Ken haar ex redelijk. Ze weet dat ze een knap ding is. Die draait er een wokkel van.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan ben je er nog niet, want ik denk dat ze een hoge moeilijkheidsgraad heeft.
Nou, daar ga je al. Een beroemde knapperd die ook nog eens goed is in bed. Ik weet niet hoe jouw gesprekskills zijn, maar dit moet een champions league gesprek worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ken haar ex redelijk. Ze weet dat ze een knap ding is. Die draait er een wokkel van.
En teveel makeup en die stem..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:39 schreef Marsenal het volgende:
Yolanthe is nog niet zo vaak genoemd maar is wel echt een moeilijk lekkere milf geworden, ondanks de spuitjes in het gezicht
[ afbeelding ]
Mooie dikke reet ook!
Het is inderdaad wel een vies ijdel mokkel maar vieze ijdele mokkels met zulke jiggly bits, is niet verkeerd.quote:
33 en single las ik toevallig vandaag. Ze zat op datingapps, maar werd steeds verwijderd, omdat ze niet geloofde dat zij het echt was. Je schijnt haar nu in de regio Utrecht tegen te kunnen komen en dan is ze er wel voor in.quote:
Ik installeer gelijk!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
33 en single las ik toevallig vandaag. Ze zat op datingapps, maar werd steeds verwijderd, omdat ze niet geloofde dat zij het echt was. Je schijnt haar nu in de regio Utrecht tegen te kunnen komen en dan is ze er wel voor in.
Succes!
Nee, ze is er nu juist mee gestopt en wil in het echt iemand tegenkomen die een goed gesprekje met haar aan durft te knopen.quote:
En anders maar niet eh.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou ja, ze komt er wel overheen.
Bende gij humeau ofzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 00:07 schreef Laugh het volgende:
Als ik op vrouwen zou vallen; Nanook van der Pol.
Mijn vriend begrijpt er niks van, ik begrijp niks van hem
Dat hoeft toch ook niet?quote:
ga dan terug naar Marokko daar stikt het van die types....quote:
Ik ben zelf gewoon nederlander.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:51 schreef Jdood het volgende:
[..]
ga dan terug naar Marokko daar stikt het van die types....
Vieze racist. Overigens ook veel mooie (gekrulde) Nederlandse brunettes hoor. Moeten die ook maar optyfen?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:51 schreef Jdood het volgende:
[..]
ga dan terug naar Marokko daar stikt het van die types....
Geen idee hoe ze heeft, maar vond haar altijd wel mooi. Ze zat o.a. in Flikken Rotterdam in het eerste seizoen ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:23 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon nederlander.
En ze komt oorspronkelijk uit Turkije en niet uit Marokko.
Maar ik zou geen nee zeggen voor sex met een lekkere Turkse of Marokkaanse. Ook als ze een hoofddoekje draagt.
Ortal Vriend bedoel je ??quote:Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heeft, maar vond haar altijd wel mooi. Ze zat o.a. in Flikken Rotterdam in het eerste seizoen ofzo.
sex --> seksquote:Op zondag 8 maart 2026 12:23 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon nederlander.
En ze komt oorspronkelijk uit Turkije en niet uit Marokko.
Maar ik zou geen nee zeggen voor sex met een lekkere Turkse of Marokkaanse. Ook als ze een hoofddoekje draagt.
Nee, die andere.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:38 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Ortal Vriend bedoel je ??
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:1280/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Zij ja. Die was wel lekker.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:04 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Maryam Hassouni ??
Ik had nog nooit van haar gehoord,maar ze is zeker lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |