Ik denk een mentale inzinking krijgen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Van dat nummer i hate The fucking law.
Die heb ik vaker gehoord vanuit de Indo-hoek ja.quote:Op maandag 7 april 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even over kokos.
Ik doe wel eens geraspte kokos door het gehakt als ik zelf balletjes draai...
Dan neem je een massagequote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schouderbladen zitten echt onwijs vast. Even een tussendoorklachtje
Zit ik inderdaad aan te denkenquote:
Irritant is dat ja.quote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij een vrouw dan?quote:
Zichzelf denk ikquote:Op maandag 7 april 2025 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wie probeer je nou weer op de kast te jagen?
Anders vallen ze er af.quote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Toch respect dat jij alles goor weet te makenquote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bleef aan je tanden plakken en je poep spoelde lastig door.
Ja, ik had het volgens mij wel uit een indo recept ja, Maar ik doe het net zo goed bij de spaghetti of in een wrapquote:Op maandag 7 april 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord vanuit de Indo-hoek ja.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pinda en chocolade heb ik als combinatie nooit gesnapt eigenlijk.
quote:
Pindarotsjes zijn best lekker.quote:Op maandag 7 april 2025 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pinda en chocolade heb ik als combinatie nooit gesnapt eigenlijk.
En chocoladepinda'squote:Op maandag 7 april 2025 11:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pindarotsjes zijn best lekker.
Munt en chocolade ook niet.quote:
Meh, niet voor mij.quote:Op maandag 7 april 2025 11:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pindarotsjes zijn best lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |