Zeker. Zeker.quote:
Ben helemaal murw gebeukt met dat nieuws tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:44 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Zeker.
Vanavond ook nog wel een aardig potje.
En, voor de afwisseling, we hebben een nieuwe oorlog met dit keer 2 landen met een oneindige hoeveelheid mensen.
Amen. Zelfbescherming. Als je hier echt over gaat nadenken, of gaat inleven wat die mensen meemaken in dat soort gebieden dan zit je zo een een depressie...quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben helemaal murw gebeukt met dat nieuws tegenwoordig.
Same. Ik was echt een nieuwsjunk maar heb heel veel afgezworen. Liever iemand die in 15 min een record aan pannenkoeken probeert te zetten dan het volgende bombardement. Treurig maar de waarheid.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:13 schreef manny het volgende:
[..]
Amen. Zelfbescherming. Als je hier echt over gaat nadenken, of gaat inleven wat die mensen meemaken in dat soort gebieden dan zit je zo een een depressie...
Moest ff googlen maar doe je de etappes achter elkaar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:37 schreef borisz het volgende:
Ik krijg genoeg mee. Maar ben gestopt met alles te kijken of veel te lezen![]()
Met Marskramerpad aangekomen in Deventer
Wandelend een fijne etappe door het groen. Verder niet zo veel te zien.
Morgen de overgangsetappe naar Klarenbeek voordat De Veluwe nadert.
Nee. Deze week vrij. Dus vandaag wel weer de hort op.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Moest ff googlen maar doe je de etappes achter elkaar?
Nice. Kan niet anders dan een heerlijke wedstrijd worden.quote:
Buiten FOK! wel.quote:
Nouquote:Op zondag 11 mei 2025 11:07 schreef golfer het volgende:
Vandaag ben ik voor 1x supporter van 010, er vanuit gaande dat mijn cluppie doet wat het moet doen.
Op deze manier geef je de titel alsnog weg.quote:
Alle reden om te juichen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:20 schreef borisz het volgende:
Om 18.45u gaan we weer juichen voor Telstarrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |