Snap ikquote:Op maandag 7 april 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja letterlijk weer die zelfde reis maken als ik altijd deed is mij nog iets te pijnlijk denk ik.
Maar ik moet binnen 2 weken beslissen toch?quote:Op maandag 7 april 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is over 2,5e maand he. Vermijden is ook niet goed.
Misschien kun je hem lief aankijken.quote:Op maandag 7 april 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet binnen 2 weken beslissen toch?
Hehequote:Op maandag 7 april 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als ik je ophaal?
[..]
Vrijvoering.
quote:Op maandag 7 april 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Weet nog niet of ik kom. Ermelo is een beetje te dichtbij de plek wat ik moet afsluiten. Letterlijk 1 treinhalte verder.
chillllquote:Op maandag 7 april 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Jeej krijg nu eindelijk wel een nieuw nummerbordje. Door de zon enz is het gewoon 1 kleur geworden (en hij is ook beetje kapot) en ik kan blijven stiften en lakken maar door de zon en regen gaat het steeds weg. Ik vroeg alleen of het erg is als ik zelf een ander bordje koop.
Ja ze zeiden toen een keer ja moet je ze maar zelf weer inkleuren (de cijfers) maar dat werkt niet.quote:
mijne is ook pauper want iemand heeft er ook stickers opgeplakt en weer weggehaald en tsja, dat zie je. Maar dat is hier binnen in het portiek, aan de buitenkant is priem.quote:Op maandag 7 april 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze zeiden toen een keer ja moet je ze maar zelf weer inkleuren (de cijfers) maar dat werkt niet.Dus ik vond het wel prima om zelf iets leukers uit te gaan zoeken maar is dus niet nodig.
ik wil oookquote:
Oh dat is ook wel lelijk ja.quote:Op maandag 7 april 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijne is ook pauper want iemand heeft er ook stickers opgeplakt en weer weggehaald en tsja, dat zie je. Maar dat is hier binnen in het portiek, aan de buitenkant is priem.
Ja oke leuk woningbouw maar ik ben geen student?quote:Lefier Student is live
speciaal voor jou
om een student uit te kiezenquote:Op maandag 7 april 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke leuk woningbouw maar ik ben geen student?
klinkt super romantischquote:Op maandag 7 april 2025 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
romantische thuiswerklunch met Vlinder
jawel... culinair kattenstudentquote:Op maandag 7 april 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke leuk woningbouw maar ik ben geen student?
ehmquote:Op maandag 7 april 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
Culinair nog wel. Ze woont niet in de Filipijnen he
gewoon met ijs mee rijdenquote:
quote:
Wat precies?quote:
het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 7 april 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht even dat ik vaag was door de pilletjes.
ja is goedquote:Op maandag 7 april 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat precies?
"Myanmar is de koploper hierin, verder wordt er ook in Cambodja, Noordoost-China, Zuid-Korea, Indonesië, de Filipijnen en Vietnam hond en kat gegeten. In deze landen wordt honden- en kattenvlees gezien als een echte delicatesse en is het vrij normaal om honden en katten te eten"
En bijtjesquote:
Sommige delen van Thailand eten ze ook welles hondquote:Op maandag 7 april 2025 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit
[..]
ja is goed
Niet gelezen, dan bestaat het ook nietquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige delen van Thailand eten ze ook welles hond
behalve de staart, want dat lijkt op slangquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar drinken ze het bloed van toch?quote:Op maandag 7 april 2025 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve de staart, want dat lijkt op slang
Vind het een gruwelquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Mja k wil het ook niet etenquote:Op maandag 7 april 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het een gruwelMaar als dat is wat ze daar lekker vinden moeten ze dat doen.
Klopt. Al lusten ze wel slang geloof ikquote:Op maandag 7 april 2025 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve de staart, want dat lijkt op slang
Ik ga sir hiss bellen, schandaligquote:Op maandag 7 april 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt. Al lusten ze wel slang geloof ik
Moet er niet aan denken. Ergens hypocriet wel omdat we wel kip/varken/paard eten maar omdat 't hond/kat is komt 't dank denk ik "te dichtbij" ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |