Kampioenen.quote:
Van het EK vrouwen verwacht ik eigenlijk niet heel veel van de Leeuwinnen...quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:13 schreef borisz het volgende:
Zeist heeft een leuke EK-zomer zo.
Twee titels (U19m, U17v) en een halve finale(U21m). U19v haalde de laatste vier dan niet. Alleen U17m ontbrak op hun toernooi.
Of groepsfase eruit of Europees kampioen. Er is met deze groep geen tussenweg.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van het EK vrouwen verwacht ik eigenlijk niet heel veel van de Leeuwinnen...
Wil je dat laatste woord nooit meer gebruiken ?quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van het EK vrouwen verwacht ik eigenlijk niet heel veel van de Leeuwinnen...
Hou je je een beetje koest de komende dagen met die hitte?quote:
Ik moet wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Hou je je een beetje koest de komende dagen met die hitte?
Geen problemen, alleen die nachten vind ik rot. Maar verder weinig aan te doen. Liever dit weer dan kou en regen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet wel.Ik merkte de laatste tijd echt dat ik hartpatiënt ben. Gelukkig is het niet altijd zo heet. Red jij het ?
Gelukkig wel. We mochten vandaag een uur eerder beginnen. 12 uur mogen we stoppen, maar dan was ik sws wel klaar geweestquote:
Jarenlang vaste gast in NH Sportcafé op Radio Noord-Holland.quote:
Goeiemorgen. Wel deze shit wedstrijden, maar volgend jaar niet alle WK-wedstrijden bij NPO.quote:
quote:
Vandaag Poeleke ? Goeiemorgenquote:
In mijn hoofd ook. Moet je nagaan wat voor baas het was.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In m'n geheugen heeft hij veel langer in Nederland gespeeld.
Precies. Geweldige doelman.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:18 schreef mitt het volgende:
[..]
In mijn hoofd ook. Moet je nagaan wat voor baas het was.
Doe je ook de Vierdaagse?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:09 schreef borisz het volgende:
Rustdag vandaag na twee wandeldagen en 45km in de benen.![]()
Hoewel wel naar de sportschool geweest vanmorgen
Niet die van Nijmegen. Mij te drukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |