Mis jou ook, poepiequote:Op dinsdag 8 april 2025 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja wat nou, duh. Zo interessant is het ook weer niet.
Waarom is die weg🥴quote:
Vanochtend naar tandarts geweest, foto's gemaakt die zijn goed (zei ze voorzichtig), toen ging ze tandsteen verwijderen en polijsten. Dag Kluun!quote:
die zitten vast 24/7 Trump te bashen op de ultra linkse nu.nl.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik mis Jouska en Kikvors, 2 linkse rakkers die toen wel vervelend waren maar nu ze weg zijn mis ik ze toch.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben jaquote:Op zondag 13 april 2025 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
die zitten vast 24/7 Trump te bashen op de ultra linkse nu.nl.
Maghrebijnse?quote:Op maandag 14 april 2025 12:22 schreef 215 het volgende:
Weet niet meer hoe ze precies heette, Grijbergrijnse of zo iets. In ieder geval die nogal traditionele Marokkaanse dame die erg naar haar huwelijk uitkeek waarop ze erg veel onbegrip kreeg omdat het inderdaad niet erg strookte met de moderne Nederlandse huwelijkswaarden. Stoppen met FOK! was onderdeel van het plan. Na haar huwelijk inderdaad nooit meer iets gehoord van haar.
Ik vond het in ieder geval leerzaam om een andere cultuur te proberen te begrijpen.
Ja, die. Iemand nog wel eens iets van haar vernomen?quote:
Niet meer actief?quote:Op maandag 14 april 2025 11:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik mis charlotte3 wat een geil wijf was dat manmanman
Ja Charlotte, wie geilde niet op haarquote:Op maandag 14 april 2025 11:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik mis charlotte3 wat een geil wijf was dat manmanman
Poah ik slide in haar DM maar nooit in haar broekje helaasquote:Op maandag 14 april 2025 15:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja Charlotte, wie geilde niet op haar
De ONTMASKERING: ONZ / Maghrebijnse in 2011: "Ik ben Arabisch", 2017: "Ik ben Berbers"quote:Op maandag 14 april 2025 12:22 schreef 215 het volgende:
Weet niet meer hoe ze precies heette, Grijbergrijnse of zo iets. In ieder geval die nogal traditionele Marokkaanse dame die erg naar haar huwelijk uitkeek waarop ze erg veel onbegrip kreeg omdat het inderdaad niet erg strookte met de moderne Nederlandse huwelijkswaarden. Stoppen met FOK! was onderdeel van het plan. Na haar huwelijk inderdaad nooit meer iets gehoord van haar.
Ik vond het in ieder geval leerzaam om een andere cultuur te proberen te begrijpen.
@Meki, de enige echte OG van de Marokkaanse FOK!kersquote:Op maandag 14 april 2025 12:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik mis MarokkaanseHeld, ik kon erg met hem lachen. En nog één user van Marokkaanse afkomst, ik had veel respect voor hem en kon echt om hem lachen. Maar helaas weet ik zijn naam niet meer.
Nee, hij heette geen Meki. Noem nog eens wat namen als je wilt.quote:Op maandag 14 april 2025 19:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
@:Meki, de enige echte OG van de Marokkaanse FOK!kers.
hamzoefquote:Op maandag 14 april 2025 12:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik mis MarokkaanseHeld, ik kon erg met hem lachen. En nog één user van Marokkaanse afkomst, ik had veel respect voor hem en kon echt om hem lachen. Maar helaas weet ik zijn naam niet meer.
heerlijkquote:Op maandag 14 april 2025 19:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De ONTMASKERING: ONZ / Maghrebijnse in 2011: "Ik ben Arabisch", 2017: "Ik ben Berbers"
De samenvatting: #ANONIEM in R&P / Hoe ga je hier correct mee om?
De foto:
[ afbeelding ]
Wel lekkere jopen had zequote:Op maandag 14 april 2025 15:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja Charlotte, wie geilde niet op haar
Gülmez?quote:Op maandag 14 april 2025 21:20 schreef Bzzzzt het volgende:
Kon altijd wel lachen om die turk die met z’n bmw barrels aan het klussen was.
Oeps, dat verandert het perspectief wel een beetje...quote:Op maandag 14 april 2025 19:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De ONTMASKERING: ONZ / Maghrebijnse in 2011: "Ik ben Arabisch", 2017: "Ik ben Berbers"
De samenvatting: #ANONIEM in R&P / Hoe ga je hier correct mee om?
De foto:
[ afbeelding ]
Duh haar naam stond zelfs op fok.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:59 schreef herverwijderd het volgende:
Volgens mij, maar wellicht verbetert ze me, werd Maghrebijnse gedoxt omdat ze redelijk wat info over haar opleiding en haar baan had gepost, en is ze toen op anoniem gegaan. Maar het fijne weet ik er niet van.
Oh, ik dacht ook eens iets te wetenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:07 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Duh haar naam stond zelfs op fok.
@PSVCL heeft haar IG naam.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:10 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ook eens iets te weten
Ik ben er vriend!quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
User @:fok-it
@:mortaxx @:kaneelstokje @:solotovski @:ama @:aberkullie @:questular en meer!
Oh gelukkigquote:
Respect Kik, en het ga je goed.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:42 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik ben weg en blijf weg met deze laatste post als uitzondering. Ik heb zojuist verzocht mijn account op #ANONIEM te laten zetten omdat ik - zelfs onder pseudoniem - niet geassocieerd meer wil worden met deze website. Mede jij hebt mij dat doen inzien. Dus bedankt daarvoor.
[..]
Leuke opmerking, erg origineel ook. Maar nee, ik heb geen account op nu.nl en ga sowieso geen politiek gekleurde discussies meer aan.
Doei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |