Tweede keer dit jaar, valt best mee.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alweer? Kun je beter gaan wonen
Wie?quote:
Ik vlieg zo nu en dan inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij vliegt wel lekker wat af per jaar of niet?
chocolade van Rousseauquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tweede keer dit jaar, valt best mee.
[..]
Wie?
[..]
Ik vlieg zo nu en dan inderdaad.
XR ingeschakeld.....quote:
Ik bolk zo nu en danquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vlieg zo nu en dan inderdaad.
Ik ben hooggeleide G en schultenbrau met action badslippers tegelijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zoeiwiezo nie, al die kackers! Kutvolk. Doe mij maar lekker Schüätenbrau
Ohja, die.quote:
Deze manquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleide G en schultenbrau met action badslippers tegelijk
Zolang ze zich niet aan het spoor vastlijmen heb ik geen last van ze in NLquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
XR ingeschakeld.....
Die gaan zich lekker verzetten op de snelweg terwijl jij in een vliegtuig zitEn ik binnenkort ook weer.
Nou ja, vooral die handjes op de rails vastplakken dan. En vooral de trein niet laten remmenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet aan het spoor vastlijmen heb ik geen last van ze in NL
Nah, laat ze maar lekker thuisblijven allemaal, is nog veel beter.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, vooral die handjes op de rails vastplakken dan. En vooral de trein niet laten remmenWat een ongein en ergernis die lui.
Dat wordt in NL blijvenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
En wat is er mis mij die kutgemeente van mijMoet via de link in de mail mijn afspraak voor nieuw paspoort aanvragen bevestigen. Die linkt door naar een "noreply" account van de gemeente dus Gmail snapt het niet meer. En blijft maar proberen
Kutmeldingen steeds
100% ?quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik wil naar mijn mokka chocolade toe.
Eigenlijk wel, kan beter hier blijven en met jou chatten hier in DTS. Das veul zoeterquote:
Dat zou het mooist zijnquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, kan beter hier blijven en met jou chatten hier in DTS. Das veul zoeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |