Buiten FOK! wel.quote:
Nouquote:Op zondag 11 mei 2025 11:07 schreef golfer het volgende:
Vandaag ben ik voor 1x supporter van 010, er vanuit gaande dat mijn cluppie doet wat het moet doen.
Op deze manier geef je de titel alsnog weg.quote:
Alle reden om te juichen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:20 schreef borisz het volgende:
Om 18.45u gaan we weer juichen voor Telstarrrrrrrrrr
Voor een PSV - er ook hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 06:46 schreef mitt het volgende:
Goedemorgen
Voor de neutrale kijker is dit toch heerlijk.
Daar gingen we heen op schoolreis. is een klein kermis achtig iets ook als ik me goed herinner. 2 van die schavuiten noemden dat ding de hele tijd de pyramide van Auschwitz en kregen onwijs op hun flikker (mag ik dat zeggen) van de leraren. Dat is zo blijven hangen dat ik het jaaaaaren later nog een keer zei tegen een collega die daar was geweest met zijn gezin, per ongeluk, not my proudest moment.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:28 schreef borisz het volgende:
Tijd voor wolvenjacht en de Piramide van Austerlitz, al is die niet open ivm onderhoud. De Piramide stort in.
Speeltuin is er ook, maar niet langsgelopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:01 schreef manny het volgende:
[..]
Daar gingen we heen op schoolreis. is een klein kermis achtig iets ook als ik me goed herinner. 2 van die schavuiten noemden dat ding de hele tijd de pyramide van Auschwitz en kregen onwijs op hun flikker (mag ik dat zeggen) van de leraren. Dat is zo blijven hangen dat ik het jaaaaaren later nog een keer zei tegen een collega die daar was geweest met zijn gezin, per ongeluk, not my proudest moment.
Tot zover opa vertelt.
Dat is dan ook inmiddels zo beslotenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:56 schreef borisz het volgende:
Hopelijk besluit Zeist gewoon om deze wedstrijd tot einde te verklaren.
ADO heeft op 1 echte kans na NIETS laten zien in 178,5 minuut (er is nog 1,5m te spelen)
Dinsdag weer naar Schoonenberg.
Dit was nooit gelukt zonder de fundering die Frank de Boer heeft gelegd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef borisz het volgende:
Ohja De Cupfinal. Ooit zaten we dan bij Mick O'Connells.![]()
Maar Crystal Palace wint voor het eerst in 100+ jaar hun eerste prijs ooit. De FA CUP.
Nou niet alleen woensdag.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd lampies.
We hebben het woensdagavond cadeau gegeven.
Trauma erbij weer. Maar gelukkig minder heftig.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd lampies.
We hebben het woensdagavond cadeau gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |