SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Maar jij hebt al lekkere Spitskool met tomaat, rijst en kipquote:
How can I make this topic about me?![]()
Ja ander keertje maar pizzaquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij hebt al lekkere Spitskool met tomaat, rijst en kip![]()
![]()
Oeh jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Samen een grote pizza eten
Zo romantisch![]()
![]()
Nu dan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die was er eerder vandaag wel een paar keerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat was een optiequote:Op dinsdag 8 april 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had pizza met vis verwacht, omdat blub![]()
Gisteren al een bord sardientjes weg gewerktquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had pizza met vis verwacht, omdat blubHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben je op sardinië?quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren al een bord sardientjes weg gewerktI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als ze een vissenkom hebben waar je je autosleutel in moet doen, dan is dat niet blubblubquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen de spannende activiteiten
Big Swing in GraskopBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Omega 3 voor een maandquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren al een bord sardientjes weg gewerkt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo ken ik je nietquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog niet voldoende gebolkt daarvoor?quote:I'm surrounded by morons!
Nee maar ik was ergens waarvan 3 Italianen los van elkaar zeiden je moet daar etenquote:
En eenmaal daar zei ik: ik wil 2 gangen, verras meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die begrijp ik niet goedquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ze een vissenkom hebben waar je je autosleutel in moet doen, dan is dat niet blubblub
Catering aan huisWerewolf![]()
Heb ook iedere ochtend zaad in mijn yoghurtquote:
Vooral zonnebloem pitten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat kreeg je als tweede gang?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar ik was ergens waarvan 3 Italianen los van elkaar zeiden je moet daar eten
En eenmaal daar zei ik: ik wil 2 gangen, verras meI'm surrounded by morons!
Hou jij van zaad?quote:I'm surrounded by morons!
* Fogel heeft sesamzaad op zijn eten gedaan vandaag
I'm surrounded by morons!
Klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pesoso (denk ik?) Iets van een lang gegaard vlees
Tevens wil er iemand vechten over hoe ik mijn pizza achter laat?
[ link | afbeelding ]
Vechten is niet nodig, ik laat vaak genoeg korsten achter, maar daar zitten dan geen bijtafdrukken op.I'm surrounded by morons!
Van korstjes krijg je borstjesquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht.
Vechten is niet nodig, ik laat vaak genoeg korsten achter, maar daar zitten dan geen bijtafdrukken op.
*Lust geen koffie*![]()
Daar ben je al ruim in voorzienquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Van korstjes krijg je borstjes
Kan ik nietquote:
Maar ik denk dat ik niet de juiste spieren heb in mijn tong daarvoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vooralquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb ook iedere ochtend zaad in mijn yoghurt
Vooral zonnebloem pittenUw ADH vitamine Worst
NghI'm surrounded by morons!
Dus ik moet achterhalen waar mijn verfstalen zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja er is ook chiaquote:
Maar er staan vooral 8 potjes met opties en ik herken er maar 3 dus yoloHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ik had twee lepels toen ze het op tafel zette
Ze keek
Vraagt of ik alleen ben
Ik zeg ja
Ze haalt 1 lepel eruit en neemt die mee![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Heb per ongeluk toch wat korstjes op, mijn bh zit kut
Dus zo naar de wc , die uit doen, naar de auto lopen met mijn acht eieren
*Lust geen koffie*![]()
Vanavond Nachoschotel gegeten, gemaakt door een vriend
800 gram
1150 Kcal![]()
Leef vandaag op 1 bak skyrr met cruesli + dit. Dus ik zit gelukkig nog ruim binnen de marge
Maar ben echt blij dat hij dit maar 1x per 6 maanden maakt
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik euhquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
Vanavond Nachoschotel gegeten, gemaakt door een vriend
800 gram
[ afbeelding ]
1150 Kcal![]()
Leef vandaag op 1 bak skyrr met cruesli + dit. Dus ik zit gelukkig nog ruim binnen de marge
Maar ben echt blij dat hij dit maar 1x per 6 maanden maakt
Ik zit deze week niet binnen de margeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sint
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat mijn app zegt dat ik max mag eten is +- 2600. Ik heb mezelf als absoluut maximum 2k gegeven, zodat als er een keer een dag is dat ik niets kan invullen of als ik gewoon lekker met mensen weg ben en het mij niet zo boeit, dat het dan niet uitmaakt.
Zit daar vandaag ook nog onder dus ben tevreden.Well, life can be a riot
Sims opgestart, maar dat duurt een uur met laden en dan geen zin meer hebbenTrotste mama van Ambar
Vind ik ookWell, life can be a riot
Ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is het nou alleen de bedoeling om wat te zeggen hierzo?
Hallo ben nieuw hier op dit gedeelte van het forum
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
De laatste hand leggen aan "Het leven van Jyske", met een stukje aan Sinterklaaskapoentje, hij deed ook mee met de te gek gave kraamcadeau actie van enkele weken terug. Ergens denk ik; dit moet ik er gewoon in zetten, omdat leven en dood dicht bij elkaar liggen. Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Hallo ben nieuw hier op dit gedeelte van het forum
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je mag hier zeker wat zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Hallo ben nieuw hier op dit gedeelte van het forumHallo Joyce
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:40 schreef _UserName_ het volgende:
De laatste hand leggen aan "Het leven van Jyske", met een stukje aan Sinterklaaskapoentje, hij deed ook mee met de te gek gave kraamcadeau actie van enkele weken terug. Ergens denk ik; dit moet ik er gewoon in zetten, omdat leven en dood dicht bij elkaar liggen. Wat vinden jullie?Ik vind het mooi, geschreven vanuit je hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De laatste hand leggen aan "Het leven van Jyske", met een stukje aan Sinterklaaskapoentje, hij deed ook mee met de te gek gave kraamcadeau actie van enkele weken terug. Ergens denk ik; dit moet ik er gewoon in zetten, omdat leven en dood dicht bij elkaar liggen. Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je kunt gezellig meekletsen met dat wat hier besproken wordt, en verder is dit ook een spelletje: posten en hopen dat het even duurt voor een ander ook een post plaatst.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Hallo ben nieuw hier op dit gedeelte van het forumHow can I make this topic about me?![]()
De laatste hand leggen aan "Het leven van Jyske", met een stukje aan Sinterklaaskapoentje, hij deed ook mee met de te gek gave kraamcadeau actie van enkele weken terug. Ergens denk ik; dit moet ik er gewoon in zetten, omdat leven en dood dicht bij elkaar liggen. Wat vinden jullie?MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
In jouw geval niet langquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt gezellig meekletsen met dat wat hier besproken wordt, en verder is dit ook een spelletje: posten en hopen dat het even duurt voor een ander ook een post plaatst.
Even niet op Fok en dan met dit nieuws terugkomen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De laatste hand leggen aan "Het leven van Jyske", met een stukje aan Sinterklaaskapoentje, hij deed ook mee met de te gek gave kraamcadeau actie van enkele weken terug. Ergens denk ik; dit moet ik er gewoon in zetten, omdat leven en dood dicht bij elkaar liggen. Wat vinden jullie?Heel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK en je mag posten wanneer je wilt? Hahahaquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welkom!
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hallo en gelukkig maar dat het magquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je mag hier zeker wat zeggenHallo Joyce
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja heftig he, jij kent hem natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Even niet op Fok en dan met dit nieuws terugkomen![]()
![]()
Ja is makkelijk verders ben benieuwd haha en dank je welquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt gezellig meekletsen met dat wat hier besproken wordt, en verder is dit ook een spelletje: posten en hopen dat het even duurt voor een ander ook een post plaatst.
Ja je mag altijd posten. Dat moet ook wel, want dan pas gaat de minuut om punten te pakken natuurlijk in.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
OK en je mag posten wanneer opgenomen wilt? HahahaHow can I make this topic about me?![]()
Ja ok ik snap hemquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je mag altijd posten. Dat moet ook wel, want dan pas gaat de minuut om punten te pakken natuurlijk in.
Ja uiteraard, daarmee voorkom je dat anderen punten halenquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
OK en je mag posten wanneer je wilt? Hahaha
Ik speel junes journey heel wat andersI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
alleen het is niet slim om jezelf punten te ontnemen zoals ik zojuist deed door 2x achter elkaar te posten
Ja ik ook als die niet steeds zou crashen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
O die vind ik niet zo, ben meer van sims 3
Sims 4 is wel beter bouwenTrotste mama van Ambar
BolkI'm surrounded by morons!
DubbelbolkI'm surrounded by morons!
Oh dan gaan er punten af?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:49 schreef _UserName_ het volgende:
alleen het is niet slim om jezelf punten te ontnemen zoals ik zojuist deed door 2x achter elkaar te postenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
TrippelbolkI'm surrounded by morons!
Heb k een tijdje geprobeerd maar nee..quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook als die niet steeds zou crashen.
Sims 4 is wel beter bouwenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
BoeiuhbolkI'm surrounded by morons!
Ik ben bezig met een bloemen actie voor de crematie van sinterklaaskapoentje, en een donatie voor de depressie vereniging. Wil jij ook een bloem doneren? Stuur me dan effe een dm.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Even niet op Fok en dan met dit nieuws terugkomenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja 1 keer ontmoet op een hele fijne meet, hele aardige jongemanquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja heftig he, jij kent hem natuurlijk ook.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Er kan nog meer bijquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Er kunnen alleen punten bijI'm surrounded by morons!
Ben ook ff spelletje doen tussen doorI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Switchen gaat alleen niet echt makkelijkI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja, ik heb hem toen ook ontmoet. Inderdaad, een hele aardige kerel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja 1 keer ontmoet op een hele fijne meet, hele aardige jongeman
Balen dus dit is niet goed![]()
Ik had hem graag willen ontmoeten eind mei, we hebben dezelfde humor en natuurlijk de kringloop als gelijkenis, volgens mij zouden we best veel kunnen lachen om elkaars grappen ook.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo jammer dat het leven hem deed brekenquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem toen ook ontmoet. Inderdaad, een hele aardige kerel.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo jammer dat het leven hem deed breken
Trust nobody![]()
Had 'm ook graag willen ontmoeten, had mij echt een leuke vent geleken op basis van hoe hij hier overkwamquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had hem graag willen ontmoeten eind mei, we hebben dezelfde humor en natuurlijk de kringloop als gelijkenis, volgens mij zouden we best veel kunnen lachen om elkaars grappen ook.Well, life can be a riot
Pak niet de tram
Loop lekker de 5 km naar de auto
Verdien ik de pizza tenminsteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies dat idd. Iemand waar je gezellig een drankje mee doet en je de tijd zou vergetenquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had 'm ook graag willen ontmoeten, had mij echt een leuke vent geleken op basis van hoe hij hier overkwamTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh no don't
No don't sink the boat
That you build to keep afloatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
5 Kilometer lopen is +- 7500 stappen. Dat zijn 200 calorieën die je verbrand (gemiddeld genomen)quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pak niet de tram
Loop lekker de 5 km naar de auto
Verdien ik de pizza tenminsteDat is bij een fatsoenlijke pizza misschien 1 punt
Well, life can be a riot
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
5 Kilometer lopen is +- 7500 stappen. Dat zijn 200 calorieën die je verbrand (gemiddeld genomen)Dat is bij een fatsoenlijke pizza misschien 1 punt
Juist. Gewoon een no-nonsense kerel die het hart op de juiste plek heeft en je heerlijk mee kan bieren op een terras.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dat idd. Iemand waar je gezellig een drankje mee doet en je de tijd zou vergetenWell, life can be a riot
Is ook afhankelijk van mijn gewicht en mijn bepakkingquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
5 Kilometer lopen is +- 7500 stappen. Dat zijn 200 calorieën die je verbrand (gemiddeld genomen)Dat is bij een fatsoenlijke pizza misschien 1 punt
Tik nu de 20 km aan
En 90 verdiepingen
Als ik deze week een dag gelijkspel speel met de kcal in en uit is het al een wonder 🤣Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Vind dat altijd zulke kolder als mensen zeggen dat ze 't dan verdienen. Waarom? Omdat je 1 uur goed hebt doorgestapt en 200 calorieën hebt verbrand verdien je een pizza van 1200-1300 calorieën?
Doet me denken aan een kennis van mij van vroeger die na het sporten naar de Subway ging want "dat had ze wel verdient"
Je staat je 90 minuten lang uit de naad te werken in de sportschool omdat je overgewicht hebt en gezond wil worden en dan ga je na die sportsessie naar de subway voor een sub van 400-500 kcal?! Nee dat is lekker productiefEn zichzelf dan afvragen waarom er geen gewicht af gaat
Ben ook absoluut geen heilige, maar ik neem het deficit waar ik in zit aan 't eind v/d week en kijk of ik het het dan waard vind om een x wat ongezonds te eten ja/nee. Voelt een stuk logischer.Well, life can be a riot
De McDonalds zit hier tegenover een sportschool. Hoe makkelijk wil je het ze maken?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Vind dat altijd zulke kolder als mensen zeggen dat ze 't dan verdienen. Waarom? Omdat je 1 uur goed hebt doorgestapt en 200 calorieën hebt verbrand verdien je een pizza van 1200-1300 calorieën?
Doet me denken aan een kennis van mij van vroeger die na het sporten naar de Subway ging want "dat had ze wel verdient"
Je staat je 90 minuten lang uit de naad te werken in de sportschool omdat je overgewicht hebt en gezond wil worden en dan ga je na die sportsessie naar de subway voor een sub van 400-500 kcal?! Nee dat is lekker productiefEn zichzelf dan afvragen waarom er geen gewicht af gaat
Ik heb vakantie, in Italië, it's not that deepquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Vind dat altijd zulke kolder als mensen zeggen dat ze 't dan verdienen. Waarom? Omdat je 1 uur goed hebt doorgestapt en 200 calorieën hebt verbrand verdien je een pizza van 1200-1300 calorieën?
*Lust geen koffie*![]()
Preciesquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De McDonalds zit hier tegenover een sportschool. Hoe makkelijk wil je het ze maken?
"oh heb 5 Kilometer geroeid, 25 Kilometer gefietst en 45 Minuten op de crosstrainer gestaan. Tijd voor een Quarter Pounder menu" eh?!Well, life can be a riot
Als het zo makkelijk was was iedereen slankquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:08 schreef Grotetijd het volgende:
Ben ook absoluut geen heilige, maar ik neem het deficit waar ik in zit aan 't eind v/d week en kijk of ik het het dan waard vind om een x wat ongezonds te eten ja/nee. Voelt een stuk logischer.Trust nobody![]()
Have fun!quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, in Italië, it's not that deepTrust nobody![]()
Nee oke, dan snap ik wel dat je denkt "fuck it"quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, in Italië, it's not that deepOp vakantie vind ik 't ook wat anders. Ga mij er op vakantie in Mei ook niet mee bezig houden.
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Even niet op Fok en dan met dit nieuws terugkomen![]()
![]()
De grap was wel dat ik op mijn doel gewicht was de week voor ik op vakantie ging
Dus dat was wel een geval van mij mooi, dan kan ik het meteen weer verpesten
Maar ik weet ook dat ik met een maandje opletten het weer terug hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben mijn doelgewicht al een tijdje kwijtquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
De grap was wel dat ik op mijn doel gewicht was de week voor ik op vakantie ging
Dus dat was wel een geval van mij mooi, dan kan ik het meteen weer verpesten
Maar ik weet ook dat ik met een maandje opletten het weer terug hebSame shit, different day
SC hopper present![]()
Maar het gaat voornamelijk om calories in, calories out. Minder calorieën eten dan je verbrand/verbruikt op een dag.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was was iedereen slank
Vandaar dat je TDEE een uitkomst is. Die van mij zit op +- 2600. Dus als ik op 2000 zit per dag, zit ik er 600 onder per dag. Dus in een week op +- 4200 dat is 600 gram wat ik kwijt raak. En dat is gebaseerd op de hele dag stilzitten. Ik loop ook gewoon m'n rondjes buiten en met een gitaar om je nek staan is ook niet energieloos
Alleen voor het goed berekenen van wat je eet moet je ook extra "moeite" doen. Invullen wat je eet, afwegen etc. En dat is voor veel mensen "te veel moeite" dus vallen ze terug op diëten. Koolhydraat arm/atkins/keto. En zeg niet dat zoiets niet kan werken, maar de beproefde methode is toch echt CICO.
En voor mij werkt 't i.i.g goed want ben 40 Kilo afgevallen in een jaar..Well, life can be a riot
Uhuhquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar het gaat voornamelijk om calories in, calories out. Minder calorieën eten dan je verbrand/verbruikt op een dag.
Vandaar dat je TDEE een uitkomst is. Die van mij zit op +- 2600. Dus als ik op 2000 zit per dag, zit ik er 600 onder per dag. Dus in een week op +- 4200 dat is 600 gram wat ik kwijt raak. En dat is gebaseerd op de hele dag stilzitten. Ik loop ook gewoon m'n rondjes buiten en met een gitaar om je nek staan is ook niet energieloos
Alleen voor het goed berekenen van wat je eet moet je ook extra "moeite" doen. Invullen wat je eet, afwegen etc. En dat is voor veel mensen "te veel moeite" dus vallen ze terug op diëten. Koolhydraat arm/atkins/keto. En zeg niet dat zoiets niet kan werken, maar de beproefde methode is toch echt CICO.
En voor mij werkt 't i.i.g goed want ben 40 Kilo afgevallen in een jaar..Trust nobody![]()
Is dat de 66 in je naam?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben mijn doelgewicht al een tijdje kwijtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Thanks, het komt wel even binnenquote:
Denk bij mij ook straksquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Bij komen er heel wat calorieën uit
Well, life can be a riot
quote:![]()
Volgens mij kwam het bij iedereen wel even aan.
Ik was ook echt van slag.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO en iedereen die geld gedaan heeft voor Sinterklaaskapoentje.
Ik heb vandaag weer contact gehad met een andere vriend van Sinterklaasje, zijn best vriend![]()
De moeder van Klaasje wil alleen losse bloemen, ook geen bosje ook geen kransen.
Voorstel wat ik deed was om dan voor iedereen die gedoneerd had een losse bloem te kopen. En dan het rest van het opgehaalde geld te doneren aan de stichting die de moeder van Klaas heeft uitgekozen?
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja ...... wij allemaal ...quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Volgens mij bij iedereen.
Ik was ook echt even van slag.![]()
Is voor iedereen hier niet te bevatten...Well, life can be a riot
Bij mij ook, met de olijfolie glijdt het goedquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Bij komen er heel wat calorieën uitOké Rebekkaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Man man ik wil niet weten wat er bij die Amerikaanse wedstrijd eters eruit komenquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
Is voor iedereen hier niet te bevatten...![]()
![]()
Denk dat daar de hotdogs er gewoon heel uitkomen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Man man ik wil niet weten wat er bij die Amerikaanse wedstrijd eters eruit komen
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Man man ik wil niet weten wat er bij die Amerikaanse wedstrijd eters eruit komen![]()
![]()
Ik heb beeld. Zie nu zo'n slinger aan elkaar geknoopte worstjesquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat daar de hotdogs er gewoon heel uitkomen hoor![]()
![]()
Hahahaha. Dat ze een cirkel vormen in de potquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb beeld. Zie nu zo'n slinger aan elkaar geknoopte worstjes
Well, life can be a riot
Voor iedere worst die er voor in gaat, komt er achter eentje uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En als je iets pittigs eet heb je last van een worst kaas scenarioWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:23 schreef Grotetijd het volgende:
En als je iets pittigs eet heb je last van een worst kaas scenario![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat ze een cirkel vormen in de pot![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaahaaaaaquote:Precies dat
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Volgens mij kwam het bij iedereen wel even aan.
Ik was ook echt van slag.ook voor jou
Snap ik, ik denk dat niemand dit verwacht had, zeker niet omdat hij hulp had gevondenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, wel grote gevulde paaseierenquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen een paar dikke worsten aan scoren?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja op de braaiquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen een paar dikke worsten aan scoren?Werewolf![]()
wel zin in een stukje droge worstquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen een paar dikke worsten aan scoren?![]()
Ik vind prima, de laatste wens van de familie is het belangrijkste! @DJMOquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO en iedereen die geld gedaan heeft voor Sinterklaaskapoentje.
Ik heb vandaag weer contact gehad met een andere vriend van Sinterklaasje, zijn best vriend![]()
De moeder van Klaasje wil alleen losse bloemen, ook geen bosje ook geen kransen.
Voorstel wat ik deed was om dan voor iedereen die gedoneerd had een losse bloem te kopen. En dan het rest van het opgehaalde geld te doneren aan de stichting die de moeder van Klaas heeft uitgekozen?
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.
Sorry voor de late reactie, ben net pas thuis.Lach met een schone bips![]()
@DJMO als het kan, wil je dan ONVERPAKTE bloemen regelen?
al die plastic zooi is niemand blij mee .....![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ieeeeeuw bezosquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/WUR(...)liteit/dp/B0747QCZSSHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
240 gram maar ......quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/WUR(...)liteit/dp/B0747QCZSS![]()
Bijna alle bilionairsquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden
Behalve Bill
Bill is coolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Billionair issie.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna alle bilionairs
Behalve Bill
Bill is coolI'm surrounded by morons!
Armen door teveel eten in je mond stuwen?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben nog niet bij de auto![]()
Armen worden moeI'm surrounded by morons!
Gevulde eierenquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Armen door teveel eten in je mond stuwen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh, lekker.quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb puur, aardbei, stracciatella en 1 wittequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe puur?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb puur, aardbei, stracciatella en 1 witteI'm surrounded by morons!
Heb in het verleden wel eens bij Amazon besteld omdat ze het nergens anders hadden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna alle bilionairs
Behalve Bill
Bill is cool
Dan tegenwoordig gezien de positie van de USA maar beter bij BOL bestellen, dan sponsor ik liever AholdSame shit, different day
SC hopper present![]()
In je auto gaan zitten en een slaak van opluchting laten ontsnappenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even wachten tot Japie opgewarmd is, 25 minuten rijden, en dan een bad makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben bezig met belastingaagifte te doen en kreeg een popup "weet je zeker dat je alles ingevoerd hebt"? Met als voorstel om ook woon-werkverkeer te checken.
Dat heb ik gedaan en moet daardoor 737 NOK minder belasting betalen
Zei je dat afgelopen nacht ook?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Even wachten tot Japie opgewarmd is, 25 minuten rijden, en dan een bad makenUw ADH vitamine Worst
Da's puur genoeg jaquote:
Tijd om te NOKken en aan het bier te gaanquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:51 schreef Fogel het volgende:
Ben bezig met belastingaagifte te doen en kreeg een popup "weet je zeker dat je alles ingevoerd hebt"? Met als voorstel om ook woon-werkverkeer te checken.
Dat heb ik gedaan en moet daardoor 737 NOK minder belasting betalen![]()
![]()
![]()
Oja fuck belastingaangiftequote:Op dinsdag 8 april 2025 20:51 schreef Fogel het volgende:
Dat heb ik gedaan en moet daardoor 737 NOK minder belasting betalenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Gisteren heb ik niet Japie opgewarmd toen ik naar het restaurant reedquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei je dat afgelopen nacht ook?![]()
Niet tegen mijn papa zeggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet Japie opgewarmd toen ik naar het restaurant reed![]()
Niet tegen mijn papa zeggen![]()
![]()
Da's ongeveer 7 bier in een kroegquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tijd om te NOKken en aan het bier te gaan![]()
* Fogel drinkt nu wijn. Proost!I'm surrounded by morons!
Ik haal wel eens 99% en zelfs wel eens 100%quote:
Ja het bestaat en het smaakt primaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Toch mooi meegenomenquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's ongeveer 7 bier in een kroeg
* Fogel drinkt nu wijn. Proost!![]()
![]()
97% is mijn max, en het smaakt ietwat "droog", maar ik vind het wel lekker. 100% nog nooit geprobeerd, waar koop je dat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal wel eens 99% en zelfs wel eens 100%
Ja het bestaat en het smaakt primaI'm surrounded by morons!
Ik hou dan weer van licht getint tot heel donker.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal wel eens 99% en zelfs wel eens 100%
Ja het bestaat en het smaakt primaLach met een schone bips![]()
Da's in Noorwegen toch een heel bedrag jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's ongeveer 7 bier in een kroeg
* Fogel drinkt nu wijn. Proost!Same shit, different day
SC hopper present![]()
https://www.ah.nl/product(...)e-100-pure-chocoladequote:Op dinsdag 8 april 2025 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
97% is mijn max, en het smaakt ietwat "droog", maar ik vind het wel lekker. 100% nog nooit geprobeerd, waar koop je dat?![]()
Komt goed uit dat ik over een week of 3 naar NL ga.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)e-100-pure-chocoladeI'm surrounded by morons!
Hier op de markt, maar ik denk dat het ook in de biowinkel te vinden is.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
97% is mijn max, en het smaakt ietwat "droog", maar ik vind het wel lekker. 100% nog nooit geprobeerd, waar koop je dat?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Alweer? Kun je beter gaan wonenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit dat ik over een week of 3 naar NL ga.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit dat ik over een week of 3 naar NL ga.Rousseau
Smile, it's free therapy.![]()
Jij vliegt wel lekker wat af per jaar of niet?quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit dat ik over een week of 3 naar NL ga.Lach met een schone bips![]()
Uitwonenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alweer? Kun je beter gaan wonen![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nouhou! Mijn opzetje verneuk je gewoon. Dacht dat wel vrienden waren![]()
![]()
Zoeiwiezo nie, al die kackers! Kutvolk. Doe mij maar lekker Schüätenbrauquote:
Lach met een schone bips![]()
Tweede keer dit jaar, valt best mee.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alweer? Kun je beter gaan wonenWie?quote:Ik vlieg zo nu en dan inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij vliegt wel lekker wat af per jaar of niet?I'm surrounded by morons!
chocolade van Rousseauquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tweede keer dit jaar, valt best mee.
[..]
Wie?
[..]
Ik vlieg zo nu en dan inderdaad.
XR ingeschakeld.....quote:
Die gaan zich lekker verzetten op de snelweg terwijl jij in een vliegtuig zitEn ik binnenkort ook weer.
Ik bolk zo nu en danquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vlieg zo nu en dan inderdaad.![]()
![]()
Ik ben hooggeleide G en schultenbrau met action badslippers tegelijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zoeiwiezo nie, al die kackers! Kutvolk. Doe mij maar lekker SchüätenbrauUw ADH vitamine Worst
Ohja, die.quote:I'm surrounded by morons!
Deze manquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleide G en schultenbrau met action badslippers tegelijk![]()
Niks in deze wereld is hem vreemd
Kies maar uit, veel keus met 100% pure chocolade:
https://chocoladeverkopers.nl/product-tag/enormpuur/Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zolang ze zich niet aan het spoor vastlijmen heb ik geen last van ze in NLquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
XR ingeschakeld.....
Die gaan zich lekker verzetten op de snelweg terwijl jij in een vliegtuig zitEn ik binnenkort ook weer.
Nou ja, vooral die handjes op de rails vastplakken dan. En vooral de trein niet laten remmenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet aan het spoor vastlijmen heb ik geen last van ze in NLWat een ongein en ergernis die lui.
Nah, laat ze maar lekker thuisblijven allemaal, is nog veel beter.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, vooral die handjes op de rails vastplakken dan. En vooral de trein niet laten remmenWat een ongein en ergernis die lui.
En wat is er mis mij die kutgemeente van mijMoet via de link in de mail mijn afspraak voor nieuw paspoort aanvragen bevestigen. Die linkt door naar een "noreply" account van de gemeente dus Gmail snapt het niet meer. En blijft maar proberen
Kutmeldingen steeds
Dat wordt in NL blijvenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
En wat is er mis mij die kutgemeente van mijMoet via de link in de mail mijn afspraak voor nieuw paspoort aanvragen bevestigen. Die linkt door naar een "noreply" account van de gemeente dus Gmail snapt het niet meer. En blijft maar proberen
Kutmeldingen steeds
![]()
![]()
100% ?quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik wil naar mijn mokka chocolade toe.![]()
Eigenlijk wel, kan beter hier blijven en met jou chatten hier in DTS. Das veul zoeterquote:
Ik heb chocoladeijs gepaktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat zou het mooist zijnquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, kan beter hier blijven en met jou chatten hier in DTS. Das veul zoeter![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: