De Vlaamse media ook.quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wout is teveel bezig met Sarah en baby'tjes maken.
Ok, daar houden we je aan.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Aankondiging: als Pogacar Roubaix wint, stop ik met wielrennen kijken.
Akkoord.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Je gaat afreizen naar Roubaix om hoogstpersoonlijk een stok in zijn wiel te steken?quote:Op zondag 6 april 2025 16:12 schreef Szura het volgende:
Ik kan het niet aanzien als hij ook nog P-R wint hoor, grijp in
Met babytjes maken met Sarah? Is Sarah het nieuwe slachtoffer van de Scheefpoeper?quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is minder aero. Met je handen bovenop het stuur je kleiner maken schijnt aerodynamischer te zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze rijden helemaal niet meer in de beugels tegenwoordig hè?
Is een mooi artikel op wielerflits.quote:Waarom Mathieu van der Poel een aanval van Tadej Pogacar op de Oude Kwaremont kan pareren
Dat lijkt mij evidentquote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: deze aankomstplaats is nog lelijker dan Ans.
Zo matig is het team van Visma voor Roubaix toch niet?quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een punt?
De Grote Markt in Oudenaerde is allicht een leuk plein.quote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: deze aankomstplaats is nog lelijker dan Ans.
Wegpiraat Philipsen kan hem toch van de weg duwen?quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gaat afreizen naar Roubaix om hoogstpersoonlijk een stok in zijn wiel te steken?
Say what?quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarom loopt het niet (nog verder) op
Hier hoor je hem niet meer over hoor achterafquote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is een mooi artikel op wielerflits.
Aldus wielergenie Stijn Devolder.quote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is een mooi artikel op wielerflits.
Misschien moeten ze daarop finishen ipv op een provincialequote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De Grote Markt in Oudenaerde is allicht een leuk plein.
Ze zijn ook gevaarlijk mager.quote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is minder aero. Met je handen bovenop het stuur je kleiner maken schijnt aerodynamischer te zijn.
Gaat toch om zijn monumenten rittenkaartquote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef Bugno3 het volgende:
Tsjeu geeft toch nog om het podium. Ik zou ze het lekker laten uitzoeken.
Rijden voor z’n kopman op het moment dat het ertoe doetquote:
Een van de hoogste gemiddeldes ooit. Maar goed.quote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef Tommeke het volgende:
VDP is echt leeg. Reageert vrij sloom op Stuyven.
In feite reed hij ook geen goede koers. Hij zat wel steeds wat ver wanneer Pogacar aanging. Dat plus die val zal hem wel energie gekost hebben.
Goh je meent hetquote:
De derde plaats had hij nog niet.quote:Op zondag 6 april 2025 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het rekenkundige rijtje is ook nog eens verpest, wat een kutdag.
Ook die van mij, altijd tegen ons.quote:
Wat heeft dat te maken met het al dan niet rijden van een goede koers?quote:Op zondag 6 april 2025 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een van de hoogste gemiddeldes ooit. Maar goed.
Voor iemand die tegenwoordig geen fouten meer maakt maakte hij vandaag inderdaad veel fouten. Al is de valpartij natuurlijk wel pech.quote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef Tommeke het volgende:
In feite reed hij ook geen goede koers. Hij zat wel steeds wat ver wanneer Pogacar aanging. Dat plus die val zal hem wel energie gekost hebben.
Vrij veel. Stuyven heeft onder meer een gat dichtgereden naar Pogacar/Van der Poel.quote:Op zondag 6 april 2025 16:18 schreef WAvanBuren het volgende:
En wat heeft dikke Mes nou gehad aan Stuyven?
Ze hebben net 5 minuten gespendeerd om vast te stellen dat Kopecky, net als Pogacar, met rugnummer 11 rijdt. Om vast te stellen dat Kopecky, net als Pogacar, een witte broek draagt. Om vast te stellen dat Kopecky, net als Pogacar, de regerend wereldkampioen is.quote:
Valpartij heb ik niet gezien, maar hij zat weer meerdere keren matig gepositioneerd.quote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef Tommeke het volgende:
Ja, omdat hij om beurten eerste of tweede wordt.quote:
Misschien toch ook wat van slag door de val. Dat kan ook..quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor iemand die tegenwoordig geen fouten meer maakt maakte hij vandaag inderdaad veel fouten. Al is de valpartij natuurlijk wel pech.
Zat daarna even wat lastig met zijn rechterhand/ arm. Maar horen dat wel van Mathieu hoe dat zitquote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valpartij heb ik niet gezien, maar hij zat weer meerdere keren matig gepositioneerd.
Ik verwacht volgende week ook een mooie koers.quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, mooier gaat het dit seizoen niet meer worden.
Ja, dat kan zeker. Hopelijk niet teveel schade met het oog op volgende week.quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien toch ook wat van slag door de val. Dat kan ook..
Op papier verwacht ik volgende week meer.quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, mooier gaat het dit seizoen niet meer worden.
Één gat dichtgereden. Juist.quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vrij veel. Stuyven heeft onder meer een gat dichtgereden naar Pogacar/Van der Poel.
Auto racen en sjoelenquote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Pogacar is wel lachwekkend. Want kan hij niet?
Bril van zijn vriendin geleend?quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom alles in wit en dan zo'n knalroze bril?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Pogacar Parijs-Roubaix wint kijk ik nooit meer naar wielrennen.
Als je op bent dan ben je opquote:Op zondag 6 april 2025 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hemeltergende G2-tactics, alsof het al niet erg genoeg is dat die walgelijke Pogacar op kop rijdt geven ze hem ook nog even een halve minuut cadeau.
Milaan-San Remo winnenquote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Pogacar is wel lachwekkend. Want kan hij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |