IK WIL OOKquote:Op maandag 7 april 2025 14:29 schreef kwiwi het volgende:
@:uitstraling ik zit al bij de gate, waar ben je?M'n berichtjes komen niet aan op WA.
Lief van jequote:Op maandag 7 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ok ik zal de piloot even zeggen dat ie op je wacht.
Vind dat echt niet meer normaal wat die simpelste hamburgers bij de Mc kostenquote:Op maandag 7 april 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
ik kon het 2 dagen terug niet laten en heb een cheeseburger gegeten bij de mac![]()
net zo duur als in NL ook gewoon ,2,80
Ik ga wel met je mee.quote:Op maandag 7 april 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag weer niet mee zeker. Flashbacks naar de havo.
NOu zeker hier in thailand vind ik het een absurde prijsquote:Op maandag 7 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt niet meer normaal wat die simpelste hamburgers bij de Mc kosten
Laat maar een foto van m'n compressiekousen zien, dan snapt ze dat ik geen concurrentie ben.quote:
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro stationquote:Op maandag 7 april 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat maar een foto van m'n compressiekousen zien, dan snapt ze dat ik geen concurrentie ben.
HET IS HET LOTquote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro station![]()
In fucking bangkok
Ik ben al aan het rennen als een dolle hamster.quote:Op maandag 7 april 2025 14:29 schreef kwiwi het volgende:
@:uitstraling ik zit al bij de gate, waar ben je?M'n berichtjes komen niet aan op WA.
De stinkneger?quote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro station![]()
In fucking bangkok
nou dat hoop ik niet.quote:
Zo hebben we ooit in zuid-frankrijk een familie leren kennen op zomervakantie, komen we die in de winter ineens in oostenrijk ergens in een klein dorpje weer tegenquote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In fucking bangkok
quote:Op maandag 7 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo hebben we ooit in zuid-frankrijk een familie leren kennen op zomervakantie, komen we die in de winter ineens in oostenrijk ergens in een klein dorpje weer tegen
Oh die gast.quote:Op maandag 7 april 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat hoop ik niet.
hij loopt altijd in pak , hij stinkt ook naar zweet. En hij ziet er uit als een drugsdealer en hij elke dag met een andere vrouw
Oh die, die gast die de hele dag met z'n headset oploopt om Bep en Berta in Nederland op te lichtenquote:Op maandag 7 april 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat hoop ik niet.
hij loopt altijd in pak , hij stinkt ook naar zweet. En hij ziet er uit als een drugsdealer en hij elke dag met een andere vrouw
ja hij zei dat hij even wat ging doen en daarna terug naar de office zou gaan. Volgens mij is die gewoon werkloos en hangt die de hele dag ergens rondquote:Op maandag 7 april 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die, die gast die de hele dag met z'n headset oploopt om Beo en Berta in Nederland op te lichten
Maar wel altijd netjes in pak.quote:Op maandag 7 april 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei dat hij even wat ging doen en daarna terug naar de office zou gaan. Volgens mij is die gewoon werkloos en hangt die de hele dag ergens rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |