Haar broer mag er ook wezen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:02 schreef Grotetijd het volgende:
Eens. Wat een leukerd is dat ja, kan je ook gewoon lol mee hebben volgens mij
Zijn wel meer bv'ers. Kijk tegenwoordig wel wat Vlaamse programma's (komen eten, slimste mens, de mol, kamp jeroom, code van coppens vlaanderen, bake off vlaanderen, sas wie durft wint etc) en daar komen lekkere dames voorbij hoor. Leuk volk ook. Weinig woke geneuzel, harde grappen en (zelf)spot.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:29 schreef RealistAtheist het volgende:
Officieel geen BN'er maar BV'er: Marie Verhulst. Ze spreekt uiteraard wel gewoon Vlaams/Nederlands dus dan mag het vind ik. Wat een schatje is dat.
Vaneigensquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Danny het volgende:
Weinig woke geneuzel, harde grappen en (zelf)spot.
Klopt wel ja. Luister zelfs Belgische radio, gaat nooit over nieuws politiek of sport of ander geneuzel. Paar flauwe grappen en goede muziek. Thats it, en het is voldoende.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Zijn wel meer bv'ers. Kijk tegenwoordig wel wat Vlaamse programma's (komen eten, slimste mens, de mol, kamp jeroom, code van coppens vlaanderen, bake off vlaanderen, sas wie durft wint etc) en daar komen lekkere dames voorbij hoor. Leuk volk ook. Weinig woke geneuzel, harde grappen en (zelf)spot.
Ik heb inderdaad wel het idee dat Vlaamse dames vaak veel nuchterder zijn daarin ja. Maar dat komt ook een beetje door de gooische gutmensch bubbel waarin een groot deel van de BN'ers zich begeeft. De dames hier in het noorden zijn bijvoorbeeld al totaal anders dan die domme gooische dozen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Zijn wel meer bv'ers. Kijk tegenwoordig wel wat Vlaamse programma's (komen eten, slimste mens, de mol, kamp jeroom, code van coppens vlaanderen, bake off vlaanderen, sas wie durft wint etc) en daar komen lekkere dames voorbij hoor. Leuk volk ook. Weinig woke geneuzel, harde grappen en (zelf)spot.
Veruit de meeste Nederlandse dames zijn daar ook wel nuchter in hoor, alleen zodra ze in de media komen moeten ze laten zien hoezeer ze deugen en hoe woke ze zijn enzo. In België kan ik daar maar weinig mensen op betrappen. Het is alsof je zo terug de 90s in stapt qua gemoedelijkheid en humor. Niks geen haat en nijd of gechagrijn over oestrogeen of testosteron. Ja, op speels plagerige wijze, maar niet van dat gejank dat we hier aan moeten horen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel het idee dat Vlaamse dames vaak veel nuchterder zijn daarin ja. Maar dat komt ook een beetje door de gooische gutmensch bubbel waarin een groot deel van de BN'ers zich begeeft. De dames hier in het noorden zijn bijvoorbeeld al totaal anders dan die domme gooische dozen.
Ik denk inderdaad dat wij wat gemoedelijker zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Veruit de meeste Nederlandse dames zijn daar ook wel nuchter in hoor, alleen zodra ze in de media komen moeten ze laten zien hoezeer ze deugen en hoe woke ze zijn enzo. In België kan ik daar maar weinig mensen op betrappen. Het is alsof je zo terug de 90s in stapt qua gemoedelijkheid en humor. Niks geen haat en nijd of gechagrijn over oestrogeen of testosteron. Ja, op speels plagerige wijze, maar niet van dat gejank dat we hier aan moeten horen.
Ik zou zeggen. Genieten ervan zolang als het duurt en probeer niet mee te gaan in de gekte.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat wij wat gemoedelijker zijn.
Nu denk/ weet ik dat FOK! niet meteen een ware weerspiegeling is van de maatschappij, maar zoals ik sommige mannen en vrouwen hier hoor... dat kennen wij inderdaad niet
Vrouwen op hogere leeftijd neuken is soberso al goor. Lekker boeiend hoe die verlepte tieten er dan nog bijhangenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog afgezien van de vraag of kleine borsten aantrekkelijk zijn, heeft het nog een ander voordeel. Kleine borsten gaan op hogere leeftijd niet hangen, of veel minder.
Noem eens wat bekende Nederlanders, in de context van dit topic, uit het noorden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel het idee dat Vlaamse dames vaak veel nuchterder zijn daarin ja. Maar dat komt ook een beetje door de gooische gutmensch bubbel waarin een groot deel van de BN'ers zich begeeft. De dames hier in het noorden zijn bijvoorbeeld al totaal anders dan die domme gooische dozen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Danny het volgende:
[..]
idd. hilarisch en het programma staat, inclusief de sketch, nog gewoon online. In Nederland zou dat inmiddels ondenkbaar zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Bekijk deze YouTube-video
[ x ]
https://x.com/BaranyaWil63875/status/1914904613364404501
Waarom zou dit dan in Nederland 'ondenkbaar' zijn, doen alsof een winkeluitverkoop een oorlogsgebied is?quote:Op zondag 27 april 2025 06:49 schreef Danny het volgende:
[..]
idd. hilarisch en het programma staat, inclusief de sketch, nog gewoon online. In Nederland zou dat inmiddels ondenkbaar zijn.
De vraag is hoe lang het duurt voordat ook in België een groep mongolen op [s|X[/s] BlueSky hun kleutergedrag beloond zien met het krijgen van hun zin. Vooralsnog doen ze het in België in ieder geval vele, VELE malen beter dan hier in Nederland wat dat betreft. Jankende permagekwetsten moet je niet hun zin geven.
Wie is die knappe brunette uit dit filmpje?quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Bekijk deze YouTube-video
Die nieuwslezeres is Astrid Demeurequote:Op maandag 28 april 2025 13:45 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Wie is die knappe brunette uit dit filmpje?
Je hoeft het niet grappig te vinden.quote:Op zondag 27 april 2025 07:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou dit dan in Nederland 'ondenkbaar' zijn, doen alsof een winkeluitverkoop een oorlogsgebied is?
Verder vind ik de sketch niet heel grappig ofzo.
Aurélie Bofféquote:Op maandag 28 april 2025 13:45 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Dat is die van Lucky Letters.quote:Op maandag 28 april 2025 13:45 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Die vrachtwagenchauffeur?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |