Money talks....quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond finale Europa League. Blijft bizar dat een ploeg uit het rechter rijtje van de Premier League zich vanavond zal plaatsen voor de Champions League
En terecht. Finales zijn wel vaker niet goed, maar dit was echt belabberdquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:50 schreef borisz het volgende:
Wel de 1-0 gezien, maar daarna viel ik in slaap.
Zelfs helemaal niet gekeken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:50 schreef borisz het volgende:
Wel de 1-0 gezien, maar daarna viel ik in slaap.
Hoe oud is oudste dochter inmiddels?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:44 schreef mitt het volgende:
Gisteravond een gesprek met oudste dochter waarom Willem II, Willem II heet. En waarom niet Willem I?
Lesje voetbal en algemene kennis.
Opvoeding ++
Hoezo, ben ik te laat met de educatie?quote:
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?quote:
Jaren 80 vibes.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd Boris, jammer van wat er op het veld gebeurt na het laatste fluitsignaal
Jaren 80 vibes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 06:35 schreef borisz het volgende:
♫ we zingen hoempa hoempa tetete tetete tetete ♫
Goedemorgen
Hij was er gister nog.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:53 schreef mitt het volgende:
Is @:tong80 wel vaker zo lang vrijwillig weg? En z'n postaantallen dan
Veel plezier!quote:Op woensdag 28 mei 2025 04:26 schreef golfer het volgende:
Op Schiphol. Wachten tot we kunnen boarden voor onze vlucht naar Zakynthos.
3-0quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:03 schreef borisz het volgende:
Nog vier uur! En dan de wedstrijd der wedstrijden.
Helaasch...nog niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:03 schreef borisz het volgende:
Nog vier uur! En dan de wedstrijd der wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |