De Vlaamse media ook.quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wout is teveel bezig met Sarah en baby'tjes maken.
Ok, daar houden we je aan.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Aankondiging: als Pogacar Roubaix wint, stop ik met wielrennen kijken.
Akkoord.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Je gaat afreizen naar Roubaix om hoogstpersoonlijk een stok in zijn wiel te steken?quote:Op zondag 6 april 2025 16:12 schreef Szura het volgende:
Ik kan het niet aanzien als hij ook nog P-R wint hoor, grijp in
Met babytjes maken met Sarah? Is Sarah het nieuwe slachtoffer van de Scheefpoeper?quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is minder aero. Met je handen bovenop het stuur je kleiner maken schijnt aerodynamischer te zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze rijden helemaal niet meer in de beugels tegenwoordig hè?
Is een mooi artikel op wielerflits.quote:Waarom Mathieu van der Poel een aanval van Tadej Pogacar op de Oude Kwaremont kan pareren
Dat lijkt mij evidentquote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: deze aankomstplaats is nog lelijker dan Ans.
Zo matig is het team van Visma voor Roubaix toch niet?quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een punt?
De Grote Markt in Oudenaerde is allicht een leuk plein.quote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: deze aankomstplaats is nog lelijker dan Ans.
Wegpiraat Philipsen kan hem toch van de weg duwen?quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gaat afreizen naar Roubaix om hoogstpersoonlijk een stok in zijn wiel te steken?
Say what?quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarom loopt het niet (nog verder) op
Hier hoor je hem niet meer over hoor achterafquote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is een mooi artikel op wielerflits.
Aldus wielergenie Stijn Devolder.quote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is een mooi artikel op wielerflits.
Misschien moeten ze daarop finishen ipv op een provincialequote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De Grote Markt in Oudenaerde is allicht een leuk plein.
Ze zijn ook gevaarlijk mager.quote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is minder aero. Met je handen bovenop het stuur je kleiner maken schijnt aerodynamischer te zijn.
Gaat toch om zijn monumenten rittenkaartquote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef Bugno3 het volgende:
Tsjeu geeft toch nog om het podium. Ik zou ze het lekker laten uitzoeken.
Rijden voor z’n kopman op het moment dat het ertoe doetquote:
Een van de hoogste gemiddeldes ooit. Maar goed.quote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef Tommeke het volgende:
VDP is echt leeg. Reageert vrij sloom op Stuyven.
In feite reed hij ook geen goede koers. Hij zat wel steeds wat ver wanneer Pogacar aanging. Dat plus die val zal hem wel energie gekost hebben.
Goh je meent hetquote:
De derde plaats had hij nog niet.quote:Op zondag 6 april 2025 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het rekenkundige rijtje is ook nog eens verpest, wat een kutdag.
Ook die van mij, altijd tegen ons.quote:
Wat heeft dat te maken met het al dan niet rijden van een goede koers?quote:Op zondag 6 april 2025 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een van de hoogste gemiddeldes ooit. Maar goed.
Voor iemand die tegenwoordig geen fouten meer maakt maakte hij vandaag inderdaad veel fouten. Al is de valpartij natuurlijk wel pech.quote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef Tommeke het volgende:
In feite reed hij ook geen goede koers. Hij zat wel steeds wat ver wanneer Pogacar aanging. Dat plus die val zal hem wel energie gekost hebben.
Vrij veel. Stuyven heeft onder meer een gat dichtgereden naar Pogacar/Van der Poel.quote:Op zondag 6 april 2025 16:18 schreef WAvanBuren het volgende:
En wat heeft dikke Mes nou gehad aan Stuyven?
Ze hebben net 5 minuten gespendeerd om vast te stellen dat Kopecky, net als Pogacar, met rugnummer 11 rijdt. Om vast te stellen dat Kopecky, net als Pogacar, een witte broek draagt. Om vast te stellen dat Kopecky, net als Pogacar, de regerend wereldkampioen is.quote:
Valpartij heb ik niet gezien, maar hij zat weer meerdere keren matig gepositioneerd.quote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef Tommeke het volgende:
Ja, omdat hij om beurten eerste of tweede wordt.quote:
Misschien toch ook wat van slag door de val. Dat kan ook..quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor iemand die tegenwoordig geen fouten meer maakt maakte hij vandaag inderdaad veel fouten. Al is de valpartij natuurlijk wel pech.
Zat daarna even wat lastig met zijn rechterhand/ arm. Maar horen dat wel van Mathieu hoe dat zitquote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valpartij heb ik niet gezien, maar hij zat weer meerdere keren matig gepositioneerd.
Ik verwacht volgende week ook een mooie koers.quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, mooier gaat het dit seizoen niet meer worden.
Ja, dat kan zeker. Hopelijk niet teveel schade met het oog op volgende week.quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien toch ook wat van slag door de val. Dat kan ook..
Op papier verwacht ik volgende week meer.quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, mooier gaat het dit seizoen niet meer worden.
Één gat dichtgereden. Juist.quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vrij veel. Stuyven heeft onder meer een gat dichtgereden naar Pogacar/Van der Poel.
Auto racen en sjoelenquote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Pogacar is wel lachwekkend. Want kan hij niet?
Bril van zijn vriendin geleend?quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom alles in wit en dan zo'n knalroze bril?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Pogacar Parijs-Roubaix wint kijk ik nooit meer naar wielrennen.
Als je op bent dan ben je opquote:Op zondag 6 april 2025 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hemeltergende G2-tactics, alsof het al niet erg genoeg is dat die walgelijke Pogacar op kop rijdt geven ze hem ook nog even een halve minuut cadeau.
Milaan-San Remo winnenquote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Veldrijdenquote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Sprinten, zie MSR.quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Zelfs dan zou je nog kunnen samenwerken, dat hebben ze geen moment gedaan.quote:
De hoeveelheid Pogacar-juichaapjes is echt niet te doen.quote:Op zondag 6 april 2025 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Blij dat ik mijn account op CN definitief door de shredder gehaald heb.
In verschroeiende hitte rijden?quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Tweets van Mou gaan we hier NIET posten.quote:Op zondag 6 april 2025 16:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hoeveelheid Pogacar-juichaapjes is echt niet te doen.
Het is vooral de incel mod van dienst die mijn besluit aanwakkerde, maar mijn ignore list begon wel wat uit te puilen inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2025 16:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hoeveelheid Pogacar-juichaapjes is echt niet te doen.
Ik gun het varkensneus nog meer dan Van der Breggenquote:Op zondag 6 april 2025 16:23 schreef Szura het volgende:
Om de dag af te maken zal die walgelijke varkensneus ook nog wel winnen. Heel WLR ziedend.
Ik gun Mou wel wat dingen, maar ik vrees dat ik gebanned ga worden als ik dat hier uitschrijf.quote:Op zondag 6 april 2025 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tweets van Mou gaan we hier NIET posten.
Acute leukemie toevallig?quote:Op zondag 6 april 2025 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gun Mou wel wat dingen, maar ik vrees dat ik gebanned ga worden als ik dat hier uitschrijf.
Ik juich alleen voor Vos en Puckquote:Op zondag 6 april 2025 16:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik gun het varkensneus nog meer dan Van der Breggen
Kopecky > Backstabbende christenfundi Anna.quote:Op zondag 6 april 2025 16:23 schreef Szura het volgende:
Om de dag af te maken zal die walgelijke varkensneus ook nog wel winnen. Heel WLR ziedend.
Mou negeren is gelukkig niet heel lastig.quote:Op zondag 6 april 2025 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gun Mou wel wat dingen, maar ik vrees dat ik gebanned ga worden als ik dat hier uitschrijf.
De organisatie is ook aan het schroeien?quote:
Je zag ook in de tijdwaarneming dat Pogacar eigenlijk niet noemenswaardig uitliep op G3, maar wel veel meer op G2.quote:Op zondag 6 april 2025 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs dan zou je nog kunnen samenwerken, dat hebben ze geen moment gedaan.
LIDL-trek dus lijkt me welquote:Op zondag 6 april 2025 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL drinken ze nu freeway cola in het Trek team bij de finish??
Jazeker.quote:Op zondag 6 april 2025 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Probeer eerst maar eens een normaal Nederlandse zin te schrijven.quote:
Zie is die.quote:Op zondag 6 april 2025 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een normaal Nederlandse zin te schrijven.
Dat krijg je met zo'n sponsor. Straks moeten ze ook een Crivit fiets computer gebruiken...quote:Op zondag 6 april 2025 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Toch geen duimpje omhoog dus.quote:
Als Trek ook wegvalt moeten ze op een Mardini fiets.quote:Op zondag 6 april 2025 16:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n sponsor. Straks moeten ze ook een Crivit fiets computer gebruiken...
Nog altijd een stuk beter dan Joris.quote:Op zondag 6 april 2025 16:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb veel bewondering voor lieden die naar Roxanne kunnen luisteren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 6 april 2025 16:37 schreef Faraday01 het volgende:
Is er al een reactie van MvdP? Vooral of er schade is richting volgende week?
Ik ben ook alweer Ine moequote:Op zondag 6 april 2025 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Slappendel en Kneet zijn beide niet te doen.
Steigenga.quote:
Erg he ?quote:Op zondag 6 april 2025 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Slappendel en Kneet zijn beide niet te doen.
Ja, en?quote:Op zondag 6 april 2025 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een van de hoogste gemiddeldes ooit. Maar goed.
Al van ver op de limiet dus. Daar zal die valpartij niet hebben geholpen, al wekt hij überhaupt de indruk dat hij geen goede dag had. Altijd tegen ons.quote:
Dat was Jose toch? En de mannen kunnen er ook wat van, zie De Panne.quote:
Oh josé danquote:Op zondag 6 april 2025 16:49 schreef Kloit het volgende:
[..]
Dat was José. Karrel gaf hem daarom juist een standje.
Ik heb Vlaams stoofvlees gemaakt. Ik vreet mezelf gelukkig vanavond.quote:Op zondag 6 april 2025 16:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
PuckGodin is de enige die ons nog een mooie dag kan bezorgen
Luguber dikquote:Op zondag 6 april 2025 16:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik heb Vlaams stoofvlees gemaakt. Ik vreet mezelf gelukkig vanavond.
Amai, hoe laat mogen we aanschuiven?quote:Op zondag 6 april 2025 16:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik heb Vlaams stoofvlees gemaakt. Ik vreet mezelf gelukkig vanavond.
Maar jouw kinderen krijgen iedere week friet.quote:Op zondag 6 april 2025 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pogi heeft dunnere armen dan mijn kinderen
Ik schrik nog meer van het feit dat jij je zou hebben voortgeplantquote:Op zondag 6 april 2025 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maxquote:Op zondag 6 april 2025 16:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
PuckGodin is de enige die ons nog een mooie dag kan bezorgen
Ik vind hem er wel gezond uitzien.quote:Op zondag 6 april 2025 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hopelijk niet want dan sterven er nog wat deelnemersquote:
Wel Denkend aan Vlaanderen met Andre van Duin.quote:
Met dit stuurgedrag moeten we daar sowieso bang voor zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 16:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk niet want dan sterven er nog wat deelnemers
Denkend aan Vlaanderen hebben we de afgelopen weken tot aan vandaag al gedaan.quote:Op zondag 6 april 2025 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel Denkend aan Vlaanderen met Andre van Duin.
Op VRT heet dat programma idd Vive le Veloquote:Op zondag 6 april 2025 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Denkend aan Vlaanderen hebben we de afgelopen weken tot aan vandaag al gedaan.
Zou een leuke winnaar zijn.quote:
Lucidequote:Op zondag 6 april 2025 17:03 schreef Szura het volgende:
Ruben redeneert het maar toe naar dat het pokeren is van varkenskop
Huy!quote:Op zondag 6 april 2025 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Puck trapt door de boter, maar zoals ze koerst wint ze nooit.
Lekker wijf wel. Heeft ook een eigen YouTube kanaalquote:
100%.quote:Op zondag 6 april 2025 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom is dat een tokkie? Heeft ze tattoos?
En luistert 100%NLquote:Op zondag 6 april 2025 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom is dat een tokkie? Heeft ze tattoos?
Totaal verbaast dat die hier niet bij zit terwijl ze van alle daken heeft geschreeuwd dat ze ziek is geweest en ook vandaag de hele dag in de problemen zat.quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker wijf wel. Heeft ook een eigen YouTube kanaal
Ik dacht dat dat zo'n lift was uit Flodder.quote:Op zondag 6 april 2025 17:08 schreef Pistolero het volgende:
Scheefpoeper heeft het weer over het uiterlijk van Paternoster.
Die valt toch zwaar tegen hier.quote:Op zondag 6 april 2025 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Wiebes heeft rollen vol met muntjes nodig
Gaat Lippert zo niet wegrijden?quote:Op zondag 6 april 2025 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder een trap te doen, jawel.
Ik weet het nog niet.quote:
Die leek wel de sterkste ja, maar het nadeel is dat er nog een grote groep samen nu is.quote:
Zaterdag vrouwen laten rijdenquote:Op zondag 6 april 2025 17:15 schreef franklop het volgende:
1x Oude Kwaremont is wel schandalig.
Maar anders logistiek niet te doen natuurlijk
Kan ze in ieder geval ook niet dom op kop rijden de hele klimquote:Op zondag 6 april 2025 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Puck verliest in twee bochten 15 plekken, mooi als laatste aan de Oude Kwaremont beginnen.
Is op zich een goed idee.quote:
Rijden dan de toeristen niet?quote:
Ik ook. Puck Fuckin' Pietersequote:
Paternosterquote:Op zondag 6 april 2025 17:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Paternoster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |