SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Waar is @Modus als je 'm nodig hebt.quote:
ziet er op zich wel lekker uitquote:Op maandag 7 april 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg dit echt zo vaak bij de oppas waar ik heen moest na school dat ik er echt een lichtelijke trauma aan heb nu: https://www.ah.nl/product(...)ter-bebogeen-caramel
Waar is die überhauptquote:Op maandag 7 april 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar is @:modus als je 'm nodig hebt.
op een warm geroosterde boterham zodat het nog een beetje smelt, oehhhhquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar is @:modus als je 'm nodig hebt.
Pinda en chocolade heb ik als combinatie nooit gesnapt eigenlijk.quote:
Ik ben hier niet hip genoeg voor.quote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Van dat nummer i hate The fucking law.
Hij heeft van het weekend wel een post van mij geliked, maar hij kwam niet postenquote:
@CherryLips nu:quote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pinda en chocolade heb ik als combinatie nooit gesnapt eigenlijk.
Is wel lekkerquote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 april 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even over kokos.
Ik doe wel eens geraspte kokos door het gehakt als ik zelf balletjes draai...
Bleef aan je tanden plakken en je poep spoelde lastig door.quote:Op maandag 7 april 2025 11:42 schreef Koen66 het volgende:
Caramac
Bestaat ook niet meer
Lekker zoet was dat
Ik denk een mentale inzinking krijgen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Van dat nummer i hate The fucking law.
Die heb ik vaker gehoord vanuit de Indo-hoek ja.quote:Op maandag 7 april 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even over kokos.
Ik doe wel eens geraspte kokos door het gehakt als ik zelf balletjes draai...
Dan neem je een massagequote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schouderbladen zitten echt onwijs vast. Even een tussendoorklachtje
Zit ik inderdaad aan te denkenquote:
Irritant is dat ja.quote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij een vrouw dan?quote:
Zichzelf denk ikquote:Op maandag 7 april 2025 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wie probeer je nou weer op de kast te jagen?
Anders vallen ze er af.quote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Toch respect dat jij alles goor weet te makenquote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bleef aan je tanden plakken en je poep spoelde lastig door.
Ja, ik had het volgens mij wel uit een indo recept ja, Maar ik doe het net zo goed bij de spaghetti of in een wrapquote:Op maandag 7 april 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord vanuit de Indo-hoek ja.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Pindarotsjes zijn best lekker.quote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En chocoladepinda'squote:Op maandag 7 april 2025 11:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pindarotsjes zijn best lekker.
Munt en chocolade ook niet.quote:
Meh, niet voor mij.quote:Op maandag 7 april 2025 11:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pindarotsjes zijn best lekker.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik zou de deur sluiten en minstens een week niet meer openen.
[ afbeelding ]
Oogt wel lekker speels, zo'n scheve kast.quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, dat krijg je als je geen steunkruis achter je stelling monteert.quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Rozijnen dan?quote:
Ik zou dat in 5 minuten gefixt hebben en verder gaan met mn week.quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dan niet de mooiste stellingkast(en) hebben voor LEGO maar voor dit hoef ik niet bang te zijn gelukkig.quote:
Ik zou... niet weten wat ik zou doen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje post-apocalyptisch is het zo welquote:Op maandag 7 april 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oogt wel lekker speels, zo'n scheve kast.
Oh ja ieuw. Gore Britten.quote:Op maandag 7 april 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is van de duivel. Net als sinaasappel en chocola.
Huilen, deur sluiten en eerst niet meer naar omkijken.quote:Op maandag 7 april 2025 11:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou... niet weten wat ik zou doen.
Daar sta ik redelijk neutraal in, maar ik zou het zelf niet halen.quote:
oh wel fijn als mensen er van uit gaan dat je altijd tijd hebt, zal vast efficient werkenquote:Op maandag 7 april 2025 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
De mensen die over het herplaatsen/de verhuizing gaan. Hadden de begeleiding gemaild met een planning over gesprekken met ons. Ik sta er ook op. Morgen om 11.45![]()
A. komen ze lekker op tijd mee
B. Normaal ben ik dan aan het werk
C. Ik zit morgen in Overijssel dan..
Begeleiding gaat proberen om het te verzetten naar een tijdstip waarop ik wel kan..
Nomquote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
OEEEEEEEEEEHHHquote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Klinkt lekkerquote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Menuuuuuuuuuuuutje
Dus jij komt zeker niet?quote:Op maandag 7 april 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt lekkerVeel vreetplezier alvast.
Oh jammerquote:Op maandag 7 april 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ben dat weekend de hort op.
Dat zag niemand aan komenquote:
Omdat we over je heen kijkenquote:
Jaquote:Op maandag 7 april 2025 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat we over je heen kijken
wil je der ontvoeren?quote:Op maandag 7 april 2025 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als ik een koffer mee zou nemen??
Dan zien ze mee ook niet want dan ben ik onderkofferquote:Op maandag 7 april 2025 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als ik een koffer mee zou nemen??
Nee, want ze gaat er wel gewoon vrijwillig in zittenquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zien ze mee ook niet want dan ben ik onderkoffer
vrijwillige ontvoeringquote:Op maandag 7 april 2025 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, want ze gaat er wel gewoon vrijwillig in zitten
Dat ie zo steeds stukjes kiep de koffer instoptquote:
En als ik je ophaal?quote:Op maandag 7 april 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ermelo is 2 uur en 15 minuten treinen voor mij.
Dat wordt hem niet
Vrijvoering.quote:
quote:Op maandag 7 april 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Weet nog niet of ik kom. Ermelo is een beetje te dichtbij de plek wat ik moet afsluiten. Letterlijk 1 treinhalte verder.
Ja letterlijk weer die zelfde reis maken als ik altijd deed is mij nog iets te pijnlijk denk ik.quote:
Het is over 2,5e maand he. Vermijden is ook niet goed.quote:Op maandag 7 april 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja letterlijk weer die zelfde reis maken als ik altijd deed is mij nog iets te pijnlijk denk ik.
Snap ikquote:Op maandag 7 april 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja letterlijk weer die zelfde reis maken als ik altijd deed is mij nog iets te pijnlijk denk ik.
Maar ik moet binnen 2 weken beslissen toch?quote:Op maandag 7 april 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is over 2,5e maand he. Vermijden is ook niet goed.
Misschien kun je hem lief aankijken.quote:Op maandag 7 april 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet binnen 2 weken beslissen toch?
Hehequote:Op maandag 7 april 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als ik je ophaal?
[..]
Vrijvoering.
quote:Op maandag 7 april 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Weet nog niet of ik kom. Ermelo is een beetje te dichtbij de plek wat ik moet afsluiten. Letterlijk 1 treinhalte verder.
chillllquote:Op maandag 7 april 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Jeej krijg nu eindelijk wel een nieuw nummerbordje. Door de zon enz is het gewoon 1 kleur geworden (en hij is ook beetje kapot) en ik kan blijven stiften en lakken maar door de zon en regen gaat het steeds weg. Ik vroeg alleen of het erg is als ik zelf een ander bordje koop.
Ja ze zeiden toen een keer ja moet je ze maar zelf weer inkleuren (de cijfers) maar dat werkt niet.quote:
mijne is ook pauper want iemand heeft er ook stickers opgeplakt en weer weggehaald en tsja, dat zie je. Maar dat is hier binnen in het portiek, aan de buitenkant is priem.quote:Op maandag 7 april 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze zeiden toen een keer ja moet je ze maar zelf weer inkleuren (de cijfers) maar dat werkt niet.Dus ik vond het wel prima om zelf iets leukers uit te gaan zoeken maar is dus niet nodig.
ik wil oookquote:
Oh dat is ook wel lelijk ja.quote:Op maandag 7 april 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijne is ook pauper want iemand heeft er ook stickers opgeplakt en weer weggehaald en tsja, dat zie je. Maar dat is hier binnen in het portiek, aan de buitenkant is priem.
Ja oke leuk woningbouw maar ik ben geen student?quote:Lefier Student is live
speciaal voor jou
om een student uit te kiezenquote:Op maandag 7 april 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke leuk woningbouw maar ik ben geen student?
klinkt super romantischquote:Op maandag 7 april 2025 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
romantische thuiswerklunch met Vlinder
jawel... culinair kattenstudentquote:Op maandag 7 april 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke leuk woningbouw maar ik ben geen student?
ehmquote:Op maandag 7 april 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
Culinair nog wel. Ze woont niet in de Filipijnen he
gewoon met ijs mee rijdenquote:
quote:
Wat precies?quote:
het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 7 april 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht even dat ik vaag was door de pilletjes.
ja is goedquote:Op maandag 7 april 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat precies?
"Myanmar is de koploper hierin, verder wordt er ook in Cambodja, Noordoost-China, Zuid-Korea, Indonesië, de Filipijnen en Vietnam hond en kat gegeten. In deze landen wordt honden- en kattenvlees gezien als een echte delicatesse en is het vrij normaal om honden en katten te eten"
En bijtjesquote:
Sommige delen van Thailand eten ze ook welles hondquote:Op maandag 7 april 2025 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit
[..]
ja is goed
Niet gelezen, dan bestaat het ook nietquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige delen van Thailand eten ze ook welles hond
behalve de staart, want dat lijkt op slangquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar drinken ze het bloed van toch?quote:Op maandag 7 april 2025 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve de staart, want dat lijkt op slang
Vind het een gruwelquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Mja k wil het ook niet etenquote:Op maandag 7 april 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het een gruwelMaar als dat is wat ze daar lekker vinden moeten ze dat doen.
Klopt. Al lusten ze wel slang geloof ikquote:Op maandag 7 april 2025 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve de staart, want dat lijkt op slang
Ik ga sir hiss bellen, schandaligquote:Op maandag 7 april 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt. Al lusten ze wel slang geloof ik
Moet er niet aan denken. Ergens hypocriet wel omdat we wel kip/varken/paard eten maar omdat 't hond/kat is komt 't dank denk ik "te dichtbij" ?quote:
Detailsquote:Op maandag 7 april 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon iedere kat tochmuv momenten dat het hen uitkomt
Beerquote:
Etenquote:
Ohquote:
Ja wij zien die huisdieren.quote:Op maandag 7 april 2025 13:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ergens hypocriet wel omdat we wel kip/varken/paard eten maar omdat 't hond/kat is komt 't dank denk ik "te dichtbij" ?
Ergens wel prettig dat wij daar wat humaner mee omgaan.quote:
Jij woont toch in het zuiden van het land?quote:Op maandag 7 april 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als ik je ophaal?
[..]
Vrijvoering.
lekkerquote:
Ik welquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij woont toch in het zuiden van het land?
quote:
Doen we goedquote:Op maandag 7 april 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
lekker
Ik had volkorenbolletjes met hummus, ei en komkommer
Voor mij is het 2,5 uur met de auto. Zal met de trein nog wel langer zijn.quote:Op maandag 7 april 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ermelo is 2 uur en 15 minuten treinen voor mij.
Dat wordt hem niet
22 juni in Ermelo, zie vorige topic het berichtje van dud0r ergensquote:
Ja hier dit @rivalquote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Menuuuuuuuuuuuutje
Aha, in de categorie, dingen die rival gemist heeft! Nu vat ik hem.quote:Op maandag 7 april 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
22 juni in Ermelo, zie vorige topic het berichtje van dud0r ergens
Nah doen we niet met andere dierenquote:Op maandag 7 april 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ergens wel prettig dat wij daar wat humaner mee omgaan.
Nee daar zit ook wel wat in. Maar vind het wel een prettige gedachte dat bij ons huisdieren gewoon huisdieren zijn en geen voedsel.quote:
Praktisch niemandquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 13:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee daar zit ook wel wat in. Maar vind het wel een prettige gedachte dat bij ons huisdieren gewoon huisdieren zijn en geen voedsel.
Jaquote:Op maandag 7 april 2025 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij woont toch in het zuiden van het land?
Dan moet je naar het uiterste noorden rijden om mij op te halen. Dat is niet heel erg handig.quote:
Nou "niet boeit" is een groot woord.quote:Op maandag 7 april 2025 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als we daar anders mee om gingen dan was je dat gewend en vond je dat een prettige gedachte. Net als dat het je niet boeit hoe we met de rest omgaan.
Oh, ja daarom zei ik het. En hoe meer mensen hoe meer leukquote:Op maandag 7 april 2025 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Aha, in de categorie, dingen die rival gemist heeft! Nu vat ik hem.
Jij gaat dus?quote:Op maandag 7 april 2025 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja daarom zei ik het. En hoe meer mensen hoe meer leuk
Is 'ie dat? Dat zal mij echt een worst wezen, maar ben geen fan van zijn muziek.quote:
quote:Op maandag 7 april 2025 14:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is 'ie dat? Dat zal mij echt een worst wezen, maar ben geen fan van zijn muziek.
Ik heb Stig-mode in mijn auto.quote:Op maandag 7 april 2025 13:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je naar het uiterste noorden rijden om mij op te halen. Dat is niet heel erg handig.
Uhm... Waarom krijg je het boek pas achteraf.quote:Op maandag 7 april 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Cursus gedaan.
14 maart cursusdag
21 maart cursusdag
28 maart cursusdag
29 maart 03:47: Mail om een beoordeling in te vullen. Zaterdagochtend vroeg.
31 maart 06:02: Herinnering voor de enquęte. Doe even normaal?
4 april de cursusboeken worden geleverd. Bij de docent. Ik heb ze nu nog steeds niet. Hou ook maar.
"problemen" "Niet leverbaar" "Uitverkocht" "wordt niet meer gedrukt"quote:Op maandag 7 april 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm... Waarom krijg je het boek pas achteraf.
Aha. Handig.quote:Op maandag 7 april 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"problemen" "Niet leverbaar" "Uitverkocht" "wordt niet meer gedrukt"
Allemaal wilniet en andere loserssmoesjes.
Een week pas? Ik heb standaard een soort van pluiskop al de afgelopen maandenquote:
ja op phangan dus nu verder eten in bangkokquote:Op maandag 7 april 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het eten in Thailand inmiddels op, kirby?
Beetje zoals de koningen vroeger, die van paleis naar paleis reisden omdat al het wild in de omgeving was opgegeten.quote:Op maandag 7 april 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het eten in Thailand inmiddels op, kirby?
Ook thuis kun je vakantie vieren.quote:Op maandag 7 april 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah phangan is nu gewoon thuis hoor
quote:Op maandag 7 april 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zoals de koningen vroeger, die van paleis naar paleis reisden omdat al het wild in de omgeving was opgegeten.
Amateurs hier.quote:Op maandag 7 april 2025 14:11 schreef rival het volgende:
Ken je klassiekers.
Bekijk deze YouTube-video
Weet het nog niet zeker maar neig wel naar ja, beetje afhankelijk van wie nog meer wil gaanquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zoals de koningen vroeger, die van paleis naar paleis reisden omdat al het wild in de omgeving was opgegeten.
Ik ga sowieso niet meequote:Op maandag 7 april 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker maar neig wel naar ja, beetje afhankelijk van wie nog meer wil gaan
Geen behoefte aan om ook iets van omringende landen te zien?quote:Op maandag 7 april 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wilde weer eens op een roltrap en met de metro
quote:
echt zo hatelijk, heb geen lang haar om het steeds op te moeten bindenquote:Op maandag 7 april 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een week pas? Ik heb standaard een soort van pluiskop al de afgelopen maanden
jawelquote:Op maandag 7 april 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om ook iets van omringende landen te zien?
Dan mag ze het land niet meer inquote:Op maandag 7 april 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om ook iets van omringende landen te zien?
quote:
waarom nietquote:Op maandag 7 april 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mag ze het land niet meer in
quote:Op maandag 7 april 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wilde weer eens op een roltrap en met de metro
Ik ga.quote:Op maandag 7 april 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker maar neig wel naar ja, beetje afhankelijk van wie nog meer wil gaan
quote:Op maandag 7 april 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Nee grapje niet bang zijn, ik kom niet.
Hoezo "mini"?quote:Op maandag 7 april 2025 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezellie mozarellie, mini meet in Japan
BEWAAR WAT YAKITORI VOOR MEquote:Op maandag 7 april 2025 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi flikkert halve kast in een koffer en rent al struikelend naar de bus
Denk dat je dat beter tegen Bal kan zeggen.quote:
inbe4quote:Op maandag 7 april 2025 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar @:essnhills als je denkt dat je een avond idioten trekt, wil ik best taxi spelen hoor. Jussayin'.
Graag gedaan.quote:Op maandag 7 april 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw schuld ook dat ik toen ben gegaan.
quote:Op maandag 7 april 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, zie jullie morgen @:bitterbal en @:budapestenaar
Toch dat stokje...quote:
Ik zei vorig jaar al dat dat een leuk setje was.quote:Op maandag 7 april 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, zie jullie morgen @:bitterbal en @:budapestenaar
quote:Op maandag 7 april 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
IK WIL OOKquote:Op maandag 7 april 2025 14:29 schreef kwiwi het volgende:
@:uitstraling ik zit al bij de gate, waar ben je?M'n berichtjes komen niet aan op WA.
Lief van jequote:Op maandag 7 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ok ik zal de piloot even zeggen dat ie op je wacht.
Vind dat echt niet meer normaal wat die simpelste hamburgers bij de Mc kostenquote:Op maandag 7 april 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
ik kon het 2 dagen terug niet laten en heb een cheeseburger gegeten bij de mac![]()
net zo duur als in NL ook gewoon ,2,80
Ik ga wel met je mee.quote:Op maandag 7 april 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag weer niet mee zeker. Flashbacks naar de havo.
NOu zeker hier in thailand vind ik het een absurde prijsquote:Op maandag 7 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt niet meer normaal wat die simpelste hamburgers bij de Mc kosten
Laat maar een foto van m'n compressiekousen zien, dan snapt ze dat ik geen concurrentie ben.quote:
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro stationquote:Op maandag 7 april 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat maar een foto van m'n compressiekousen zien, dan snapt ze dat ik geen concurrentie ben.
HET IS HET LOTquote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro station![]()
In fucking bangkok
Ik ben al aan het rennen als een dolle hamster.quote:Op maandag 7 april 2025 14:29 schreef kwiwi het volgende:
@:uitstraling ik zit al bij de gate, waar ben je?M'n berichtjes komen niet aan op WA.
De stinkneger?quote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro station![]()
In fucking bangkok
nou dat hoop ik niet.quote:
Zo hebben we ooit in zuid-frankrijk een familie leren kennen op zomervakantie, komen we die in de winter ineens in oostenrijk ergens in een klein dorpje weer tegenquote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In fucking bangkok
quote:Op maandag 7 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo hebben we ooit in zuid-frankrijk een familie leren kennen op zomervakantie, komen we die in de winter ineens in oostenrijk ergens in een klein dorpje weer tegen
Oh die gast.quote:Op maandag 7 april 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat hoop ik niet.
hij loopt altijd in pak , hij stinkt ook naar zweet. En hij ziet er uit als een drugsdealer en hij elke dag met een andere vrouw
Oh die, die gast die de hele dag met z'n headset oploopt om Bep en Berta in Nederland op te lichtenquote:Op maandag 7 april 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat hoop ik niet.
hij loopt altijd in pak , hij stinkt ook naar zweet. En hij ziet er uit als een drugsdealer en hij elke dag met een andere vrouw
ja hij zei dat hij even wat ging doen en daarna terug naar de office zou gaan. Volgens mij is die gewoon werkloos en hangt die de hele dag ergens rondquote:Op maandag 7 april 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die, die gast die de hele dag met z'n headset oploopt om Beo en Berta in Nederland op te lichten
Maar wel altijd netjes in pak.quote:Op maandag 7 april 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei dat hij even wat ging doen en daarna terug naar de office zou gaan. Volgens mij is die gewoon werkloos en hangt die de hele dag ergens rond
Keer gehad met een jungletocht in Laos, dagenlang pissen over de rand van de kano, we waanden ons echt helemaal aan het einde van de wereld, slangen, spinnen, gare inboorlingen, komen we aan land "heeeeeey Marco, jij hier?"quote:Op maandag 7 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo hebben we ooit in zuid-frankrijk een familie leren kennen op zomervakantie, komen we die in de winter ineens in oostenrijk ergens in een klein dorpje weer tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |