SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Maar jij hebt al lekkere Spitskool met tomaat, rijst en kipquote:
How can I make this topic about me?![]()
Ja ander keertje maar pizzaquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij hebt al lekkere Spitskool met tomaat, rijst en kip![]()
![]()
Oeh jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Samen een grote pizza eten
Zo romantisch![]()
![]()
Nu dan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die was er eerder vandaag wel een paar keerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat was een optiequote:Op dinsdag 8 april 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had pizza met vis verwacht, omdat blub![]()
Gisteren al een bord sardientjes weg gewerktquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had pizza met vis verwacht, omdat blubHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben je op sardinië?quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren al een bord sardientjes weg gewerktI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als ze een vissenkom hebben waar je je autosleutel in moet doen, dan is dat niet blubblubquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen de spannende activiteiten
Big Swing in GraskopBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Omega 3 voor een maandquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren al een bord sardientjes weg gewerkt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo ken ik je nietquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog niet voldoende gebolkt daarvoor?quote:I'm surrounded by morons!
Nee maar ik was ergens waarvan 3 Italianen los van elkaar zeiden je moet daar etenquote:
En eenmaal daar zei ik: ik wil 2 gangen, verras meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die begrijp ik niet goedquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ze een vissenkom hebben waar je je autosleutel in moet doen, dan is dat niet blubblub
Catering aan huisWerewolf![]()
Heb ook iedere ochtend zaad in mijn yoghurtquote:
Vooral zonnebloem pitten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat kreeg je als tweede gang?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar ik was ergens waarvan 3 Italianen los van elkaar zeiden je moet daar eten
En eenmaal daar zei ik: ik wil 2 gangen, verras meI'm surrounded by morons!
Hou jij van zaad?quote:I'm surrounded by morons!
* Fogel heeft sesamzaad op zijn eten gedaan vandaag
I'm surrounded by morons!
Klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pesoso (denk ik?) Iets van een lang gegaard vlees
Tevens wil er iemand vechten over hoe ik mijn pizza achter laat?
[ link | afbeelding ]
Vechten is niet nodig, ik laat vaak genoeg korsten achter, maar daar zitten dan geen bijtafdrukken op.I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: