Lekker sportweekendje voor de boeg.quote:
Geen idee. Hoezo ? Er zijn er al zoveel weg hier.quote:
Kwam deze naam opeens tegen. Was ook opeens weg. Was al wat ouder geloof ik.quote:Op zondag 13 april 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Hoezo ? Er zijn er al zoveel weg hier.
Ik moet vrijwel altijd 2 x op invoeren klikken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:00 schreef manny het volgende:
Tevens: ben ik nou de enige die om de haverklap dingen 2 keer moet posten op FOK! omdat de site weer vastloopt, of is dit voor iedereen hier (ahum, iedereen.....) herkenbaar.
Dat heb ik met FOK!quote:Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef borisz het volgende: Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.
Mooi!quote:Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef borisz het volgende:
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.
Over twee weken een weekje vrij.quote:
Eltinghquote:Op zondag 20 april 2025 08:47 schreef borisz het volgende:
Mornin. Haarhuis & Elting terugkijken in ATS.
Pijnlijk.quote:
2-5 verloren.quote:Op maandag 21 april 2025 14:43 schreef borisz het volgende:
Oei geen feest in Golfertown als het zo blijft...
Geweldig. Echt bekervoetbal.quote:
Niet kunnen kijken, maar erg leuk voor ze.quote:
Ja. Heel onverwachts en triest.quote:
Jopie en Jonnie.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef borisz het volgende:
Ook maar gewoon hier. Overlijden van Jonnie keerde toch de hele dag terug.
[ afbeelding ]
Twee grootheden. Beiden bij de grootsten in hun vak. Maar ook gewoon Johan en Jonnie gebleven.
Waarom stiekem ?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:44 schreef borisz het volgende:
Blijft facinerend hoe in twee maanden de Liberalen in Canada uit de dood zijn opgestaan.
Trudeau kondigde zn afscheid aan. Liberalen kiezen een relatieve buitenstaander, oud-bankier. En de Canada is geen 51e staat winnen ze de verkiezingen.
Komend weekend Australië. Ook daar een groot (anti-)Trumpeffect verwacht in het voordeel van Labor ipv de coalitie van Liberals/Conservatieven. Waarbij je de Australische Liberalen eerder kan vergelijken met de CSU in Beieren.
Ik had stiekem toch politicoloog moeten worden.
Ik heb zeker geen spijt van mn studie economie. Ik ben ook een econoom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zeker. Zeker.quote:
Ben helemaal murw gebeukt met dat nieuws tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:44 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Zeker.
Vanavond ook nog wel een aardig potje.
En, voor de afwisseling, we hebben een nieuwe oorlog met dit keer 2 landen met een oneindige hoeveelheid mensen.
Amen. Zelfbescherming. Als je hier echt over gaat nadenken, of gaat inleven wat die mensen meemaken in dat soort gebieden dan zit je zo een een depressie...quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben helemaal murw gebeukt met dat nieuws tegenwoordig.
Same. Ik was echt een nieuwsjunk maar heb heel veel afgezworen. Liever iemand die in 15 min een record aan pannenkoeken probeert te zetten dan het volgende bombardement. Treurig maar de waarheid.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:13 schreef manny het volgende:
[..]
Amen. Zelfbescherming. Als je hier echt over gaat nadenken, of gaat inleven wat die mensen meemaken in dat soort gebieden dan zit je zo een een depressie...
Moest ff googlen maar doe je de etappes achter elkaar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:37 schreef borisz het volgende:
Ik krijg genoeg mee. Maar ben gestopt met alles te kijken of veel te lezen![]()
Met Marskramerpad aangekomen in Deventer
Wandelend een fijne etappe door het groen. Verder niet zo veel te zien.
Morgen de overgangsetappe naar Klarenbeek voordat De Veluwe nadert.
Nee. Deze week vrij. Dus vandaag wel weer de hort op.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Moest ff googlen maar doe je de etappes achter elkaar?
Nice. Kan niet anders dan een heerlijke wedstrijd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |