quote:
Super mooie beestjes zijn dat. Als we een weekendje naar bijv een landal park gaan wat in de bossen ligt, dan kopen we ook altijd van die nootjes enzo die we dan ophangen, zodat we eekhoorntjes kunnen kijken. Bij ons thuis kost het al moeite om elk jaar wat musjes en vinkjes terug te krijgen in onze achtertuin.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
IK heb weer bezoek, het eekhoorntje zit weer te eten in mijn tuin
Oh geweldig.quote:
er zijn meer mods op BB he @Gert bijvquote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat je het druk had met BB @:Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?
gevonden maar de OP blijkbaar weggehaaldquote:Op woensdag 9 april 2025 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou
toen met die revoluties in het midden oosten werd er tijdelijk een forum op getuigd en stond er in NWS ineens een topic, alles MO gerelateerd moet vanaf nu in MO, topics gelijk verplaatst dit dat alles zonder de NWS mods te informeren
dat linkje naar het nieuwe forum heb ik stiekom veranderd naar Rick Astleys megahit
heeft er maanden gestaan want niemand klikt dat blijkbaar
heb ik maanden om gegiegeld als een heel klein meisje
Het is leuk om naar te kijken, er komen er dus meerdere, een iets grotere heb ik al gezien en nu deze kleine En ze weten de weg. Ze klimmen of in de heg of gaan op het vogelhuisje staan en dan ineens zijn ze weg naar de andere kant van de tuin waar water staatquote:Op woensdag 9 april 2025 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Super mooie beestjes zijn dat. Als we een weekendje naar bijv een landal park gaan wat in de bossen ligt, dan kopen we ook altijd van die nootjes enzo die we dan ophangen, zodat we eekhoorntjes kunnen kijken. Bij ons thuis kost het al moeite om elk jaar wat musjes en vinkjes terug te krijgen in onze achtertuin.
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
gevonden maar de OP blijkbaar weggehaald
Snakey in FB / Vreemde grap?
moet nog steeds giebelen
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ik vind persoonlijk alleen modden fijner.
En ik was niet helemaal alleen het, Gert was er ook en daar overleg ik dan ook veel mee. Wij zitten op een lijn en kunnen heel goed samen. Je moet ook wel wat met BB hebben anders snap je er geen bal van![]()
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.
Spuit 11quote:
waar gaat dit overquote:Op woensdag 9 april 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het al was @:Paul
We hebben in RLS ook een SC die niet hard loopt ALs BB dicht gaat dan komen er wel een paar daarheen druppelen
In de lucht, maar het schijnt door de wolken heenquote:
Heel lichtjes hier ook...quote:Op woensdag 9 april 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de lucht, maar het schijnt door de wolken heen
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk om naar te kijken, er komen er dus meerdere, een iets grotere heb ik al gezien en nu deze kleine En ze weten de weg. Ze klimmen of in de heg of gaan op het vogelhuisje staan en dan ineens zijn ze weg naar de andere kant van de tuin waar water staat
Ze zouden je buren moeten kielhalen of je buren zonder pardon uit hun huis zettenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Echt leuk om te kunnen aanschouwen vanuit je huis lijkt me. Een jaar terug zijn er bij achterburen grote bomen weggehaald helaas. We hebben steeds voedsel voor vogeltjes en met het jaar kwamen er meer bij. Maar dat is nu daardoor weer minder geworden. Die vogeltjes voelden zich zo op het gemak dat ze koolmeesjes op een gegeven moment door de openstaande deur naar binnen vlogen en op ons staande wasrek gingen zitten
Dat jij in de COS De link van hier heb gezetquote:
O wat leuk is dat, zo ver gaat hier niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Echt leuk om te kunnen aanschouwen vanuit je huis lijkt me. Een jaar terug zijn er bij achterburen grote bomen weggehaald helaas. We hebben steeds voedsel voor vogeltjes en met het jaar kwamen er meer bij. Maar dat is nu daardoor weer minder geworden. Die vogeltjes voelden zich zo op het gemak dat ze koolmeesjes op een gegeven moment door de openstaande deur naar binnen vlogen en op ons staande wasrek gingen zitten
Nog even en ze schuiven 's ochtends aan bij het ontbijt voor wat broodkruimeltjesquote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ja wel erg zonde. Voordeel voor anderen is wel dat we nu veel langere periode zon in onze tuin hebben (hoeft van mij niet) en andere buren geen overlast van blad in de tuin. Maargoed, persoonlijk had ik ze liever nog gehad en genoten van de vogeltjes.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zouden je buren moeten kielhalen of je buren zonder pardon uit hun huis zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |