Ik vraag me nog steeds af waarom ze dit doen.quote:Op maandag 7 april 2025 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal allicht niet 2 usd zijn maar wel meer gezien het bni. Anyway, dit is zulke onzin dat ik verwacht dat die tarieven er wel weer afgaan.
Blackmailen. En er spelen ook culturele issues over vhvm en dat type dingen. Trump koppelt dossier aan elkaar.quote:Op maandag 7 april 2025 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom ze dit doen.
Dit is een hoop speculatiequote:Op maandag 7 april 2025 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blackmailen. En er spelen ook culturele issues over vhvm en dat type dingen. Trump koppelt dossier aan elkaar.
Sonny was iemand die daadwerkelijk angst inboezemde, die oranje clown werkt alleen maar op de lachspieren.quote:Op maandag 7 april 2025 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij A Bronx tale heeft gekeken en denkt dat die Sonny is.
De grap is dan wel dat de EU sowieso al vrij laag waren, gemiddeld 1 a 2%, soms 5% en op sommige 10 tot 25%, maar dat laatste doet Amerika op sommige auto’s bijv net zo goed.quote:
Heffingen erbovenop gooien hoeft van mij ook niet per se, maar ik vind dit wel heel raar erg soft gedoe als reactiequote:
Eerst onderhandelen, en alsnog verhogingen kan altijd nog als ze er niet uitkomen , toch?quote:Op maandag 7 april 2025 18:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heffingen erbovenop gooien hoeft van mij ook niet per se, maar ik vind dit wel heel raar erg soft gedoe als reactie
Het is sowieso allemaal gejank. Musk heeft bijvoorbeeld met zijn Tesla genoeg van onze belastingcenten gekregen qua subsidies.quote:Op maandag 7 april 2025 18:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De grap is dan wel dat de EU sowieso al vrij laag waren, gemiddeld 1 a 2%, soms 5% en op sommige 10 tot 25%, maar dat laatste doet Amerika op sommige auto’s bijv net zo goed.
Ik denk dat de tactiek meer is dat je laat zien welwillend te zijn voor onderhandelingen. En als dat niet goed uitpakt kun je aan de Amerikanen laten zien dat het door Trump komt. Zoiets...quote:Op maandag 7 april 2025 18:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heffingen erbovenop gooien hoeft van mij ook niet per se, maar ik vind dit wel heel raar erg soft gedoe als reactie
Om de eigen industrie te beschermen. Wel zo handig om genoeg klassieke industrie hier te houden als we ook hier ons wapentuig willen blijven kunnen produceren.quote:Op maandag 7 april 2025 19:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom zouden we onszelf gaan straffen met verhogingen? Laat ze dat daar in Amerika zelf oplossen.
Ja, was toch al van meet af aan de insteek? Proberen te praten en tegelijk sancties voorbereiden.quote:Op maandag 7 april 2025 19:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat de tactiek meer is dat je laat zien welwillend te zijn voor onderhandelingen. En als dat niet goed uitpakt kun je aan de Amerikanen laten zien dat het door Trump komt. Zoiets...
Ik geloof in dat opzicht meer in de kracht van ons eigen kunnen. Met importheffingen schieten we onszelf alleen maar in onze voet.quote:Op maandag 7 april 2025 19:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Om de eigen industrie te beschermen. Wel zo handig om genoeg klassieke industrie hier te houden als we ook hier ons wapentuig willen blijven kunnen produceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |