Of flink aan het Colombiaans marcheerpoeder natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:40 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Damn, sinds wanneer heeft die anorexia, die Alexia
Inderdaad, wtf..?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:40 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Damn, sinds wanneer heeft die anorexia, die Alexia
Die draait er een wokkel van.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ellen ten Damme. Lijkt me een ontzettend toffe vrouw.
Nog niet om haar afkomst. Gatver.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:33 schreef SemperLibertas het volgende:
Gravinfluencer Eloïse, gewoon om een keer een downie aan te douwem
Voor mij wel. Waar Schimmelpenninck in heeft gezeten zie je mij niet meer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 07:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Daar heeft wel kabouter Schimmelpenninck zijn pener al in zitten roeren. Maakt dat nog verschil?
Nou idd, same here.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Voor mij wel. Waar Schimmelpenninck in heeft gezeten zie je mij niet meer.
Echt? Ik heb nog stage gelopen bij Kellyquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:50 schreef Arjan456 het volgende:
Telt Kelly van der Veer uit Big Brother nog als bn'er?
Ik heb haar eind vorig jaar daadwerkelijk geneukt.
Ze werkt als raamprostituee in de geleenstraat in Den Haag.
Wel met haar mond dicht, neem ik aan?quote:
Die met die Jack Nicholson wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:33 schreef SemperLibertas het volgende:
Gravinfluencer Eloïse, gewoon om een keer een downie aan te douwem
Nee😳quote:Op zondag 22 februari 2026 10:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel met haar mond dicht, neem ik aan?
Viesterd.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:19 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
Nee😳
Das lastig als ze mij laat komen 🤤😂
En hoe was ze om te doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:50 schreef Arjan456 het volgende:
Telt Kelly van der Veer uit Big Brother nog als bn'er?
Ik heb haar eind vorig jaar daadwerkelijk geneukt.
Ze werkt als raamprostituee in de geleenstraat in Den Haag.
Sommige dingen moet je niet willen delen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:50 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Best goed, niet mij favoriet in de geleenstraat, maar zeker geil om een keer te neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |