Matje volgt nog makkelijk lijkt het.quote:
Dan kan Wout nog winnen!quote:Op zondag 6 april 2025 15:39 schreef Fretwork het volgende:
Stel ze zitten samen na de laatste Kwaremont, dan gaat Pogacar toch niet meer meedraaien? Dat weet hij inmiddels toch?
En al op zijn bek gegaan.quote:Op zondag 6 april 2025 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu heeft al ontiegelijk met krachten gesmeten, had eigenlijk wel verwacht dat Pogi al vertrokken zou zijn.
Pogacar is Politt met talent, hij rijdt altijd.quote:Op zondag 6 april 2025 15:39 schreef Fretwork het volgende:
Stel ze zitten samen na de laatste Kwaremont, dan gaat Pogacar toch niet meer meedraaien? Dat weet hij inmiddels toch?
Je reageert op Mani.quote:
Ja ideaal.quote:Op zondag 6 april 2025 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je weet nu al dat Pogacar, indien hij Mathieu niet los krijgt, het een goed idee gaat vinden om er een korte sprint van te maken die begint vanuit quasi stilstand.
Tja maar hij is ook niet gebaat bij Pedersen die terugkomt.quote:Op zondag 6 april 2025 15:39 schreef Fretwork het volgende:
Dat biedt nog wel de mogelijkheid om weg te rijden terwijl Mes en Mathieu naar elkaar kijken.quote:Op zondag 6 april 2025 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja maar hij is ook niet gebaat bij Pedersen die terugkomt.
Pogi en tactisch koersen is een voorlopig onbestaande combinatiequote:Op zondag 6 april 2025 15:39 schreef Fretwork het volgende:
Grotere winstkans, meer kans op geslaagde demarrage met drie manquote:Op zondag 6 april 2025 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja maar hij is ook niet gebaat bij Pedersen die terugkomt.
Werd hier al naar de winst gepraatquote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pedersen kampt met een ontploffende brommer.
En rijdt weer weg bij Van Aertquote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pedersen kampt met een ontploffende brommer.
Wanneer niet.quote:
Tiesj wel sympathiekerquote:Op zondag 6 april 2025 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima fanclub heeft Benoot ook, al is het nog niet de fanclub van Lampaert.
Dat krijg je als je normaal gezien beter bent dan de rest, zie ook Mathieu.quote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogi en tactisch koersen is een voorlopig onbestaande combinatie
Tiesj lijkt mij dan ook uiterst sympathiek.quote:Op zondag 6 april 2025 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima fanclub heeft Benoot ook, al is het nog niet de fanclub van Lampaert.
Mathieu gaat hem gewoon nooit laten rijden. Zo dom als men hier zegt is het niet vanuit Pogacar om de koers zo zwaar mogelijk te maken.quote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Grotere winstkans, meer kans op geslaagde demarrage met drie man
Denk niet dat het veel uitmaakt, niemand heeft zich kunnen sparen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze komen wel weer terug vlak voor de Oude Kwaremont
Patrick dacht ook dat als Roglic zou rijden, hij een topfavoriet isquote:Op zondag 6 april 2025 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
De Head of Strategy van Visma, allen.
Die dubbelrol kan dus écht niet, dit moet je toch niet willen als ploeg.
Zeker, maar Thieu ziet het tactisch vaak wel wat slimmer, ook in MSR met Ganna op de Cipressa en daarna in de sprint bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 april 2025 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat krijg je als je normaal gezien beter bent dan de rest, zie ook Mathieu.
Nee dat is prima slim, maar een sprint a deux is zelfmoordquote:Op zondag 6 april 2025 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mathieu gaat hem gewoon nooit laten rijden. Zo dom als men hier zegt is het niet vanuit Pogacar om de koers zo zwaar mogelijk te maken.
Hij zaagde ze wel door in de podcastquote:Op zondag 6 april 2025 15:44 schreef Devolder het volgende:
[..]
Patrick dacht ook dat als Roglic zou rijden, hij een topfavoriet is
Niet op tijd voor de kwaremontquote:
@Momo is het hier niet mee eensquote:Op zondag 6 april 2025 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Dat groepje met Ganna hoef ik niet meer te zien.
Als tweede?quote:Op zondag 6 april 2025 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik pas m'n voorspelling aan. Poggi gaat solo finishen
vannacht in zijn hotelkamer misschienquote:Op zondag 6 april 2025 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik pas m'n voorspelling aan. Poggi gaat solo finishen
Verspilde energie denk ik, wachten op zijn ploeggenoten en laatste kilometers samenwerken iets kansrijker. Maar sowieso lage odds voor hemquote:Op zondag 6 april 2025 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk probeert Wout eens te anticiperen.
Dat spreekt weer voor hem. Het is ook geen domme jongen, maar die dubbelrol moet je niet willen. Of het één of het ander.quote:
Zou Urska niet in Belgie zijn ondertussen?quote:Op zondag 6 april 2025 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vannacht in zijn hotelkamer misschien
Topfavoriet zou onzin zijn natuurlijk, maar Roglic in zijn prime had best goed meegekund denk ik.quote:Op zondag 6 april 2025 15:44 schreef Devolder het volgende:
[..]
Patrick dacht ook dat als Roglic zou rijden, hij een topfavoriet is
Weet 't niet; de laatste 10km staat er tegenwind. Wout kan met een knecht deze koers dus gewoon winnen.quote:
Heeft ook met kwaliteiten te maken he. Pogacar kan wel gokken, maar op zijn sprint gaat hij weinig klassiekers winnen. Die heeft door het type renner dat hij is eigenlijk weinig andere keus dan proberen de rest te lossen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar Thieu ziet het tactisch vaak wel wat slimmer, ook in MSR met Ganna op de Cipressa en daarna in de sprint bijvoorbeeld
Hier? Grapjas.quote:Op zondag 6 april 2025 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Topfavoriet zou onzin zijn natuurlijk, maar Roglic in zijn prime had best goed meegekund denk ik.
Tactisch ook wel slim, zn rol bij Visma is eindig, die podcast is zn commerciële bestaansrechtquote:Op zondag 6 april 2025 15:48 schreef Devolder het volgende:
[..]
Dat spreekt weer voor hem. Het is ook geen domme jongen, maar die dubbelrol moet je niet willen. Of het één of het ander.
Over zijn toeren gegaanquote:Op zondag 6 april 2025 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel bizar dat van der Poel nu zelfs in het wiel van Van Aert moet zitten harken.
Die laat liever Pogacar winnen denk ik.quote:Op zondag 6 april 2025 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel bizar dat van der Poel nu zelfs in het wiel van Van Aert moet zitten harken.
En aantal pijltjes verschoten bij de voor hem verrassende demarrages van Pogacar.quote:Op zondag 6 april 2025 15:52 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of dat nog iets met die val te maken heeft. Dit is minder dan 2 jaar terug
Niet persequote:
Oude Kwaremont is ook wel meer iets voor hem, op de Pater zie ik hem wel terug parkeren. Wel erg veelbelovend in functie van Roubaix, daar is het nergens steil.quote:
Wout moet de komende week alle voodoozaken in België af gaan om lekke banden in Roubaix tegen te gaan. Het kan zowaar dan.quote:
De vloek van G2quote:
Voodoozakenquote:Op zondag 6 april 2025 15:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout moet de komende week alle voodoozaken in België af gaan om lekke banden in Roubaix tegen te gaan. Het kan zowaar dan.
In principe wel; dit zijn vier rappe mannen, die allemaal het sprintje kunnen winnen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tenzij ze een hekel aan elkaar hebben is het devies toch wel duidelijk voor de achtervolgers
Eens, en heeft hiervoor al een belangrijk gat dicht gereden naar toen Pogacar/Van der Poelquote:Op zondag 6 april 2025 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die haten op stuyven die gewoon niet beter kan
Mwoah, zonder val en onnodige inspanningen wil ik het wel zienquote:Op zondag 6 april 2025 15:57 schreef Kloit het volgende:
[..]
Gewoon ontploft net als twee jaar geleden. Pogacar is gewoon beter op dit parcours.
Pogi +1 voor Roubaix.quote:Op zondag 6 april 2025 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bizar, bergop verliezen ze niets, allemaal in het vlakke waarop ze in het voordeel zouden moeten zijn>.
Over de limiet geweestquote:Op zondag 6 april 2025 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bizar, bergop verliezen ze niets, allemaal in het vlakke waarop ze in het voordeel zouden moeten zijn>.
Dat zou heel erg vreemd zijnquote:Op zondag 6 april 2025 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Als dit niet gaat draaien word ik echt boos.
Heel knap dat hij mee is met deze namen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:58 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Eens, en heeft hiervoor al een belangrijk gat dicht gereden naar toen Pogacar/Van der Poel
Dat is heel vaak met Pogacarquote:Op zondag 6 april 2025 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is dat Mathieu is gevallen en enorm debiele inspanningen heeft gedaan, anders lijkt het me niet dat deze Pogacar Mathieu had gelostquote:Op zondag 6 april 2025 15:57 schreef Kloit het volgende:
[..]
Gewoon ontploft net als twee jaar geleden. Pogacar is gewoon beter op dit parcours.
Mwah, hij loste hem nu wel erg hard.quote:Op zondag 6 april 2025 16:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het is dat Mathieu is gevallen en enorm debiele inspanningen heeft gedaan, anders lijkt het me niet dat deze Pogacar Mathieu had gelost
Nee. Totaal andere koersquote:Op zondag 6 april 2025 16:01 schreef Mansjester het volgende:
Hij loopt alleen maar uit
Winnaar PR is ook al bekend.
Die gaat nog winnen a la AGRquote:
Zeg jij ooit wel eens dingen die kloppen?quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Van der Poel wil niet rijden omdat Wout dan ook een kans maakt op winst.
En andersom.
Het is tijd dat het altijd walgelijke Vlaamse wielerpubliek zich van zijn aller slechtste kant laat zien.quote:Op zondag 6 april 2025 16:03 schreef Szura het volgende:
Alleen een stapel spijkers kan ons nog redden
Meestalquote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Reljem het volgende:
[..]
Zeg jij ooit wel eens dingen die kloppen?
Het is wel deze blaag die er tot aan de laatste Kwaremont een prachtige koers van heeft gemaakt.quote:
Betekent niet dat het gat per meter groter moet wordenquote:Op zondag 6 april 2025 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan nog is 20 seconden gewoon een gigantisch gat voor 15km.
Natuurlijk niet. Diegene die na de Paterberg voorop rijdt loopt in het stuk naar Oudenaarde altijd verder weg.quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu rechtsaf volle wind op kop; het gaat erom spannen.
Ik vrees met grote vrezen dat Stuyven 2e gaat worden.quote:Op zondag 6 april 2025 16:05 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat Wout en Mathieu dan 2 en 3 worden
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 6 april 2025 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat Stuyven 2e gaat worden.
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 6 april 2025 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Aankondiging: ik ben gezapt naar Canvas.
Ach, nog altijd beter dan het podium van de ronde moeten delen met Mozzato.quote:Op zondag 6 april 2025 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat Stuyven 2e gaat worden.
Ik wil zo kort mogelijk luisteren naar het mondelinge voorspel van Ruben en Inequote:Op zondag 6 april 2025 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gun WOUT een zege in Roubaix.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
De vorm van Wout vandaag zorgt ervoor dat de Vlaamse media all-in gaan komende week.
Dat gaat weer enorm smullen worden de komende week in de Vlaamse krantenquote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
De vorm van Wout vandaag zorgt ervoor dat de Vlaamse media all-in gaan komende week.
Een kinderhand is snel gevuld. Wel vermakelijk natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 6 april 2025 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou me niet verbazen indien Visma volgende week (zonder steil gedoe) hun overwicht wel kan uitbuiten. Kans dat Van Aert daarvan profiteert, is dan misschien weer iets kleiner.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
WOUT in monstervorm die solo kop rijdt en op de allerlaatste strook lek rijdt. Ik zie het wel weer gebeuren.quote:
Alleen met zijn benen.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou pogi een zak suiker kunnen optillen?
Dan hoop ik zowel voor WOUT as Karl dat er goede psychologische zorg wordt verleend.quote:Op zondag 6 april 2025 16:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
WOUT in monstervorm die solo kop rijdt en op de allerlaatste strook lek rijdt. Ik zie het wel weer gebeuren.
Steef heeft het alvast genoteerd.quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef franklop het volgende:
1. Pogacar
2. Pedersen
3. Van Aert
4. Van der Poel
5. Stuyven
Dat gaat het worden
Zouden ze een extra Vive le Velo gaan opzetten?quote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat gaat weer enorm smullen worden de komende week in de Vlaamse kranten
Dat is wel waar.quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wout is teveel bezig met Sarah en baby'tjes maken.
De ploeg van Visma voor Roubaix is wel wanstaltig slecht hoor. Geen Jorgenson, geen Benoot, geen Laporte, een waardeloze van Baarle, etc, etc.quote:Op zondag 6 april 2025 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen indien Visma volgende week (zonder steil gedoe) hun overwicht wel kan uitbuiten. Kans dat Van Aert daarvan profiteert, is dan misschien weer iets kleiner.
Wat had een Lidl-Trek tegen een Pogi kunnen doen?quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef Szura het volgende:
Ik heb ‘wat heeft Lidl nu bereikt?!?!?’ alvast klaargezet na de tweede plek
Normaal is een tegenwind sprint met lage snelheid in het voordeel van Van der Poel maar die lijkt helemaal naar de klotequote:Op zondag 6 april 2025 16:07 schreef franklop het volgende:
1. Pogacar
2. Pedersen
3. Van Aert
4. Van der Poel
5. Stuyven
Dat gaat het worden
Stop maar met deze act.quote:Op zondag 6 april 2025 16:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De ploeg van Visma voor Roubaix is wel wanstaltig slecht hoor. Geen Jorgenson, geen Benoot, geen Laporte, een waardeloze van Baarle, etc, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |