Ik ben ook geen fan van kokosquote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kokosbrood dan weer niet, maar ik en kokos (zelfs als het voornamelijk suiker is) is een no-go.
Ahja verdamt. Bruin brood that isquote:Op maandag 7 april 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou niet horen.
Brood is water en meel
Nee joh, niksquote:Op maandag 7 april 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, dat vind ik dan weer niet zo lol
Wat voor kokosbrood was dat dan dat het zo aan zijn gezicht bleef plakken?quote:Op maandag 7 april 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een arm vriendje en daar aten ze dit thuis bijna elke dag, dat zag je zelfs aan zijn gezicht.
Nooit geprobeerd.quote:
quote:
Zelfs te arm voor een washandje over de toet.quote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor kokosbrood was dat dan dat het zo aan zijn gezicht bleef plakken?
Van Davelaar ofzo? Was lekkerquote:
Of hij had gewoon een snack mee voor onderwegquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs te arm voor een washandje over de toet.
Ja, ik weet welke koeken je bedoelt, maar nooit op brood geprobeerd.quote:
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.quote:Op maandag 7 april 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, was je al zo vroeg zo verpest dat alles om status draait?
Van alles, ham kaas hagelslag etc. Destijds toch wel veel minder variëteit dan nuquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat kreeg jij als kleine Koen op je broodje?
Ohquote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke koeken je bedoelt, maar nooit op brood geprobeerd.
Oh, danquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, niksaan, meer voor jou.
Het valt best mee hoeveel ik niet lust, maar kokos trek ik qua smaak en structuur gewoon niet.
*slabbetjequote:
Kinderen hebben dat niet door man.quote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.
Frans Bauer in een witte doktersjas aan je ziektebed, dat effect zeg maar.
Ham kaas hagelslag vind ik wel een rare combi. De eerste twee snap ik nog wel samen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles, ham kaas hagelslag etc. Destijds toch wel veel minder variëteit dan nu
domme mensen beweren dit wel vaker, maarja domme mensenquote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar je ziet afkomst wel degelijk aan gezichten, eigenlijk aan alles.
Frans Bauer in een witte doktersjas aan je ziektebed, dat effect zeg maar.
Ohhhh jaquote:Op maandag 7 april 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham kaas hagelslag vind ik wel een rare combi. De eerste twee snap ik nog wel samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |