Mis jou ook, poepiequote:Op dinsdag 8 april 2025 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja wat nou, duh. Zo interessant is het ook weer niet.
Waarom is die weg🥴quote:
Vanochtend naar tandarts geweest, foto's gemaakt die zijn goed (zei ze voorzichtig), toen ging ze tandsteen verwijderen en polijsten. Dag Kluun!quote:
die zitten vast 24/7 Trump te bashen op de ultra linkse nu.nl.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik mis Jouska en Kikvors, 2 linkse rakkers die toen wel vervelend waren maar nu ze weg zijn mis ik ze toch.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben jaquote:Op zondag 13 april 2025 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
die zitten vast 24/7 Trump te bashen op de ultra linkse nu.nl.
Maghrebijnse?quote:Op maandag 14 april 2025 12:22 schreef 215 het volgende:
Weet niet meer hoe ze precies heette, Grijbergrijnse of zo iets. In ieder geval die nogal traditionele Marokkaanse dame die erg naar haar huwelijk uitkeek waarop ze erg veel onbegrip kreeg omdat het inderdaad niet erg strookte met de moderne Nederlandse huwelijkswaarden. Stoppen met FOK! was onderdeel van het plan. Na haar huwelijk inderdaad nooit meer iets gehoord van haar.
Ik vond het in ieder geval leerzaam om een andere cultuur te proberen te begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |