]
Caroline kan er ook bij
[ afbeelding ]
We maken er gewoon een kwintet van
Pedo gespotquote:Op donderdag 10 april 2025 16:17 schreef Ad803351 het volgende:
[..]
Geef mij Alexia maar, mag ze d'r zusje Ariane ook mee nemen voor een triootje.
Ze mag mij er mee wurgenquote:Op donderdag 10 april 2025 18:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die spekbeentjes van die onderste
Als je er nu op geilt durf ik te wedden dat je dat 2 jaar geleden ook al deed, want zo heel anders zien ze er niet uit.quote:
En dan ook met d’r kop in de plek en doorspoelen of dat niet?quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Katja Schuurman. Ze schijnt vaak hitsig en dronken rond te lopen op Bloemendaal of bij de harbor club. Lijkt me wel geil die milf te doen op t toilet ofzo
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dan ook met d’r kop in de plek en doorspoelen of dat niet?
Dit bericht zou beter passen met postdatum 2006.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:25 schreef augurk2025 het volgende:
Yolanthe
Sylvia van de Vaart
Lieke van Lexmond
Sommige mensen veranderen niet ;-)quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit bericht zou beter passen met postdatum 2006.
Visagie en beeldbewerking bedoel je.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:02 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Sommige mensen veranderen niet ;-)
Uiteenlopende smaak welquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Maan de Steenwinkel.
Mirjam Bikker
Ik verdenk Emma Wortelboer ervan een zeester in bed te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
Jutta Leerdam
Emma Wortelboer
Maan van Steenwinkel
Nou als ze tijdens de seks net zo hard gilt als na de overwinning van Nederland in het Eurovisie songfestival zal dat wel meevallen denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik verdenk Emma Wortelboer ervan een zeester in bed te zijn
Ik kan vrouwen in vele variëteiten waarderen.quote:
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik verdenk Emma Wortelboer ervan een zeester in bed te zijn
Het is juist dat fake hysterische gedoe waardoor je weet dat alles show is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 06:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou als ze tijdens de seks net zo hard gilt als na de overwinning van Nederland in het Eurovisie songfestival zal dat wel meevallen denk ik
Dank voor de toevoeging.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Met Nadja Benaissa zou ik het ook gewoon zonder condoom doen.
Je komt zelf met Angela Schijf.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit bericht zou beter passen met postdatum 2006.
Ik weet het niet, lijkt me wel een wilde in bed die Emmaquote:Op zaterdag 12 april 2025 09:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is juist dat fake hysterische gedoe waardoor je weet dat alles show is.
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:09 schreef Grotetijd het volgende:
Katja Schuurman
Emma Wortelboer
Sylvana ijsselmuidenMarie Verhulst mag mooi in België blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB en DRT is een topcombinatie
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je er nu op geilt durf ik te wedden dat je dat 20 jaar geleden ook al deed bij Dunya&desie, want zo heel anders ziet ze er niet uit.
Dus pedo minded.
Als je dr gejank aanhoort niet meerquote:Op zondag 13 april 2025 13:17 schreef Ad803351 het volgende:
[..]
Maryam Hassouni (Dunya) was toen echt super lekker
En nog steeds.
Eva is net zo oud als ik, dus hoezo pedo?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je er nu op geilt durf ik te wedden dat je dat 2 jaar geleden ook al deed, want zo heel anders zien ze er niet uit.
Dus alsnog pedo minded.
Seks, geen sex.quote:Op maandag 14 april 2025 12:24 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb nooit het gevoel gehad dat ik sex met iemand wou waar ik nooit mee heb gesproken. Nu had ik laatst wel een gesprekje met Bert Visser maar daar kreeg ik dat gevoel ook niet bij. Gelukkig.
Victor Reinierquote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan even niet op zijn naam komen maar hij staat hier links op de foto
Jennifer Hoffman ook een goede, ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:30 schreef joe.joe het volgende:
Niemand Coks Donders en Pommelien Thijs (hoeveel Vlaams reken ik die onder BN'ers)? Lijkt me fantasisch!
Verder de usual suspects: Elise Schaap, Jennifer Hoffman, Chantal Janzen. En Miljuschka Witzenhausen (als chubby) zou ik ook m'n bed niet uitrollen (pun intened).
Oh ja, dan voeg ik Julia van K3 toe.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:40 schreef Danny het volgende:
Jennifer Hoffman
Chantal Janzen
Klaasje Meijer
Katja Schuurman
Davina Michelle
Eenschquote:Op woensdag 16 april 2025 15:47 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Oh ja, dan voeg ik Julia van K3 toe.
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:40 schreef Danny het volgende:
Jennifer Hoffman
Chantal Janzen
Klaasje Meijer
Katja Schuurman
Davina Michelle
Oh ja, die is echt lekker ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:47 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Voeg ik daar Karen Damen aan toequote:Op woensdag 16 april 2025 15:47 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Zou graag haar naam weten!quote:Op woensdag 16 april 2025 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Er is wel zo'n influencer, ben haar naam kwijt, maar ze woont in Amsterdam die heel knap is. Ze heeft alleen geen tieten.
Arie Boomsma?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Er is wel zo'n influencer, ben haar naam kwijt, maar ze woont in Amsterdam die heel knap is. Ze heeft alleen geen tieten.
Mijn mobiel ligt aan de oplader. Poeh, hoe ga ik daar achter komen... Ik ga m'n best doen. Net nog "influencer amsterdam" gezocht maar ze stond er niet bij. Ik laat het weten.quote:
Wat is daar mis mee? Is toch ontzettend knap? Alleen geen tieten.quote:
Smaken verschillen. Prima looks, maar ik snap wel dat niet iedereen haar superknap vindt.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch ontzettend knap? Alleen geen tieten.
Die drie zijn zo verschillend qua looks maar allemaal prima te doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:47 schreef Ad803351 het volgende:
Een bdsm sessie met de 3 zusjes van Og3ne.(ik onderdanig) lijkt me ook wel wat.
Die brunette is de enige leuke.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Die drie zijn zo verschillend qua looks maar allemaal prima te doen.
Dat kan, maar leuk is niet het enige criterium voor mij om seks met iemand te kunnen hebbenquote:
Stevige stalpoten.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:39 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Dat kan, maar leuk is niet het enige criterium voor mij om seks met iemand te kunnen hebbenPuur op basis van looks zou ik de andere twee niet afslaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blonde is met krullen overigens een stuk minder aantrekkelijk voor me.
"2 erwten op een plank" noemden wij dat vroeger.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch ontzettend knap? Alleen geen tieten.
Ik vind kleine tietjes juist aantrekkelijk bij een vrouw.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:45 schreef kitano het volgende:
[..]
"2 erwten op een plank" noemden wij dat vroeger.
Plank zeker niet, maar dat ze geen tieten heeft klopt.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:45 schreef kitano het volgende:
[..]
"2 erwten op een plank" noemden wij dat vroeger.
Huh? Maar Bert Visser is grappig, heeft geld, en is succesvol.quote:Op maandag 14 april 2025 12:24 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb nooit het gevoel gehad dat ik sex met iemand wou waar ik nooit mee heb gesproken. Nu had ik laatst wel een gesprekje met Bert Visser maar daar kreeg ik dat gevoel ook niet bij. Gelukkig.
Zeker nooit van theezakjes gehoord.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog afgezien van de vraag of kleine borsten aantrekkelijk zijn, heeft het nog een ander voordeel. Kleine borsten gaan op hogere leeftijd niet hangen, of veel minder.
Gaat er toch om of je er sex mee zou willen?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Huh? Maar Bert Visser is grappig, heeft geld, en is succesvol.
Voor sommigen speelt geld dan een rol?quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gaat er toch om of je er sex mee zou willen?
Dat is wel een beetje een gok hoor. Je kan beter dikke hangers hebben dan verrast worden door een vrouw met kleine borsten die alsnog zijn gaan hangen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog afgezien van de vraag of kleine borsten aantrekkelijk zijn, heeft het nog een ander voordeel. Kleine borsten gaan op hogere leeftijd niet hangen, of veel minder.
Haar broer mag er ook wezen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:02 schreef Grotetijd het volgende:
Eens. Wat een leukerd is dat ja, kan je ook gewoon lol mee hebben volgens mij
Zijn wel meer bv'ers. Kijk tegenwoordig wel wat Vlaamse programma's (komen eten, slimste mens, de mol, kamp jeroom, code van coppens vlaanderen, bake off vlaanderen, sas wie durft wint etc) en daar komen lekkere dames voorbij hoor. Leuk volk ook. Weinig woke geneuzel, harde grappen en (zelf)spot.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:29 schreef RealistAtheist het volgende:
Officieel geen BN'er maar BV'er: Marie Verhulst. Ze spreekt uiteraard wel gewoon Vlaams/Nederlands dus dan mag het vind ik. Wat een schatje is dat.
Vaneigensquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Danny het volgende:
Weinig woke geneuzel, harde grappen en (zelf)spot.
Klopt wel ja. Luister zelfs Belgische radio, gaat nooit over nieuws politiek of sport of ander geneuzel. Paar flauwe grappen en goede muziek. Thats it, en het is voldoende.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Zijn wel meer bv'ers. Kijk tegenwoordig wel wat Vlaamse programma's (komen eten, slimste mens, de mol, kamp jeroom, code van coppens vlaanderen, bake off vlaanderen, sas wie durft wint etc) en daar komen lekkere dames voorbij hoor. Leuk volk ook. Weinig woke geneuzel, harde grappen en (zelf)spot.
Ik heb inderdaad wel het idee dat Vlaamse dames vaak veel nuchterder zijn daarin ja. Maar dat komt ook een beetje door de gooische gutmensch bubbel waarin een groot deel van de BN'ers zich begeeft. De dames hier in het noorden zijn bijvoorbeeld al totaal anders dan die domme gooische dozen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Zijn wel meer bv'ers. Kijk tegenwoordig wel wat Vlaamse programma's (komen eten, slimste mens, de mol, kamp jeroom, code van coppens vlaanderen, bake off vlaanderen, sas wie durft wint etc) en daar komen lekkere dames voorbij hoor. Leuk volk ook. Weinig woke geneuzel, harde grappen en (zelf)spot.
Veruit de meeste Nederlandse dames zijn daar ook wel nuchter in hoor, alleen zodra ze in de media komen moeten ze laten zien hoezeer ze deugen en hoe woke ze zijn enzo. In België kan ik daar maar weinig mensen op betrappen. Het is alsof je zo terug de 90s in stapt qua gemoedelijkheid en humor. Niks geen haat en nijd of gechagrijn over oestrogeen of testosteron. Ja, op speels plagerige wijze, maar niet van dat gejank dat we hier aan moeten horen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel het idee dat Vlaamse dames vaak veel nuchterder zijn daarin ja. Maar dat komt ook een beetje door de gooische gutmensch bubbel waarin een groot deel van de BN'ers zich begeeft. De dames hier in het noorden zijn bijvoorbeeld al totaal anders dan die domme gooische dozen.
Ik denk inderdaad dat wij wat gemoedelijker zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Veruit de meeste Nederlandse dames zijn daar ook wel nuchter in hoor, alleen zodra ze in de media komen moeten ze laten zien hoezeer ze deugen en hoe woke ze zijn enzo. In België kan ik daar maar weinig mensen op betrappen. Het is alsof je zo terug de 90s in stapt qua gemoedelijkheid en humor. Niks geen haat en nijd of gechagrijn over oestrogeen of testosteron. Ja, op speels plagerige wijze, maar niet van dat gejank dat we hier aan moeten horen.
Ik zou zeggen. Genieten ervan zolang als het duurt en probeer niet mee te gaan in de gekte.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat wij wat gemoedelijker zijn.
Nu denk/ weet ik dat FOK! niet meteen een ware weerspiegeling is van de maatschappij, maar zoals ik sommige mannen en vrouwen hier hoor... dat kennen wij inderdaad niet
Vrouwen op hogere leeftijd neuken is soberso al goor. Lekker boeiend hoe die verlepte tieten er dan nog bijhangenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Noem eens wat bekende Nederlanders, in de context van dit topic, uit het noorden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel het idee dat Vlaamse dames vaak veel nuchterder zijn daarin ja. Maar dat komt ook een beetje door de gooische gutmensch bubbel waarin een groot deel van de BN'ers zich begeeft. De dames hier in het noorden zijn bijvoorbeeld al totaal anders dan die domme gooische dozen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Danny het volgende:
[..]
idd. hilarisch en het programma staat, inclusief de sketch, nog gewoon online. In Nederland zou dat inmiddels ondenkbaar zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Bekijk deze YouTube-video
[ x ]
https://x.com/BaranyaWil63875/status/1914904613364404501
Waarom zou dit dan in Nederland 'ondenkbaar' zijn, doen alsof een winkeluitverkoop een oorlogsgebied is?quote:Op zondag 27 april 2025 06:49 schreef Danny het volgende:
[..]
idd. hilarisch en het programma staat, inclusief de sketch, nog gewoon online. In Nederland zou dat inmiddels ondenkbaar zijn.
De vraag is hoe lang het duurt voordat ook in België een groep mongolen op [s|X[/s] BlueSky hun kleutergedrag beloond zien met het krijgen van hun zin. Vooralsnog doen ze het in België in ieder geval vele, VELE malen beter dan hier in Nederland wat dat betreft. Jankende permagekwetsten moet je niet hun zin geven.
Wie is die knappe brunette uit dit filmpje?quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Bekijk deze YouTube-video
Die nieuwslezeres is Astrid Demeurequote:Op maandag 28 april 2025 13:45 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Wie is die knappe brunette uit dit filmpje?
Je hoeft het niet grappig te vinden.quote:Op zondag 27 april 2025 07:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou dit dan in Nederland 'ondenkbaar' zijn, doen alsof een winkeluitverkoop een oorlogsgebied is?
Verder vind ik de sketch niet heel grappig ofzo.
Aurélie Bofféquote:Op maandag 28 april 2025 13:45 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Dat is die van Lucky Letters.quote:Op maandag 28 april 2025 13:45 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Die vrachtwagenchauffeur?quote:
Hele knappe dame inderdaad.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:36 schreef Chandler het volgende:
Welmoed Sijtsma; wat een mooie en intelligente vrouw! en heel eerlijk, er zijn zat BNers waar ik mij wel een avondje mee wil vermaken maar al die namen...
Yup, en het mooie is dat ze redelijk vaak redelijk naturel is (weinig make-up op heeft). Dat trekt mij iig erg aan!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |