Mis jou ook, poepiequote:Op dinsdag 8 april 2025 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja wat nou, duh. Zo interessant is het ook weer niet.
Waarom is die weg🥴quote:
Vanochtend naar tandarts geweest, foto's gemaakt die zijn goed (zei ze voorzichtig), toen ging ze tandsteen verwijderen en polijsten. Dag Kluun!quote:
die zitten vast 24/7 Trump te bashen op de ultra linkse nu.nl.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik mis Jouska en Kikvors, 2 linkse rakkers die toen wel vervelend waren maar nu ze weg zijn mis ik ze toch.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben jaquote:Op zondag 13 april 2025 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
die zitten vast 24/7 Trump te bashen op de ultra linkse nu.nl.
Maghrebijnse?quote:Op maandag 14 april 2025 12:22 schreef 215 het volgende:
Weet niet meer hoe ze precies heette, Grijbergrijnse of zo iets. In ieder geval die nogal traditionele Marokkaanse dame die erg naar haar huwelijk uitkeek waarop ze erg veel onbegrip kreeg omdat het inderdaad niet erg strookte met de moderne Nederlandse huwelijkswaarden. Stoppen met FOK! was onderdeel van het plan. Na haar huwelijk inderdaad nooit meer iets gehoord van haar.
Ik vond het in ieder geval leerzaam om een andere cultuur te proberen te begrijpen.
Ja, die. Iemand nog wel eens iets van haar vernomen?quote:
Niet meer actief?quote:Op maandag 14 april 2025 11:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik mis charlotte3 wat een geil wijf was dat manmanman
Ja Charlotte, wie geilde niet op haarquote:Op maandag 14 april 2025 11:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Poah ik slide in haar DM maar nooit in haar broekje helaasquote:Op maandag 14 april 2025 15:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja Charlotte, wie geilde niet op haar
De ONTMASKERING: ONZ / Maghrebijnse in 2011: "Ik ben Arabisch", 2017: "Ik ben Berbers"quote:Op maandag 14 april 2025 12:22 schreef 215 het volgende:
Weet niet meer hoe ze precies heette, Grijbergrijnse of zo iets. In ieder geval die nogal traditionele Marokkaanse dame die erg naar haar huwelijk uitkeek waarop ze erg veel onbegrip kreeg omdat het inderdaad niet erg strookte met de moderne Nederlandse huwelijkswaarden. Stoppen met FOK! was onderdeel van het plan. Na haar huwelijk inderdaad nooit meer iets gehoord van haar.
Ik vond het in ieder geval leerzaam om een andere cultuur te proberen te begrijpen.
@Meki, de enige echte OG van de Marokkaanse FOK!kersquote:Op maandag 14 april 2025 12:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik mis MarokkaanseHeld, ik kon erg met hem lachen. En nog één user van Marokkaanse afkomst, ik had veel respect voor hem en kon echt om hem lachen. Maar helaas weet ik zijn naam niet meer.
Nee, hij heette geen Meki. Noem nog eens wat namen als je wilt.quote:Op maandag 14 april 2025 19:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
@:Meki, de enige echte OG van de Marokkaanse FOK!kers.
hamzoefquote:Op maandag 14 april 2025 12:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik mis MarokkaanseHeld, ik kon erg met hem lachen. En nog één user van Marokkaanse afkomst, ik had veel respect voor hem en kon echt om hem lachen. Maar helaas weet ik zijn naam niet meer.
heerlijkquote:Op maandag 14 april 2025 19:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De ONTMASKERING: ONZ / Maghrebijnse in 2011: "Ik ben Arabisch", 2017: "Ik ben Berbers"
De samenvatting: #ANONIEM in R&P / Hoe ga je hier correct mee om?
De foto:
[ afbeelding ]
Wel lekkere jopen had zequote:Op maandag 14 april 2025 15:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja Charlotte, wie geilde niet op haar
Gülmez?quote:Op maandag 14 april 2025 21:20 schreef Bzzzzt het volgende:
Kon altijd wel lachen om die turk die met z’n bmw barrels aan het klussen was.
Oeps, dat verandert het perspectief wel een beetje...quote:Op maandag 14 april 2025 19:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De ONTMASKERING: ONZ / Maghrebijnse in 2011: "Ik ben Arabisch", 2017: "Ik ben Berbers"
De samenvatting: #ANONIEM in R&P / Hoe ga je hier correct mee om?
De foto:
[ afbeelding ]
Duh haar naam stond zelfs op fok.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:59 schreef herverwijderd het volgende:
Volgens mij, maar wellicht verbetert ze me, werd Maghrebijnse gedoxt omdat ze redelijk wat info over haar opleiding en haar baan had gepost, en is ze toen op anoniem gegaan. Maar het fijne weet ik er niet van.
Oh, ik dacht ook eens iets te wetenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:07 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Duh haar naam stond zelfs op fok.
@PSVCL heeft haar IG naam.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:10 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ook eens iets te weten
Ik ben er vriend!quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
User @:fok-it
@:mortaxx @:kaneelstokje @:solotovski @:ama @:aberkullie @:questular en meer!
Oh gelukkigquote:
Respect Kik, en het ga je goed.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:42 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik ben weg en blijf weg met deze laatste post als uitzondering. Ik heb zojuist verzocht mijn account op #ANONIEM te laten zetten omdat ik - zelfs onder pseudoniem - niet geassocieerd meer wil worden met deze website. Mede jij hebt mij dat doen inzien. Dus bedankt daarvoor.
[..]
Leuke opmerking, erg origineel ook. Maar nee, ik heb geen account op nu.nl en ga sowieso geen politiek gekleurde discussies meer aan.
Doei.
Turquaz52quote:Op maandag 14 april 2025 21:20 schreef Bzzzzt het volgende:
Kon altijd wel lachen om die turk die met z’n bmw barrels aan het klussen was.
Dat is binnenkort ook alweer 11 jaar geledenquote:
Elf jaar voelt als niks meer op mijn leeftijd. Ik mis MyLifeIsGrey. Blijkbaar boeit het verder niemand maar ik denk er zo nu en dan nog wel eens aan, zoals vandaag.quote:Op zondag 20 april 2025 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is binnenkort ook alweer 11 jaar geleden
Die loopt lekker zn schulden te ontwijken in een ierse pubquote:Op maandag 3 november 2025 12:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kwam een oud topic tegen van Sirdanilot. Die topics waren altijd erg vermakelijk.
Zit hij daar nog?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die loopt lekker zn schulden te ontwijken in een ierse pub
Die heeft nog niet zo lang geleden onder een ander nickname hier nog gepost maar die heb ik ook al een tijdje niet meer gezienquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zit hij daar nog?
Dit was zijn laatste topic:
JUI / Ik ga terug verhuizen naar Nederland
Hoeveel had je ervoor betaald dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:2Happy4U omdat hij mijn neger was.
Vintage is weer helemaal hipquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel had je ervoor betaald dan?
Dacht dat die tijd voorbij was, dat je negers kon kopen, voor op de plantage
Mooiquote:
Eens!quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:49 schreef Hiddendoe het volgende:
Scary Mary
Laatste post dateert van februari 2022.
Is er verder niks bekend over haar of over het waarom ze al zo lang niet meer gepost heeft?
Die is hier toch verbannen? Die zat in zijn 'radioprogramma' dikke smaad-praatjes te houden over FOK! als ik mij het goed herinner.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die loopt lekker zn schulden te ontwijken in een ierse pub
Omg mascara-klodder op anoniemquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
mascara-klodder. Ze was altijd aanwezig in SHO en ineens was ze weg en op Anoniem,
![]()
.
en ik merkte vandaag dat Nober op Anoniem is sinds kort.
Ja, zij was het van de teckel Jeroen, inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omg mascara-klodder op anoniem
Was zij van haar hondje? Ja toch?
Ik merk bij fok dat de manier van communiceren op dit forum vaak wat ruwig is. Heb je een mening, dan wordt er toch wel regelmatig in de aanval gegaan door mensen die een andere mening bedeeld zijn. Ik vind dat soms wel jammer. Het kan allemaal best wat aangenamer
Ja precies! Was zijn naam even kwijt. Zo jammerquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, zij was het van de teckel Jeroen, inderdaad.
Klopt, een echte oldbiequote:Op zaterdag 20 december 2025 16:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja precies! Was zijn naam even kwijt. Zo jammer
Ik weet dat ze ook mod was. Nober was toch ook mod?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, een echte oldbie. Ik ‘ken’ haar al heel lang en heb ook wel een tijdje enig (online) 1-op-1 contact gehad in de tijd dat ik in Rotterdam woonde.
.
Ben erg benieuwd wat haar reden is om op Anoniem te gaan.
Die had ook wel enorm last van rammelende eierstokken.quote:Op maandag 14 april 2025 11:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Zij was helemaal klaar met Fok, en het beleid.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, een echte oldbie. Ik ‘ken’ haar al heel lang en heb ook wel een tijdje enig (online) 1-op-1 contact gehad in de tijd dat ik in Rotterdam woonde.
.
Ben erg benieuwd wat haar reden is om op Anoniem te gaan.
Mwhah... ook wel een beetje anders om. Ze was al weer terug in oktober als volkorensoepstengel. Waar ook een streep door staatquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zij was helemaal klaar met Fok, en het beleid.
De weken voor haar vertrek redelijk veel contact mee gehad via dm/pm en daar gaf ze dat te kennen.
Maar had haar vertrek niet zo plotseling verwacht.
MKquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
mascara-klodder. Ze was altijd aanwezig in SHO en ineens was ze weg en op Anoniem,
![]()
.
en ik merkte vandaag dat Nober op Anoniem is sinds kort.
Dat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah... ook wel een beetje anders om. Ze was al weer terug in oktober als volkorensoepstengel. Waar ook een streep door staat
Ik hoopte hier al wel een beetje op, want ik kon het me zo moeilijk voorstellen (al weet je het natuurlijk nooit zeker).quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:01 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er heel weinig over zeggen natuurlijk, maar soms is weg niet echt weg.
Hij schrijft op de Frontpage columns. En best goed ook!@quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
Ik mis @:tong80 .
Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn om iemand te missen.
Hoe dan ook Herman, wat er ook gebeurt, het ga je goed man.![]()
![]()
Goed of niet goed laat ik in het midden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij schrijft op de Frontpage columns. En best goed ook!@
https://frontpage.fok.nl/(...)ocht.html#c_17675755
Als je een reactie achterlaat in de comments v een van z'n columns, maak je kans op een repliek van deze enigmatische semi-dissident
Ik mis vieze Jeroentje ook zo ergquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah... ook wel een beetje anders om. Ze was al weer terug in oktober als volkorensoepstengel. Waar ook een streep door staat
Ik mis de tijd van De Gouden kooi. Toen had iedereen zo' n beetje z'n eigen forumquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik mis vieze Jeroentje ook zo erg
Heb soms het idee dat hij onder een kloontje wel eens post, maar is eigenlijk nergens op gebaseerd behalve een liefde voor gametopics en algemeen enthousiasme.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:27 schreef Droopie het volgende:
Ik mis @:fylax op Fok!
Oke, ook omdat ik met hem online speelde (op de ps5), t was toch een beetje onze puber van Fok!
Fylax is niet al te lang geleden weer eens langsgeweest. Ik meen in KSC.quote:Op maandag 22 december 2025 15:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb soms het idee dat hij onder een kloontje wel eens post, maar is eigenlijk nergens op gebaseerd behalve een liefde voor gametopics en algemeen enthousiasme.
@Fylax Fridayquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:27 schreef Droopie het volgende:
Ik mis @:fylax op Fok!
Oke, ook omdat ik met hem online speelde (op de ps5), t was toch een beetje onze puber van Fok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |