Wat is daar mis mee? Is toch ontzettend knap? Alleen geen tieten.quote:
Smaken verschillen. Prima looks, maar ik snap wel dat niet iedereen haar superknap vindt.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch ontzettend knap? Alleen geen tieten.
Die drie zijn zo verschillend qua looks maar allemaal prima te doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:47 schreef Ad803351 het volgende:
Een bdsm sessie met de 3 zusjes van Og3ne.(ik onderdanig) lijkt me ook wel wat.
Die brunette is de enige leuke.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Die drie zijn zo verschillend qua looks maar allemaal prima te doen.
Dat kan, maar leuk is niet het enige criterium voor mij om seks met iemand te kunnen hebbenquote:
Stevige stalpoten.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:39 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Dat kan, maar leuk is niet het enige criterium voor mij om seks met iemand te kunnen hebbenPuur op basis van looks zou ik de andere twee niet afslaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blonde is met krullen overigens een stuk minder aantrekkelijk voor me.
"2 erwten op een plank" noemden wij dat vroeger.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch ontzettend knap? Alleen geen tieten.
Ik vind kleine tietjes juist aantrekkelijk bij een vrouw.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:45 schreef kitano het volgende:
[..]
"2 erwten op een plank" noemden wij dat vroeger.
Plank zeker niet, maar dat ze geen tieten heeft klopt.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:45 schreef kitano het volgende:
[..]
"2 erwten op een plank" noemden wij dat vroeger.
Huh? Maar Bert Visser is grappig, heeft geld, en is succesvol.quote:Op maandag 14 april 2025 12:24 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb nooit het gevoel gehad dat ik sex met iemand wou waar ik nooit mee heb gesproken. Nu had ik laatst wel een gesprekje met Bert Visser maar daar kreeg ik dat gevoel ook niet bij. Gelukkig.
Zeker nooit van theezakjes gehoord.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog afgezien van de vraag of kleine borsten aantrekkelijk zijn, heeft het nog een ander voordeel. Kleine borsten gaan op hogere leeftijd niet hangen, of veel minder.
Gaat er toch om of je er sex mee zou willen?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Huh? Maar Bert Visser is grappig, heeft geld, en is succesvol.
Voor sommigen speelt geld dan een rol?quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gaat er toch om of je er sex mee zou willen?
Dat is wel een beetje een gok hoor. Je kan beter dikke hangers hebben dan verrast worden door een vrouw met kleine borsten die alsnog zijn gaan hangen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog afgezien van de vraag of kleine borsten aantrekkelijk zijn, heeft het nog een ander voordeel. Kleine borsten gaan op hogere leeftijd niet hangen, of veel minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |