Voor mij is het 2,5 uur met de auto. Zal met de trein nog wel langer zijn.quote:Op maandag 7 april 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ermelo is 2 uur en 15 minuten treinen voor mij.
Dat wordt hem niet
22 juni in Ermelo, zie vorige topic het berichtje van dud0r ergensquote:
Ja hier dit @rivalquote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Aha, in de categorie, dingen die rival gemist heeft! Nu vat ik hem.quote:Op maandag 7 april 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
22 juni in Ermelo, zie vorige topic het berichtje van dud0r ergens
Nah doen we niet met andere dierenquote:Op maandag 7 april 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ergens wel prettig dat wij daar wat humaner mee omgaan.
Nee daar zit ook wel wat in. Maar vind het wel een prettige gedachte dat bij ons huisdieren gewoon huisdieren zijn en geen voedsel.quote:
Praktisch niemandquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 13:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee daar zit ook wel wat in. Maar vind het wel een prettige gedachte dat bij ons huisdieren gewoon huisdieren zijn en geen voedsel.
Jaquote:Op maandag 7 april 2025 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij woont toch in het zuiden van het land?
Dan moet je naar het uiterste noorden rijden om mij op te halen. Dat is niet heel erg handig.quote:
Nou "niet boeit" is een groot woord.quote:Op maandag 7 april 2025 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als we daar anders mee om gingen dan was je dat gewend en vond je dat een prettige gedachte. Net als dat het je niet boeit hoe we met de rest omgaan.
Oh, ja daarom zei ik het. En hoe meer mensen hoe meer leukquote:Op maandag 7 april 2025 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Aha, in de categorie, dingen die rival gemist heeft! Nu vat ik hem.
Jij gaat dus?quote:Op maandag 7 april 2025 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja daarom zei ik het. En hoe meer mensen hoe meer leuk
Is 'ie dat? Dat zal mij echt een worst wezen, maar ben geen fan van zijn muziek.quote:
quote:Op maandag 7 april 2025 14:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is 'ie dat? Dat zal mij echt een worst wezen, maar ben geen fan van zijn muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |