quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Aangezien ik Berberse ben wil ik best een Berberse naam.
Kan iedereen deze troll nu svp definitief als jokkebrok afschrijven. Dank. Einde topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ikzelf ben overigens Arabische en geen Berber en kom uit Tetouan! Het Jbella gebied.
Thanks Iwanius. Goed dat deze millennial eens aangepakt wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:32 schreef Plompzakker het volgende:
Ok
Goed speurwerk weer vogeltjesdans
Neewollah!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:32 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[..]
Kan iedereen deze troll nu svp definitief als jokkebrok afschrijven. Dank. Einde topic.
Ze heeft zelfs d'r eigen topicreeks in ONZquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:33 schreef nostra het volgende:
Mensen geloven nog dat dat mens echt is?
Ze is wel een beetje lekker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs d'r eigen topicreeks in ONZ.
Don't stick your dick in crazy, son.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:36 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy, son.
Pics?quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:36 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Don't stick your son in crazy, dick.
De samenvatting: R&P / Hoe ga je hier correct mee om?quote:
Jawel joh, beetje voeren tot het te vervelend is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aan zulke psycho moet je geen aandacht besteden
FOK! wordt wel met de dag doder ja. RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:25 schreef Buurtzwaan het volgende:
Onterechte klacht, die troll topics houden een beetje leven in de brouwerij.
Ja precies, af en toe vermakelijk; zolang het op een plaats blijft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:25 schreef Buurtzwaan het volgende:
Onterechte klacht, die troll topics houden een beetje leven in de brouwerij.
Agree, onzin is op zich een goede plaats voor dit soort topics.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, af en toe vermakelijk; zolang het op een plaats blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop