Lekker sportweekendje voor de boeg.quote:
Geen idee. Hoezo ? Er zijn er al zoveel weg hier.quote:
Kwam deze naam opeens tegen. Was ook opeens weg. Was al wat ouder geloof ik.quote:Op zondag 13 april 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Hoezo ? Er zijn er al zoveel weg hier.
Ik moet vrijwel altijd 2 x op invoeren klikken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:00 schreef manny het volgende:
Tevens: ben ik nou de enige die om de haverklap dingen 2 keer moet posten op FOK! omdat de site weer vastloopt, of is dit voor iedereen hier (ahum, iedereen.....) herkenbaar.
Dat heb ik met FOK!quote:Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef borisz het volgende: Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.
Mooi!quote:Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef borisz het volgende:
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.
Over twee weken een weekje vrij.quote:
Eltinghquote:Op zondag 20 april 2025 08:47 schreef borisz het volgende:
Mornin. Haarhuis & Elting terugkijken in ATS.
Pijnlijk.quote:
2-5 verloren.quote:Op maandag 21 april 2025 14:43 schreef borisz het volgende:
Oei geen feest in Golfertown als het zo blijft...
Geweldig. Echt bekervoetbal.quote:
Niet kunnen kijken, maar erg leuk voor ze.quote:
Ja. Heel onverwachts en triest.quote:
Jopie en Jonnie.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef borisz het volgende:
Ook maar gewoon hier. Overlijden van Jonnie keerde toch de hele dag terug.
[ afbeelding ]
Twee grootheden. Beiden bij de grootsten in hun vak. Maar ook gewoon Johan en Jonnie gebleven.
Waarom stiekem ?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:44 schreef borisz het volgende:
Blijft facinerend hoe in twee maanden de Liberalen in Canada uit de dood zijn opgestaan.
Trudeau kondigde zn afscheid aan. Liberalen kiezen een relatieve buitenstaander, oud-bankier. En de Canada is geen 51e staat winnen ze de verkiezingen.
Komend weekend Australië. Ook daar een groot (anti-)Trumpeffect verwacht in het voordeel van Labor ipv de coalitie van Liberals/Conservatieven. Waarbij je de Australische Liberalen eerder kan vergelijken met de CSU in Beieren.
Ik had stiekem toch politicoloog moeten worden.
Ik heb zeker geen spijt van mn studie economie. Ik ben ook een econoom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zeker. Zeker.quote:
Ben helemaal murw gebeukt met dat nieuws tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:44 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Zeker.
Vanavond ook nog wel een aardig potje.
En, voor de afwisseling, we hebben een nieuwe oorlog met dit keer 2 landen met een oneindige hoeveelheid mensen.
Amen. Zelfbescherming. Als je hier echt over gaat nadenken, of gaat inleven wat die mensen meemaken in dat soort gebieden dan zit je zo een een depressie...quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben helemaal murw gebeukt met dat nieuws tegenwoordig.
Same. Ik was echt een nieuwsjunk maar heb heel veel afgezworen. Liever iemand die in 15 min een record aan pannenkoeken probeert te zetten dan het volgende bombardement. Treurig maar de waarheid.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:13 schreef manny het volgende:
[..]
Amen. Zelfbescherming. Als je hier echt over gaat nadenken, of gaat inleven wat die mensen meemaken in dat soort gebieden dan zit je zo een een depressie...
Moest ff googlen maar doe je de etappes achter elkaar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:37 schreef borisz het volgende:
Ik krijg genoeg mee. Maar ben gestopt met alles te kijken of veel te lezen![]()
Met Marskramerpad aangekomen in Deventer
Wandelend een fijne etappe door het groen. Verder niet zo veel te zien.
Morgen de overgangsetappe naar Klarenbeek voordat De Veluwe nadert.
Nee. Deze week vrij. Dus vandaag wel weer de hort op.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Moest ff googlen maar doe je de etappes achter elkaar?
Nice. Kan niet anders dan een heerlijke wedstrijd worden.quote:
Buiten FOK! wel.quote:
Nouquote:Op zondag 11 mei 2025 11:07 schreef golfer het volgende:
Vandaag ben ik voor 1x supporter van 010, er vanuit gaande dat mijn cluppie doet wat het moet doen.
Op deze manier geef je de titel alsnog weg.quote:
Alle reden om te juichen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:20 schreef borisz het volgende:
Om 18.45u gaan we weer juichen voor Telstarrrrrrrrrr
Voor een PSV - er ook hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 06:46 schreef mitt het volgende:
Goedemorgen
Voor de neutrale kijker is dit toch heerlijk.
Daar gingen we heen op schoolreis. is een klein kermis achtig iets ook als ik me goed herinner. 2 van die schavuiten noemden dat ding de hele tijd de pyramide van Auschwitz en kregen onwijs op hun flikker (mag ik dat zeggen) van de leraren. Dat is zo blijven hangen dat ik het jaaaaaren later nog een keer zei tegen een collega die daar was geweest met zijn gezin, per ongeluk, not my proudest moment.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:28 schreef borisz het volgende:
Tijd voor wolvenjacht en de Piramide van Austerlitz, al is die niet open ivm onderhoud. De Piramide stort in.
Speeltuin is er ook, maar niet langsgelopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:01 schreef manny het volgende:
[..]
Daar gingen we heen op schoolreis. is een klein kermis achtig iets ook als ik me goed herinner. 2 van die schavuiten noemden dat ding de hele tijd de pyramide van Auschwitz en kregen onwijs op hun flikker (mag ik dat zeggen) van de leraren. Dat is zo blijven hangen dat ik het jaaaaaren later nog een keer zei tegen een collega die daar was geweest met zijn gezin, per ongeluk, not my proudest moment.
Tot zover opa vertelt.
Dat is dan ook inmiddels zo beslotenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:56 schreef borisz het volgende:
Hopelijk besluit Zeist gewoon om deze wedstrijd tot einde te verklaren.
ADO heeft op 1 echte kans na NIETS laten zien in 178,5 minuut (er is nog 1,5m te spelen)
Dinsdag weer naar Schoonenberg.
Dit was nooit gelukt zonder de fundering die Frank de Boer heeft gelegd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef borisz het volgende:
Ohja De Cupfinal. Ooit zaten we dan bij Mick O'Connells.![]()
Maar Crystal Palace wint voor het eerst in 100+ jaar hun eerste prijs ooit. De FA CUP.
Nou niet alleen woensdag.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd lampies.
We hebben het woensdagavond cadeau gegeven.
Trauma erbij weer. Maar gelukkig minder heftig.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd lampies.
We hebben het woensdagavond cadeau gegeven.
Money talks....quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond finale Europa League. Blijft bizar dat een ploeg uit het rechter rijtje van de Premier League zich vanavond zal plaatsen voor de Champions League
En terecht. Finales zijn wel vaker niet goed, maar dit was echt belabberdquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:50 schreef borisz het volgende:
Wel de 1-0 gezien, maar daarna viel ik in slaap.
Zelfs helemaal niet gekeken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:50 schreef borisz het volgende:
Wel de 1-0 gezien, maar daarna viel ik in slaap.
Hoe oud is oudste dochter inmiddels?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:44 schreef mitt het volgende:
Gisteravond een gesprek met oudste dochter waarom Willem II, Willem II heet. En waarom niet Willem I?
Lesje voetbal en algemene kennis.
Opvoeding ++
Hoezo, ben ik te laat met de educatie?quote:
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?quote:
Jaren 80 vibes.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd Boris, jammer van wat er op het veld gebeurt na het laatste fluitsignaal
Jaren 80 vibes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 06:35 schreef borisz het volgende:
♫ we zingen hoempa hoempa tetete tetete tetete ♫
Goedemorgen
Hij was er gister nog.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:53 schreef mitt het volgende:
Is @:tong80 wel vaker zo lang vrijwillig weg? En z'n postaantallen dan
Veel plezier!quote:Op woensdag 28 mei 2025 04:26 schreef golfer het volgende:
Op Schiphol. Wachten tot we kunnen boarden voor onze vlucht naar Zakynthos.
3-0quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:03 schreef borisz het volgende:
Nog vier uur! En dan de wedstrijd der wedstrijden.
Helaasch...nog niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:03 schreef borisz het volgende:
Nog vier uur! En dan de wedstrijd der wedstrijden.
Eindelijk rendement op de miljarden oliedollars die er jarenlang in gestoken zijn.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 07:28 schreef borisz het volgende:
Gisteren was een oefenpot. Vandaag het echte werk.
Zit jouw vrijwillige Fok!loze tijd er weer op?quote:
Vanwaar de interesse ?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit jouw vrijwillige Fok!loze tijd er weer op?
Gewoon. Mag dat niet?quote:
Dat lijkt me nou niks voor jou!quote:Op zondag 1 juni 2025 10:32 schreef tong80 het volgende:
Ik had je met m'n dronken harses uitgescholden op Facebook
Klopt, want het was niet openbaar maar in de chat.quote:
Je hebt gelijk. Gaat nergens over. Sorry.....quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:21 schreef borisz het volgende:
Wat een feest.
In 2018 dichtbij. Daarvoor ook drie keer nacompetitie meegemaakt maar nooit dat er een serieuze kans was.
De grap was dat de open dag het hoogtepunt van het seizoen was. En nu na 47 jaar Telstar terug in de Eredivisie.
Te druk!?!?!?quote:Op maandag 2 juni 2025 07:46 schreef borisz het volgende:
Goedemorgen.![]()
HElaas te druk om naar de huldiging te gaan vanmiddag.
Ja. Moet twee dagen met vier Belgen optrekken die ons nieuwe IT-systeem gaan bouwen. Incluis diner vanavond.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:21 schreef borisz het volgende:
Wat een feest.
In 2018 dichtbij. Daarvoor ook drie keer nacompetitie meegemaakt maar nooit dat er een serieuze kans was.
De grap was dat de open dag het hoogtepunt van het seizoen was. En nu na 47 jaar Telstar terug in de Eredivisie.
Ja, wel een beetje. Al heb ik ondanks 2 kampioenschappen nog steeds geen spijt van het opzeggen van de seizoenskaartquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:54 schreef mitt het volgende:
Aan het einde van een voetbaljaar denk ik er wel eens over na om het wat minder te volgen. In de zomer mis ik voetbal helemaal niet en ook bij de start moet ik er weer helemaal in komen.
En voor je het weet volg, lees en kijk je weer alles. Hebben jullie ook zoiets?
Nee, kijk en volg steeds minder. Terwijl ik meer zou kunnen kijken mof volgen als ooit te voren. Voetbal is zo genivileerd. Wat ik volg is dan wel 100 %. Maar als je nu ziet dat Ajax een Weghorst heeft lopen en een "jonge" spits die er 4 maakt per jaar. Nu wordt Depaij weer opgetrommeld. We waren verwend in het bverleden. Tegenwoordig regeert het grote geld nog meer dan ooit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:54 schreef mitt het volgende:
Aan het einde van een voetbaljaar denk ik er wel eens over na om het wat minder te volgen. In de zomer mis ik voetbal helemaal niet en ook bij de start moet ik er weer helemaal in komen.
En voor je het weet volg, lees en kijk je weer alles. Hebben jullie ook zoiets?
Die moest ik googlen.quote:
Waarom plaats je dit zonder uitlegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:02 schreef borisz het volgende:
Peter Zoontjes aka Jomanda op 86-jarige leeftijd overleden.
Ik ken niet elke dorpsgek van een plaatsje in Noord-Holland.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:54 schreef borisz het volgende:
Omdat ik dacht dat jullie hem wel kenden
VI heeft een oud artikel online gezet https://www.vi.nl/pro/ter(...)e-fans-van-nederland
Van NK Luchtgitaarspelen tot beroemd 63e minuut vlagendrager, toeteraar en Bordenmaker. . Ondertussen bracht hij 25 jaar lang wedstrijdposters naar allerlei winkels in de gemeente Velsen. En 1 vd oprichters van de Supporterclub van Telstar.
Een kleurrijk supporter is niet meer.
Had toevallig een keer de VI gekocht toen dit artikel erin stond.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:54 schreef borisz het volgende:
Omdat ik dacht dat jullie hem wel kenden
VI heeft een oud artikel online gezet https://www.vi.nl/pro/ter(...)e-fans-van-nederland
Van NK Luchtgitaarspelen tot beroemd 63e minuut vlagendrager, toeteraar en Bordenmaker. . Ondertussen bracht hij 25 jaar lang wedstrijdposters naar allerlei winkels in de gemeente Velsen. En 1 vd oprichters van de Supporterclub van Telstar.
Een kleurrijk supporter is niet meer.
Ik schrijf wekelijks dit soort verhalen op de Front Page van FOK! al jaren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Had toevallig een keer de VI gekocht toen dit artikel erin stond.
Mooi verhaal, toch zonde voor zo'n man dat hij dit niet meer mee mag maken.
Shame on you!quote:Op zondag 8 juni 2025 20:32 schreef borisz het volgende:
Van de 127 mannen-partijen op RG heb ik er 126 overgeslagen.
Nr 127 is wel zeer de moeite waard
Nu begrijp ik deze post pas.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:32 schreef borisz het volgende:
Van de 127 mannen-partijen op RG heb ik er 126 overgeslagen.
Nr 127 is wel zeer de moeite waard
Niet in ADHD ?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:17 schreef borisz het volgende:
Morning.
Onze kandidaat-lijsttrekkers hebben vandaag twee pagina's in het HD gekregen. Vanavond presentatieavond.
Destijds gezien in Rialto.quote:Sandra Beerends reconstrueert Joods Amsterdam in het interbellum via het fictieve verhaal van Rusha. Dit docudrama, samengesteld uit archiefmateriaal, put uit getuigenissen van Joodse Amsterdammers over hun vooroorlogse leven. De 17-jarige Rusha (stem: Rifka Lodeizen) correspondeert met haar naar Nederlands Indië geëmigreerde broer Max. Door haar brieven ontstaat een intiem portret van de Joodse gemeenschap in Amsterdam voor de Tweede Wereldoorlog.
Ook al eens gezien via Pathé Thuis.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:31 schreef borisz het volgende:
Docu Nesjomme vanavond op TV.
[..]
Destijds gezien in Rialto.
Nu ook hier te horen.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:41 schreef golfer het volgende:
Op het circuit van Zandvoort zijn de jaarlijkse Historic Races aan de gang met oude race-auto's en die maken veel meer lawaai dan de moderne bolides. En met de Zuidwester wind lijkt het wel alsof ze in onze achtertuin bezig zijn.
Wat een herrie.
Heerlijk vroeger de geluiden uit de Uiterwaarden bij de jaarlijkse motorcross met Pinksteren.quote:
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 23 juni 2025 21:43 schreef borisz het volgende:
Ma wordt overmorgen 65. We hebben het gisteren alvast gevierdborisz in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35
Leuk. Waar te zien ?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef borisz het volgende:
NL U19 voor het eerst in 55 jaar naar de finale van het EK!
U17 is deze eeuw meerdere keren kampioen geworden. Met Foppe lukte het 2x bij U21, maar U19 speelde in 2017 de laatste keer een halve finale en daarvoor was het 1995.
Ik zag het al. Leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Over twee dagen 20u bij Ziggo. Die heeft alle jeugdtoernooien.
Morgen de SF U21 tegen Engeland om 18u.
En ze zijn Europees kampioen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef borisz het volgende:
NL U19 voor het eerst in 55 jaar naar de finale van het EK!
U17 is deze eeuw meerdere keren kampioen geworden. Met Foppe lukte het 2x bij U21, maar U19 speelde in 2017 de laatste keer een halve finale en daarvoor was het 1995.
Kampioenen.quote:
Van het EK vrouwen verwacht ik eigenlijk niet heel veel van de Leeuwinnen...quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:13 schreef borisz het volgende:
Zeist heeft een leuke EK-zomer zo.
Twee titels (U19m, U17v) en een halve finale(U21m). U19v haalde de laatste vier dan niet. Alleen U17m ontbrak op hun toernooi.
Of groepsfase eruit of Europees kampioen. Er is met deze groep geen tussenweg.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van het EK vrouwen verwacht ik eigenlijk niet heel veel van de Leeuwinnen...
Wil je dat laatste woord nooit meer gebruiken ?quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van het EK vrouwen verwacht ik eigenlijk niet heel veel van de Leeuwinnen...
Hou je je een beetje koest de komende dagen met die hitte?quote:
Ik moet wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Hou je je een beetje koest de komende dagen met die hitte?
Geen problemen, alleen die nachten vind ik rot. Maar verder weinig aan te doen. Liever dit weer dan kou en regen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet wel.Ik merkte de laatste tijd echt dat ik hartpatiënt ben. Gelukkig is het niet altijd zo heet. Red jij het ?
Gelukkig wel. We mochten vandaag een uur eerder beginnen. 12 uur mogen we stoppen, maar dan was ik sws wel klaar geweestquote:
Jarenlang vaste gast in NH Sportcafé op Radio Noord-Holland.quote:
Goeiemorgen. Wel deze shit wedstrijden, maar volgend jaar niet alle WK-wedstrijden bij NPO.quote:
quote:
Vandaag Poeleke ? Goeiemorgenquote:
In mijn hoofd ook. Moet je nagaan wat voor baas het was.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In m'n geheugen heeft hij veel langer in Nederland gespeeld.
Precies. Geweldige doelman.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:18 schreef mitt het volgende:
[..]
In mijn hoofd ook. Moet je nagaan wat voor baas het was.
Doe je ook de Vierdaagse?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:09 schreef borisz het volgende:
Rustdag vandaag na twee wandeldagen en 45km in de benen.![]()
Hoewel wel naar de sportschool geweest vanmorgen
Niet die van Nijmegen. Mij te drukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |