abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220333288
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is inderdaad wel een vies ijdel mokkel maar vieze ijdele mokkels met zulke jiggly bits, is niet verkeerd.

Hoef er geen verkering mee verder.
Wel een type zak over de kop geworden hoor, zonde
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220333555
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wel een type zak over de kop geworden hoor, zonde
Als ze nou nooit botoxjes en al die dingen zou laten doen, hoe zou ze er dan uit hebben gezien? Ik denk met die jopen en aars, dat ze er alleen maar geweldiger uit had gezien, en dat is bij haar toch wel waar haar leven om draait. Maar goed, ze heeft haar keuzes gemaakt.
-nee-
pi_220336100
Randy Fokke
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  zaterdag 14 maart 2026 @ 08:17:30 #254
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_220337101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:16 schreef De_Melkboer het volgende:
Randy Fokke
[ link | afbeelding ]
Als ik haar zie denk ik altijd "dat is die lek-ke-re van Albert Heijn" op een specifieke melodie.
pi_220339604
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is inderdaad wel een vies ijdel mokkel maar vieze ijdele mokkels met zulke jiggly bits, is niet verkeerd.
[..]
:?
pi_220340066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:36 schreef CarbonC het volgende:

[..]
:?
Bewegende onderdelen.
-nee-
pi_220340548
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
33 en single las ik toevallig vandaag. Ze zat op datingapps, maar werd steeds verwijderd, omdat ze niet geloofde dat zij het echt was. Je schijnt haar nu in de regio Utrecht tegen te kunnen komen en dan is ze er wel voor in.

Succes!
Als die nog net zo afgetraind is als ze was, ben ik bang dat ik daarna in het ziekenhuis lig. Alhoewel ze toch ook een tijd met die ecto-DJ was, naam even kwijt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220341370
Mensen die Yolanthe noemen die goldigger met haar verrotte stem die het wel effe zou maken in Hollywood😅
pi_220341381
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:55 schreef Jdood het volgende:
Mensen die Yolanthe noemen die goldigger met haar verrotte stem die het wel effe zou maken in Hollywood😅
Ze heeft er alles aan gedaan om bn er te zijn en denk je dat pubers haar nog kennen die palingboer
pi_220341954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:55 schreef Jdood het volgende:
Mensen die Yolanthe noemen die goldigger met haar verrotte stem die het wel effe zou maken in Hollywood😅
Het is gewoon een lekker mokkel die ambitie toont. Volgens mij heeft ze nooit de arrogantie vertoond die jij haar nu toedicht. Ze heeft geprobeerd te werken in Hollywood, en dat is niet bijzonder geslaagd. Niks mis mee. Ondertussen is ze gewoon lekker financieel onafhankelijk op een plek waar de zon vaker schijnt dan hier dus ik denk dat nijdige maagden met kritiek haar niet per se bereiken.

Het beste is wel van het koppie af, maar ze lijkt mij gewoon goed geefbaar.
-nee-
pi_220342360
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is gewoon een lekker mokkel die ambitie toont. Volgens mij heeft ze nooit de arrogantie vertoond die jij haar nu toedicht. Ze heeft geprobeerd te werken in Hollywood, en dat is niet bijzonder geslaagd. Niks mis mee. Ondertussen is ze gewoon lekker financieel onafhankelijk op een plek waar de zon vaker schijnt dan hier dus ik denk dat nijdige maagden met kritiek haar niet per se bereiken.

Het beste is wel van het koppie af, maar ze lijkt mij gewoon goed geefbaar.
nee ze drong zich ook niet op met Sneijder, en Jan Smit ik denk dat jij een poster van haar hebt op je zolderkamer die botox snol is het niveau wat jij adoreerd. Ik wens jullie veel geluk en liefde in jullie relatie .
pi_220342566
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 18:24 schreef Jdood het volgende:

[..]
nee ze drong zich ook niet op met Sneijder, en Jan Smit ik denk dat jij een poster van haar hebt op je zolderkamer die botox snol is het niveau wat jij adoreerd. Ik wens jullie veel geluk en liefde in jullie relatie .
Ik ben gewoon aardig over een mokkel met grote borsten, dat komt omdat ik niet boos ben over mijn eigen seksualiteit.
-nee-
  zaterdag 14 maart 2026 @ 18:56:49 #263
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220342589
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 18:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik ben gewoon aardig over een mokkel met grote borsten, dat komt omdat ik niet boos ben over mijn eigen seksualiteit.
Ik heb haar seksueel ook altijd erg interessant gevonden, maar dat heeft niets te maken met haar borsten. Ik kan daar zo giftig om worden dat het altijd alleen maar over die borsten gaat. Zelfs de Emma Heesters lookalike dacht dat ze indruk maakte door weg te draaien terwijl ik haar helemaal niet interessant vond. Zo irritant allemaal.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220342816
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is gewoon een lekker mokkel die ambitie toont. Volgens mij heeft ze nooit de arrogantie vertoond die jij haar nu toedicht. Ze heeft geprobeerd te werken in Hollywood, en dat is niet bijzonder geslaagd. Niks mis mee. Ondertussen is ze gewoon lekker financieel onafhankelijk op een plek waar de zon vaker schijnt dan hier dus ik denk dat nijdige maagden met kritiek haar niet per se bereiken.

Het beste is wel van het koppie af, maar ze lijkt mij gewoon goed geefbaar.
Ambitie toont wat een grap ze ziet toch zelf wel dat ze geen talentloos is en er enigzins leuk uit ziet totdat ze gaat spreken hahaha als ik jou was zou ik maar een pornoster gaan versieren dat is hetzelfde niveau😅
pi_220342824
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:16 schreef Jdood het volgende:

[..]
Ambitie toont wat een grap ze ziet toch zelf wel dat ze gewoon talentloos is en er enigzins leuk uit ziet .totdat ze gaat spreken. hahaha als ik jou was zou ik maar een pornoster gaan versieren dat is hetzelfde niveau😅
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 maart 2026 @ 20:42:43 #266
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220343987
Doe eens niet zo zuur joh :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220344774
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:16 schreef Jdood het volgende:

[..]
Ambitie toont wat een grap ze ziet toch zelf wel dat ze geen talentloos is en er enigzins leuk uit ziet totdat ze gaat spreken hahaha als ik jou was zou ik maar een pornoster gaan versieren dat is hetzelfde niveau😅
Als ik geen verkering had zou ik Elly Clutch proberen, die is wel mijm soort smerig.
-nee-
  zondag 15 maart 2026 @ 10:47:58 #268
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220348185
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Als ik geen verkering had zou ik Elly Clutch proberen, die is wel mijm soort smerig.
Een vurige rooie. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220348264
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Als ik geen verkering had zou ik Elly Clutch proberen, die is wel mijm soort smerig.
Het is Ellie Lust
pi_220348395
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:01 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Het is Ellie Lust
Een mens kan zich vergissen!




Potato potato!
-nee-
pi_220348565


[ Bericht 100% gewijzigd door Arjan456 op 15-03-2026 12:06:43 ]
pi_220348609
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:55 schreef Jdood het volgende:
Mensen die Yolanthe noemen die goldigger met haar verrotte stem die het wel effe zou maken in Hollywood😅
POLL

  zondag 15 maart 2026 @ 12:21:37 #273
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220348665
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:31 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Een mens kan zich vergissen!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Potato potato!
Zo dan. Geen idee wie dat is, maar ik voel me er nu al toe aangetrokken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220349304
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zo dan. Geen idee wie dat is, maar ik voel me er nu al toe aangetrokken.
Ze was vroeger politieagente en doet nu iets in de media geloof ik.
-nee-
  zondag 15 maart 2026 @ 15:04:59 #275
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220349715
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ze was vroeger politieagente en doet nu iets in de media geloof ik.
Veel te knap om bij de politie te werken inderdaad.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')